Nee, want Hero heeft zelfs nog nooit van 'Pastorale' gehoord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Die talenten weet Ali wel goed te verstoppen hè, ..die versjes kan Hero ook wel opzeggen, mits nuchter.
Mafkees is een scheldwoord, als je dat luid en doordringend uitspreekt ben je aan het schreeuwen. Ik vind het dus niet alleen schreeuwen en schelden, het is schreeuwen en schelden in de meest letterlijke betekenis van beide woorden. Niet heel erg, maar wel een beetje. En ik zei letterlijk: "een beetje schelden, een beetje schreeuwen", waarop jij aan mij vroeg waar ik dat constateerde. Heb je er vaker moeite mee om je ongelijk toe te geven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:19 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Dat noem jij schreeuwen en schelden?
Ik zou het zelfs niet "een beetje schelden, een beetje schreeuwen" willen noemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:23 schreef Durnstic het volgende:
[..]
Mafkees is een scheldwoord, als je dat luid en doordringend uitspreekt ben je aan het schreeuwen. Ik vind het dus niet alleen schreeuwen en schelden, het is schreeuwen en schelden in de meest letterlijke betekenis van beide woorden. Niet heel erg, maar wel een beetje. En ik zei letterlijk: "een beetje schelden, een beetje schreeuwen", waarop jij aan mij vroeg waar ik dat constateerde. Heb je er vaker moeite mee om je ongelijk toe te geven?
En door jouw maximale besef van kunst en cultuur door dit weetje voel jij je nu wel een beetje verheven, of niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Nee, want Hero heeft zelfs nog nooit van 'Pastorale' gehoord.
Nee, want eerlijk gezegd verwarde ik het met een ander nummer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
En door jouw maximale besef van kunst en cultuur door dit weetje voel jij je nu wel een beetje verheven, of niet?
"He, een Chinees"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
De meeste Nederlanders zien haar vast als Indo en niet als Surinaamse
Ben je mal, hij zegt heel nuttige dingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ligt het nou aan mij of verpest Ali B de hele uitzending...
Duidelijk, nu begrijp ik ook waarom ie z'n vriendin & kids uit de media wil houden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ben je mal, hij zegt heel nuttige dingen.
quote:HetGym Karin Amatmoekrim
Backstage bij #penw zegt @AliBouali tegen Hero Brinkman 'Hero B., ouwe relschopper, alles goed?' #gastukhier
Was leuk, volgende week Johan Derksen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef Omnifacer het volgende:
Verdulleme, ik zie nu dat Jeroen Pauw te gast is bij Rick Nieman, 'kwestie van kiezen', op RTL4. Half elf begonnen, duurt nog half uurtje.
Zzzzzquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Verdonschot en Schreijer-Pierik
Schrijver en voormalig CDA-Kamerlid in debat over vleeseters.
Ewald Engelen
Hoogleraar financiële geografie over de Griekse economische malaise.
Nasrdin Dchar
Winnaar van de Gouden Kalf voor Beste Acteur op het Nederlands Film Festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |