Nee, want Hero heeft zelfs nog nooit van 'Pastorale' gehoord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Die talenten weet Ali wel goed te verstoppen hè, ..die versjes kan Hero ook wel opzeggen, mits nuchter.
Mafkees is een scheldwoord, als je dat luid en doordringend uitspreekt ben je aan het schreeuwen. Ik vind het dus niet alleen schreeuwen en schelden, het is schreeuwen en schelden in de meest letterlijke betekenis van beide woorden. Niet heel erg, maar wel een beetje. En ik zei letterlijk: "een beetje schelden, een beetje schreeuwen", waarop jij aan mij vroeg waar ik dat constateerde. Heb je er vaker moeite mee om je ongelijk toe te geven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:19 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Dat noem jij schreeuwen en schelden?
Ik zou het zelfs niet "een beetje schelden, een beetje schreeuwen" willen noemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:23 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Mafkees is een scheldwoord, als je dat luid en doordringend uitspreekt ben je aan het schreeuwen. Ik vind het dus niet alleen schreeuwen en schelden, het is schreeuwen en schelden in de meest letterlijke betekenis van beide woorden. Niet heel erg, maar wel een beetje. En ik zei letterlijk: "een beetje schelden, een beetje schreeuwen", waarop jij aan mij vroeg waar ik dat constateerde. Heb je er vaker moeite mee om je ongelijk toe te geven?
En door jouw maximale besef van kunst en cultuur door dit weetje voel jij je nu wel een beetje verheven, of niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Nee, want Hero heeft zelfs nog nooit van 'Pastorale' gehoord.
Nee, want eerlijk gezegd verwarde ik het met een ander nummer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En door jouw maximale besef van kunst en cultuur door dit weetje voel jij je nu wel een beetje verheven, of niet?
"He, een Chinees"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
De meeste Nederlanders zien haar vast als Indo en niet als Surinaamse
Ben je mal, hij zegt heel nuttige dingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ligt het nou aan mij of verpest Ali B de hele uitzending...
Duidelijk, nu begrijp ik ook waarom ie z'n vriendin & kids uit de media wil houden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ben je mal, hij zegt heel nuttige dingen.
quote:HetGym Karin Amatmoekrim
Backstage bij #penw zegt @AliBouali tegen Hero Brinkman 'Hero B., ouwe relschopper, alles goed?' #gastukhier
Was leuk, volgende week Johan Derksen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef Omnifacer het volgende:
Verdulleme, ik zie nu dat Jeroen Pauw te gast is bij Rick Nieman, 'kwestie van kiezen', op RTL4. Half elf begonnen, duurt nog half uurtje.
Zzzzzquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Verdonschot en Schreijer-Pierik
Schrijver en voormalig CDA-Kamerlid in debat over vleeseters.
Ewald Engelen
Hoogleraar financiële geografie over de Griekse economische malaise.
Nasrdin Dchar
Winnaar van de Gouden Kalf voor Beste Acteur op het Nederlands Film Festival.
Leuke foto EG.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weer geen zak inderdaad. Net als DWDD.
Ik zag helaas alleen de laatste 5 minuten, jammer... ik dacht ook dat het pas over een week begon. Volgende week op tijd inschakelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef Omnifacer het volgende:
Verdulleme, ik zie nu dat Jeroen Pauw te gast is bij Rick Nieman, 'kwestie van kiezen', op RTL4. Half elf begonnen, duurt nog half uurtje.
Staat hier ook een heerlijk stuk vlees op het menu morgen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Noteert voor morgen een extra biefstuk ivm dierendag.
Vlees eten is voor carnivoren/omnivoren, laat de mens nou een omnivoor zijn. Volkomen natuurlijk om vlees te eten dus.quote:
Idd heerlijk, niks tegen vegetariërs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.quote:
Wordt toch langzamerhand wel zo met al die vleestaksen die ze voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef themole het volgende:
[..]
Idd heerlijk, niks tegen vegetariërs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.
Ik vind overigens wel dat we best wat minder vlees kunnen eten omdat het zoveel grondstoffen kost. Maar ik zou niet zonder willen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef themole het volgende:
[..]
Idd heerlijk, niks tegen vegetariërs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.
Dat is natuurlijk een ander verhaal, overigens is vis ook niet heilig qua natuurvriendelijkheid. Kwekerijen kunnen de vraag niet aan als iedereen en masse overstapt op vis en om nou de zee leeg te gaan vissen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat we best wat minder vlees kunnen eten omdat het zoveel grondstoffen kost. Maar ik zou niet zonder willen.
Idd...quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Raar he, dat wij wel rekening houden met vega's als die komen eten, maar dat het andersom vrijwel nooit gebeurd.
Weet jij hoeveel die arme groentes allemaal lijden als je ze vermoord?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Waarom mag je je als vegetariër eigenlijk niet superieur voelen? Als niet-moordenaar voel je je toch ook moreel beter dan moordenaars, om iets te noemen?
Leuk grapje, maar laat jij je geweten sussen door zo'n flauwiteit?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel die arme groentes allemaal lijden als je ze vermoord?
De zee wordt al leeggevist, de prognoses zijn niet best(zoek maar op google)quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:26 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een ander verhaal, overigens is vis ook niet heilig qua natuurvriendelijkheid. Kwekerijen kunnen de vraag niet aan als iedereen en masse overstapt op vis en om nou de zee leeg te gaan vissen.
En niet te vergeten al die verdelgde insecten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel die arme groentes allemaal lijden als je ze vermoord?
Dat is het niet schenden van mensenrechten. Vegetarier zijn is decadentie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Waarom mag je je als vegetariër eigenlijk niet superieur voelen? Als niet-moordenaar voel je je toch ook moreel beter dan moordenaars, om iets te noemen?
Waarom hebben alleen mensen rechten? Hoezo is vegetarisme decadent?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is het niet schenden van mensenrechten. Vegetarier zijn is decadentie.
Vier keer per week vlees eten is decadentie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is het niet schenden van mensenrechten. Vegetarier zijn is decadentie.
Rookgordijn, een beproefde tactiek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik luister al een tijdje maar ik weet niet wat nou het standpunt is van die CDA
Streep hem weg tegen een andere taks en ik vind het een goed idee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef themole het volgende:
Oh god de vleestaks, sterf toch lekker.![]()
Ik eet een paar keer per week vlees.
Het CDA heeft geen standpunten, behalve het willen van macht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Consumeer en vermenigvuldig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, ik heb totaal geen last van mijn geweten als ik een overheerlijk stukje vlees of vis eet. In tegendeel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:29 schreef Louis22 het volgende:
Leuk grapje, maar laat jij je geweten sussen door zo'n flauwiteit?
Eigenlijk gewoon schaalvergroting en weinig aandacht voor dierenwelzijn, maar omdat je niet enkel inde primaire sector je stemmen moet trekken, wordt het gebracht alsof het CDA ook op andere manieren van dieren houdt dan enkel het opeten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja maar ik ga me dan ook niet verheven voelen dat ik elke dag vlees eet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vier keer per week vlees eten is decadentie.
En ik ben een enorme vleesfan.
Wat doe jij met een vlieg, mug of wesp als die je kamer binnenkomt? Denk je dan ook over het dierenwelzijn?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:29 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Leuk grapje, maar laat jij je geweten sussen door zo'n flauwiteit?
Of van die rare vega's die ons hun wil willen opdringen als een soort sekte en geloof.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:34 schreef Louis22 het volgende:
Waarom wordt dat je vlees zo lekker vindt en dat je het zo zou missen als een legitiem argument gezien? Dat kun je ook wel zeggen over pedoseksualiteit, om maar iets te noemen.
quote:
Op je brood enzo ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef themole het volgende:
Even nagedacht en gekeken hoe vaak ik nu daadwerkelijk vlees eet en ik kom op gemiddeld 3x per week uit. Dan reken ik ook gehakt in pasta enzo mee. Valt dus wel mee.
Niet dat ik tegen wilders ben, maar het is zó makkelijk, vooral als Marokkaan uit de culturele sectorquote:
Dan maak ik een afweging. Maar het gaat om leed niet om het sterven, en om in één klap doodgeslagen te worden veroorzaakt nauwelijks leed. Áls die beesten al pijn kunnen lijden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef editoor het volgende:
[..]
Wat doe jij met een vlieg, mug of wesp als die je kamer binnenkomt? Denk je dan ook over het dierenwelzijn?
Ja, hè, Geert.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef Louis22 het volgende:
Wat een kutkneusje die moslim en wat een larmoyante, inhoudloze en misleidende speech.
Dat valt wel mee. Vlees is lang voor de meeste mensen vrijwel onbetaalbaar geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar ik ga me dan ook niet verheven voelen dat ik elke dag vlees eet.
(vier keer zou ik niet decadent noemen trouwens, ik denk dat dat wel overeenkomt met het eetpatroon van homo erectus)
omdat 'ie moest huilen, emo-tv enzquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef UncleDolan het volgende:
Tering zeg, er wordt meer over z'n speech gesproken dan z'n film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |