abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102590877
Ze spelen liever met de kittens dan ons te updaten :) , ik kan ze geen ongelijk geven eigenlijk :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102608013
In overleg met Rewimo post ik dit. Rewimo is op van de zenuwen en erg verdrietig vandaar dat ik dit post.
Joe en Odie zijn sinds vrijdagavond weer kwijt. De vangkooi staat inmiddels buiten omdat de mogelijkheid bestaat dat de hummeltjes buiten lopen...
Tips zijn heel erg welkom op dit moment.
pi_102608781
Ik zou het niet direct weten, maar is het wel zeker dat ze buiten zijn en niet in huis verstopt?
Ik zou in ieder geval in huis ook nog eten neerzetten en verder duim ik dat ze snel gevonden worden. ^O^
Is er in duitsland ook zoiets als Amivedi , dan daar melden en verder in de buurt wat posters ophangen.
En verder sterkte, :* want jullie moeten harstikke ongerust zijn en ook voor Oognip
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2011 @ 13:44:40 #79
43556 miss_dynastie
pi_102609092
Ach nee ;( Geen tips, maar ik ga wel heel hard duimen....
pi_102611503
Ah nee wat een nare situatie -O-

:* voor Rewimo, Qltel, Christan en Oognip
Ik duim voor jullie!
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:34:33 #81
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102612460
-O-

Ik duim mee ;(
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 15:39:27 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102612619
Jeumig, wat erg. Ik ga heel erg hard duimen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102612870
ik was eigenlijk een hele stille meelezer .
maar ook ik zal duimen voor een hele goede afloop .
pi_102612889
Rewimo en qltel zijn nu posters aan het ophangen en Joe en Odie staan inmiddels op een site voor weggelopen dieren. Hopelijk komen ze gauw terecht ;(
Als Rewimo het goed vindt, gaan vriend en ik iig morgen kijken of wij iets kunnen doen zodat Odie en Joe gevonden worden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 2 oktober 2011 @ 15:48:59 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102612963
Dit is gewoon echt ronduit klote!
Arme kleintjes! :'( k hoop zo dat ze samen zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_102613266
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:12 schreef Oognip het volgende:
In overleg met Rewimo post ik dit. Rewimo is op van de zenuwen en erg verdrietig vandaar dat ik dit post.
Joe en Odie zijn sinds vrijdagavond weer kwijt. De vangkooi staat inmiddels buiten omdat de mogelijkheid bestaat dat de hummeltjes buiten lopen...
Tips zijn heel erg welkom op dit moment.
gadver zeg. ik hoop dat ze snel terecht zijn.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_102614699
O nee! :o Wat een drama!
Hoe is het gebeurd? Ik weet uit eigen ervaring dat die hummels zo vlug als water zijn en zo naar buiten kunnen glippen. Hopelijk hebben ze nog gezelschap aan elkaar. ;(

Oognip: zijn ze gechipped en op welke naam staat die? Dat kan al een hoop schelen als iemand anders ze vindt. Verder heb ik geen tips eigenlijk, nooit te maken gehad met weggelopen katten. :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102614825
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
O nee! :o Wat een drama!
Hoe is het gebeurd? Ik weet uit eigen ervaring dat die hummels zo vlug als water zijn en zo naar buiten kunnen glippen. Hopelijk hebben ze nog gezelschap aan elkaar. ;(

Oognip: zijn ze gechipped en op welke naam staat die? Dat kan al een hoop schelen als iemand anders ze vindt. Verder heb ik geen tips eigenlijk, nooit te maken gehad met weggelopen katten. :{
Ze zijn gechipped en volgens mij staat het op hun naam en anders op die van het asiel. Maar als het goed is is dat al gewijzigd naar hun naam.

Hoe het is gebeurd? Ze zaten in de gang en toen heeft iemand de deur vergeten dicht te doen en weg waren ze.
pi_102614862
Ach wat balen. Die kleintjes zijn ook watervlug. Heeft er een raam open gestaan dat ze denkt dat ze buiten zijn? Niet als verwijt hoor, met dit weer is het logisch dat er een raam open staat.
pi_102614926
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:30 schreef lisa het volgende:
Ach wat balen. Die kleintjes zijn ook watervlug. Heeft er een raam open gestaan dat ze denkt dat ze buiten zijn? Niet als verwijt hoor, met dit weer is het logisch dat er een raam open staat.
Eerlijk gezegd vind ik het niet logisch dat er een raam open staat als je net kittens hebt en ze nog moeten wennen :@ Dat is dan ook niet gebeurd.
Ze weten niet hoe ze buiten zijn gekomen, want de deuren naar buiten zijn altijd dicht geweest maar ja ze zijn ook niet in het huis...
pi_102614947
O ik zie nu dat ze door de deur zijn ontsnapt. Ook logisch want iedereen moet gewoon nog wennen dat er van die spoken willen ontsnappen.Nu maar hopen dat ze nog ergens rond het huis rondzwerven.
pi_102615382
Rewimo heeft ook al aangegeven dat als Joe en Odie worden gevangen het niet meer gaat werken met ze en dat ze terug gaan naar het asiel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 16:50:07 #93
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102615579
We weten niet hoe ze ontsnapt zijn :{ Ze waren in de gang toen we ze voor het laatst zagen. Daar konden ze in principe niet uit. Op de gang heb je een washok en een voorraadkast. Daar zijn ze waarschijnlijk ingegaan en later alsnog door een deur geglipt. Washok en voorraadkast hebben we helemaal doorzocht, kasten leeg en zo. Niks gevonden. Geteld voer neergezet op diverse plaatsen (ook boven waar Odie eerst zat). Is niet van gegeten -O- Uiteindelijk hebben we moeten concluderen dat ze ergens naar buiten moeten zijn gegaan. We weten gewoon niet hoe. We hebben overal gezocht, op elke plek die we konden bedenken. Niks meer gezien of gehoord :'(

Als ze buiten zitten: we hebben 12000 m2 tuin met allemaal akkerland eromheen. Voor de deur staat een gigantisch maisveld. We hebben de vangkooi buiten staan. Je weet maar nooit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 16:53:17 #94
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102615708
Ik vind het echt zo erg. Ik duim me de blaren op de duimen dat ze heel snel gevonden worden en helemaal in orde zullen zijn. Hoe gaat het met jullie Rewino en met Christan?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 16:55:44 #95
13151 crew  Rewimo
pi_102615790
Kl*** natuurlijk :{ Een en al stress en bezorgdheid, elke keer schiet een van ons weer overeind om ergens te gaan kijken, of omdat we denken iets te horen. Je steeds weer afvragen waar ze nu toch kunnen zitten en of ze geen honger hebben of ziek zijn of...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2011 @ 16:58:48 #96
43556 miss_dynastie
pi_102615901
En meerdere vangkooien, is dat nog een mogelijkheid? Een paar binnen en een paar buiten bijvoorbeeld?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 oktober 2011 @ 17:02:25 #97
13151 crew  Rewimo
pi_102616006
We hebben er maar eentje. Die hebben we tot nu toe binnen gehad, omdat we hoopten dat ze binnen zaten. Maar die hoop begint te vervagen dus nu staat hij buiten. We houden de buitendeuren goed dicht voor het geval ze toch binnen zitten.
pi_102616189
Arme stomme eigenwijze poesjes ;(
Sterkte, ik hoop dat ze snel boven water zijn :*
pi_102616208
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Arme stomme eigenwijze poesjes ;(
Sterkte, ik hoop dat ze snel boven water zijn :*
Arme stomme eigenwijze poesjes? Ze zijn niet stom en eigenwijs, maar bang en daarom zijn ze ontsnapt.
pi_102616222
sterkte rewimo en family
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')