Omdat het bij 1 deel nog geen reeks was, dat kan nietquote:Op donderdag 29 september 2011 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij staat niet in mijn AT
Ja nu wel.. Maar niet automatisch
Het zou kunnen al weet ik niet hoe lang hij mijn stem 'onthoud'...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:03 schreef Ynske het volgende:
misschien een stomme vraag. maar zou zo'n kleintje niet op Oognip reageren?
omdat ze haar kennen?
Misschien zou dat nog een optie zijn, als t vandaag met Elies niet gelukt isquote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het zou kunnen al weet ik niet hoe lang hij mijn stem 'onthoud'...
Dat had ik inderdaad al eerder aangebodenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien zou dat nog een optie zijn, als t vandaag met Elies niet gelukt is
Is al gebeurd idd. Ze hebben ook een vangkooi inmiddels om het kleintje proberen te vangen van achter het schot.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Duimt mee. Heb alleen pagina 6 van vorige topic gelezen maar neem aan dat lokken met al wat mogelijk is aan speeltjes, snoepjes en andere lekkernijen al gebeurt is?
Beestje wel te zien of gewoon helemaal foetsie?
En dat is precies wat we nu hebben gedaan. Goed gecheckt of ie niet ergens klem kon zitten en een aantal van de verstopplekken opgeheven.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Als dat beessie zich wel laat zien als er niemand is, is het dan niet beter gewoon ff wat lekkers neer te zetten, wat te drinken, en het dan gewoon ff te laten? Al die drukte zal het er ook niet beter op maken, en zo'n beestje is nog altijd een stukje kleiner en wendbaarder dan de gemiddelde ElisaB of Rewimo
Ik denk die in de slaapkamer van C.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat hij waarschijnlijk gevangen gaat worden!
Maar je hebt het over 'de muur waarvan Oognip het idee had dat het zinvol was om te slopen' ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik had geen muur in gedachten of zoRewimo zei zelf dat ze het anders gingen slopen, welke muur geen idee maar daar borduurde ik op voort.
Nee, snap ik. Was om even aan te geven dat ik het had over de muur waar het eerder over ging. Het is een voorzetwand in de punt van de zolder. Hij staat op zo'n 15 cm van de originele muur en door het gat dat qltel gemaakt heeft, kun je nu de hele ruimte erachter bekijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat hij waarschijnlijk gevangen gaat worden!
Maar je hebt het over 'de muur waarvan Oognip het idee had dat het zinvol was om te slopen' ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik had geen muur in gedachten of zoRewimo zei zelf dat ze het anders gingen slopen, welke muur geen idee maar daar borduurde ik op voort.
Het was eigenlijk gewoon leuk. Rewimo en qltel zijn lieve mensen en het was mooi weer (we hebben nog even in de tuin gewandeld).quote:Op donderdag 29 september 2011 22:11 schreef Mama_Mia het volgende:
ElizaB je bent geweldig![]()
Rewimo en qltel en Christan, hopelijk komt hij vanavond tevoorschijnfijn in ieder geval dat hij zich even heeft laten zien en dat er wat plekken afgesloten zijn, daardoor slaap je vast beter vannacht
Ufkeursquote:
Echt hequote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ufkeurs
Hij lag heel lief een tukje te doen. Het is een scheetje; lekker ontspannen en vriendelijk
Dat ook vooral: zo zijn kattenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:39 schreef lisa het volgende:
Misschien een troost. Toen wij gingen verhuizen heeft 1 van mijn katten 3 dagen tussen een rioolbuis en een stukje muur gezeten waarvan ik nu nog steeds niet begrijp dat ze daar ooit heeft tussen gepast. Na drie dagen kwam ze, uit zichzelf, heel nuffig naar boven met een kop van: zocht je mij? En ging zich zitten wassen alsof er niks gebeurd was. Zo zijn katten.
Een echte katerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat goed zeg! Lekker genieten van elkaar nuquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:34 schreef Rewimo het volgende:
Niks gehoord vannacht
Maar toen qltel om half 7 de kooi ging inspecteren zat Odie erinEn hij is in prima conditie, gezien de spurt die hij erin zette toen hij uit de kooi kwam
Joe begon enthousiast te mauwen toen hij zijn maatje zag en na een paar spurts door de gang van Odie kropen ze samen in een hoekje waar ze nu ongetwijfeld hun avonturen zitten uit te wisselen
Ik ga vandaag zoveel mogelijk bij ze zitten en met ze spelen en knuffelen. En straks Odie eerst zijn bandje omdoen zodat we hem kunnen horen.
Bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:16 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat kartonnen dozen en platen naar de stort brengen........
quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:45 schreef qltel het volgende:
@ElisaB, Odie is nog niet terecht, hoor. Kom je straks weer langs?BoewhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal gelukkigGoed zo Odie
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
(Pics or it didn't happen!)quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb nog niet eens iets gezegd, en dat terwijl ik steeds dit topic zat te checken. Fijn dat hij weer tevoorschijn is
Ik weet zeker dat er een hele hoop foto's gaan komen zodra het kan. En dan zullen er inderdaad vast prachtige foto's komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:13 schreef Troel het volgende:
He ja, inmiddels zullen ze wel genoeg gewend zijn voor foto's. Jullie zijn daar zo goed in, dat moet toch lukken
gadver zeg. ik hoop dat ze snel terecht zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:12 schreef Oognip het volgende:
In overleg met Rewimo post ik dit. Rewimo is op van de zenuwen en erg verdrietig vandaar dat ik dit post.
Joe en Odie zijn sinds vrijdagavond weer kwijt. De vangkooi staat inmiddels buiten omdat de mogelijkheid bestaat dat de hummeltjes buiten lopen...
Tips zijn heel erg welkom op dit moment.
Ze zijn gechipped en volgens mij staat het op hun naam en anders op die van het asiel. Maar als het goed is is dat al gewijzigd naar hun naam.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
O nee!Wat een drama!
Hoe is het gebeurd? Ik weet uit eigen ervaring dat die hummels zo vlug als water zijn en zo naar buiten kunnen glippen. Hopelijk hebben ze nog gezelschap aan elkaar.![]()
Oognip: zijn ze gechipped en op welke naam staat die? Dat kan al een hoop schelen als iemand anders ze vindt. Verder heb ik geen tips eigenlijk, nooit te maken gehad met weggelopen katten.
Eerlijk gezegd vind ik het niet logisch dat er een raam open staat als je net kittens hebt en ze nog moeten wennenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:30 schreef lisa het volgende:
Ach wat balen. Die kleintjes zijn ook watervlug. Heeft er een raam open gestaan dat ze denkt dat ze buiten zijn? Niet als verwijt hoor, met dit weer is het logisch dat er een raam open staat.
Arme stomme eigenwijze poesjes? Ze zijn niet stom en eigenwijs, maar bang en daarom zijn ze ontsnapt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Arme stomme eigenwijze poesjes![]()
Sterkte, ik hoop dat ze snel boven water zijn
Relax, dat snap ik ook wel. Je hoeft het niet letterlijk te nemen, ik maak mijn kat en hond ook regelmatig liefdevol uit voor stomme kat cq hond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Arme stomme eigenwijze poesjes? Ze zijn niet stom en eigenwijs, maar bang en daarom zijn ze ontsnapt.
dat opperde ik ook al, maar die heeft op t moment helaas geen vervoerquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef senesta het volgende:
Wat voel je je machteloos dan he? Kleine kereltjes![]()
Misschien dat Oognip langs kan komen en roepen Rewino? Zijn is vertrouwd en misschien dat ze dan tevoorschijn komen?
Ik heb afgesproken om dinsdag te gaan en dan zou ik de auto van Troel lenen. Mama_mia heeft echter ook aangeboden om samen te gaan en die heeft een auto dus dan gaan we samenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat opperde ik ook al, maar die heeft op t moment helaas geen vervoer
Ja, dat begrijp ik. Ik weet ook niet precies waar je die dingen kunt lenen, maar misschien is er in Duitsland ook een soort Amivedi/ Dierenambulance? Het is natuurlijk best veel grond en 1 kooi is dan wel weinig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:02 schreef Rewimo het volgende:
We hebben er maar eentje. Die hebben we tot nu toe binnen gehad, omdat we hoopten dat ze binnen zaten. Maar die hoop begint te vervagen dus nu staat hij buiten. We houden de buitendeuren goed dicht voor het geval ze toch binnen zitten.
Ik denk dat _Ophelia_ dus ook bedoeltquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Arme stomme eigenwijze poesjes? Ze zijn niet stom en eigenwijs, maar bang en daarom zijn ze ontsnapt.
De kans op een egel is vrij groot. Verder zwerven hier nog minstens twee andere katten rond. Maar die moeten we niet hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
Als ze binnen niet van het voer hebben gegeten, dan lijkt het logisch te veronbderstellen dat ze buiten zitten. Het goede nieuws is dat ze waarschijnlijk in de buurt zullen blijven (want geen enkele reden om weg te gaan; beter op bekend terrein blijven).
Ik hoop dat de vangkooi gaat werken! Zou wel regelmatig ff checken, want de kans op een egel of de kat van iemand anders lijkt me wel aanwezig.
Ja dat hoop ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Gelukkig is Joe weer gevondenalleen wel naar dat ze buiten zitten
hopelijk blijft Odie in de buurt nu dat Joe weer binnen is!
Ik hoop dat Oognip en ik dinsdag helemaal niet hoeven te komen want dan zijn ze er weer allebei
We blijven er voor duimen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk niet dat we Odie net zo te pakken kunnen krijgen als Joe. Als we de deur opendoen vliegt hij er vandoor. Hopelijk gaat hij de vangkooi in, die nu helaas wel op een andere plek staat en niet meer bij de achterdeur.
Net een enorme knuffelsessie met Joe achter de rug, met zijn drieënEerst ik, toen Christan erbij en later qltel. Dat ging prima. Ondertussen at hij brokjes uit een bakje dat Christan onder zijn neusje hield
Hmmm daar zit wel wat in, inderdaad. Staat die kooi nu ver van die plek?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef Rewimo het volgende:
Als we de kooi nu verplaatsen ben ik bang dat we Odie weer wegjagen bij de achterdeur. Ik zit te twijfelen of we dat risico moeten nemen.
Als je Odie, als hij gevangen is, nou eens in de bench zet en daar laat wennen, dan doe je de bench los als je in de gang/kamer bij hem zit en hij niet kan ontsnappen, dan went hij echt heus wel. Bij mij rende hij uiteindelijk ook niet meer weg en ik ben in totaal niet vaker dan een keer of 10 bij Oognip geweest in die tijd, aan het einde mocht ik m oppakken en aaien en spinde hij ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat het met Joe hier wel goed zou komen, maar met Odie hebben we nog helemaal geen band op kunnen bouwen, en die is zoveel banger dan Joe
Joe is echt een schatje en ik denk dat hij hier prima op zijn plek zou zijn als hij gewend is. Van Odie weet ik het gewoon nietToen hij binnen was (voor hij boven zat) kon ik hem gewoon oppakken. Maar nu laat hij zich niet meer pakken, ook niet toen we hem weer beneden hadden van de week. We mogen ze binnen twee weken terugbrengen, ik denk dat dat veel te kort is voor een katje als Odie, die heeft veel meer tijd nodig om op zijn gemak te komen. Hier in huis lukt dat niet, omdat hij zich overal kan verstoppen. Hij moet echt ergens, zoals bij Oognip, waar het overzichtelijk is en waar hij niet anders kan dan bij mensen zijn.
Ik denk ook dat dat de beste keuze is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Toch maar naar de achterdeur, denken we. Omdat Joe daarachter zit en Odie er hopelijk op af komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |