quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:59 schreef JimboSlice het volgende:
Hij mag dan wel vrij irritant zijn, maar Ali heeft wel door hoe je met PVV politici om moet gaan
Adios.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:01 schreef Omnifacer het volgende:
Vaarwel, mijn vrienden. Tot volgende week
Een beetje bashen, een beetje schelden, een beetje schreeuwen, nergens inhoudelijk op ingaan, niet serieus nemen...Eigenlijk gaat hij er net zo mee om als de hele oppositie. En dat die manier niet werkt is al een tijdje bekend. Gelukkig liet Hero duidelijk zien dat hij ver boven dat niveautje staat en ging hij er niet in mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:59 schreef JimboSlice het volgende:
Hij mag dan wel vrij irritant zijn, maar Ali heeft wel door hoe je met PVV politici om moet gaan
Dit.quote:
Wanneer hoorde je Ali schelden en schreeuwen tegen Hero Brinkman?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:03 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Een beetje bashen, een beetje schelden, een beetje schreeuwen, nergens inhoudelijk op ingaan, niet serieus nemen...Eigenlijk gaat hij er net zo mee om als de hele oppositie. En dat die manier niet werkt is al een tijdje bekend. Gelukkig liet Hero duidelijk zien dat hij ver boven dat niveautje staat en ging hij er niet in mee.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:13 schreef Marlan het volgende:
Zo veel Ali-haters hiero.
Dat er anno 2011 zoveel geciviliseerde mensen jaloers zijn op een Marokkaan om zijn geld, faam, grapjes of andere talenten.
Toen Pauw aan Ali vroeg of mensen in zijn omgeving naar het gymnasium gingen schreeuwde Ali tegen Hero:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:06 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Wanneer hoorde je Ali schelden en schreeuwen tegen Hero Brinkman?
Als je goed kijkt zie je het wederzijds respect tussen Brinkman en Bouali.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:17 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Toen Pauw aan Ali vroeg of mensen in zijn omgeving naar het gymnasium gingen schreeuwde Ali tegen Hero:
"WAT ZIT JE NOU TE LACHEN, MAFKEES!"
Dat noem jij schreeuwen en schelden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:17 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Toen Pauw aan Ali vroeg of mensen in zijn omgeving naar het gymnasium gingen schreeuwde Ali tegen Hero:
"WAT ZIT JE NOU TE LACHEN, MAFKEES!"
Nee, want Hero heeft zelfs nog nooit van 'Pastorale' gehoord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Die talenten weet Ali wel goed te verstoppen hè, ..die versjes kan Hero ook wel opzeggen, mits nuchter.
Mafkees is een scheldwoord, als je dat luid en doordringend uitspreekt ben je aan het schreeuwen. Ik vind het dus niet alleen schreeuwen en schelden, het is schreeuwen en schelden in de meest letterlijke betekenis van beide woorden. Niet heel erg, maar wel een beetje. En ik zei letterlijk: "een beetje schelden, een beetje schreeuwen", waarop jij aan mij vroeg waar ik dat constateerde. Heb je er vaker moeite mee om je ongelijk toe te geven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:19 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Dat noem jij schreeuwen en schelden?
Ik zou het zelfs niet "een beetje schelden, een beetje schreeuwen" willen noemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:23 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Mafkees is een scheldwoord, als je dat luid en doordringend uitspreekt ben je aan het schreeuwen. Ik vind het dus niet alleen schreeuwen en schelden, het is schreeuwen en schelden in de meest letterlijke betekenis van beide woorden. Niet heel erg, maar wel een beetje. En ik zei letterlijk: "een beetje schelden, een beetje schreeuwen", waarop jij aan mij vroeg waar ik dat constateerde. Heb je er vaker moeite mee om je ongelijk toe te geven?
En door jouw maximale besef van kunst en cultuur door dit weetje voel jij je nu wel een beetje verheven, of niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Nee, want Hero heeft zelfs nog nooit van 'Pastorale' gehoord.
Nee, want eerlijk gezegd verwarde ik het met een ander nummer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En door jouw maximale besef van kunst en cultuur door dit weetje voel jij je nu wel een beetje verheven, of niet?
"He, een Chinees"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
De meeste Nederlanders zien haar vast als Indo en niet als Surinaamse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |