Vlees eten is voor carnivoren/omnivoren, laat de mens nou een omnivoor zijn. Volkomen natuurlijk om vlees te eten dus.quote:
Idd heerlijk, niks tegen vegetariėrs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.quote:
Wordt toch langzamerhand wel zo met al die vleestaksen die ze voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef themole het volgende:
[..]
Idd heerlijk, niks tegen vegetariėrs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.
Ik vind overigens wel dat we best wat minder vlees kunnen eten omdat het zoveel grondstoffen kost. Maar ik zou niet zonder willen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef themole het volgende:
[..]
Idd heerlijk, niks tegen vegetariėrs maar ze moeten niet proberen mij hun wil op te leggen.
Dat is natuurlijk een ander verhaal, overigens is vis ook niet heilig qua natuurvriendelijkheid. Kwekerijen kunnen de vraag niet aan als iedereen en masse overstapt op vis en om nou de zee leeg te gaan vissen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat we best wat minder vlees kunnen eten omdat het zoveel grondstoffen kost. Maar ik zou niet zonder willen.
Idd...quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Raar he, dat wij wel rekening houden met vega's als die komen eten, maar dat het andersom vrijwel nooit gebeurd.
Weet jij hoeveel die arme groentes allemaal lijden als je ze vermoord?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Waarom mag je je als vegetariėr eigenlijk niet superieur voelen? Als niet-moordenaar voel je je toch ook moreel beter dan moordenaars, om iets te noemen?
Leuk grapje, maar laat jij je geweten sussen door zo'n flauwiteit?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel die arme groentes allemaal lijden als je ze vermoord?
De zee wordt al leeggevist, de prognoses zijn niet best(zoek maar op google)quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:26 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een ander verhaal, overigens is vis ook niet heilig qua natuurvriendelijkheid. Kwekerijen kunnen de vraag niet aan als iedereen en masse overstapt op vis en om nou de zee leeg te gaan vissen.
En niet te vergeten al die verdelgde insecten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel die arme groentes allemaal lijden als je ze vermoord?
Dat is het niet schenden van mensenrechten. Vegetarier zijn is decadentie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:27 schreef Louis22 het volgende:
Waarom mag je je als vegetariėr eigenlijk niet superieur voelen? Als niet-moordenaar voel je je toch ook moreel beter dan moordenaars, om iets te noemen?
Waarom hebben alleen mensen rechten? Hoezo is vegetarisme decadent?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is het niet schenden van mensenrechten. Vegetarier zijn is decadentie.
Vier keer per week vlees eten is decadentie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is het niet schenden van mensenrechten. Vegetarier zijn is decadentie.
Rookgordijn, een beproefde tactiek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik luister al een tijdje maar ik weet niet wat nou het standpunt is van die CDA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |