Leuke foto EG.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weer geen zak inderdaad. Net als DWDD.
Ik zag helaas alleen de laatste 5 minuten, jammer... ik dacht ook dat het pas over een week begon. Volgende week op tijd inschakelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:06 schreef Omnifacer het volgende:
Verdulleme, ik zie nu dat Jeroen Pauw te gast is bij Rick Nieman, 'kwestie van kiezen', op RTL4. Half elf begonnen, duurt nog half uurtje.
Staat hier ook een heerlijk stuk vlees op het menu morgen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Noteert voor morgen een extra biefstuk ivm dierendag.
Vlees eten is voor carnivoren/omnivoren, laat de mens nou een omnivoor zijn. Volkomen natuurlijk om vlees te eten dus.quote:
Idd heerlijk, niks tegen vegetariėrs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.quote:
Wordt toch langzamerhand wel zo met al die vleestaksen die ze voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef themole het volgende:
[..]
Idd heerlijk, niks tegen vegetariėrs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.
Ik vind overigens wel dat we best wat minder vlees kunnen eten omdat het zoveel grondstoffen kost. Maar ik zou niet zonder willen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef themole het volgende:
[..]
Idd heerlijk, niks tegen vegetariėrs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |