Ben je mal, hij zegt heel nuttige dingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ligt het nou aan mij of verpest Ali B de hele uitzending...
Duidelijk, nu begrijp ik ook waarom ie z'n vriendin & kids uit de media wil houden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ben je mal, hij zegt heel nuttige dingen.
quote:HetGym Karin Amatmoekrim
Backstage bij #penw zegt @AliBouali tegen Hero Brinkman 'Hero B., ouwe relschopper, alles goed?' #gastukhier
Was leuk, volgende week Johan Derksen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef Omnifacer het volgende:
Verdulleme, ik zie nu dat Jeroen Pauw te gast is bij Rick Nieman, 'kwestie van kiezen', op RTL4. Half elf begonnen, duurt nog half uurtje.
Zzzzzquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Verdonschot en Schreijer-Pierik
Schrijver en voormalig CDA-Kamerlid in debat over vleeseters.
Ewald Engelen
Hoogleraar financiėle geografie over de Griekse economische malaise.
Nasrdin Dchar
Winnaar van de Gouden Kalf voor Beste Acteur op het Nederlands Film Festival.
Leuke foto EG.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weer geen zak inderdaad. Net als DWDD.
Ik zag helaas alleen de laatste 5 minuten, jammer... ik dacht ook dat het pas over een week begon. Volgende week op tijd inschakelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef Omnifacer het volgende:
Verdulleme, ik zie nu dat Jeroen Pauw te gast is bij Rick Nieman, 'kwestie van kiezen', op RTL4. Half elf begonnen, duurt nog half uurtje.
Staat hier ook een heerlijk stuk vlees op het menu morgen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Noteert voor morgen een extra biefstuk ivm dierendag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |