Daarmee poets ik mijn tanden.quote:
heb linken neer gezet in hun topic moppiequote:Op donderdag 29 september 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan 101tv niet vinden op UPC
Effe verder zoeken
kus en kroel terug..............quote:Op donderdag 29 september 2011 07:07 schreef Kally het volgende:
En wat heks zei geen geneuspeuter
Oh en heks ff voor jou kusjekroel
nee denk dat ze niet steeds in beeld zijn alleen voor de live tv uitzending maar kijk nu naar de lama`s dus hun ook denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Aha gevondenIk zie alleen geen LMW
Benny&Pat in LAST MAN WATCHING.............quote:Op donderdag 29 september 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Aha gevondenIk zie alleen geen LMW
Ja, maar ik heb meer belang bij Patrick in dit gevalquote:Op donderdag 29 september 2011 15:57 schreef Kally het volgende:
Ik ga niet kiezen voor wie ik ben, ik hoop dat iig 1 van de twee wint.
Ja duhh dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb meer belang bij Patrick in dit geval![]()
ja he?quote:
denk ik ook hoor. jij hebt teveel ervaring en bent ouder en dus duurder. ze willen gewoon een goedkopere gok ikquote:Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja he?
Dit was echt de perfecte vacature voor mij
En dit is natuurlijk gewoon een standaard afwijzing
Maar tochHeb zo'n gevoel dat ze een jonger iemand zoeken van een jaar of 21 ofzo
Als ik de saturn binnenloopt bij Spijkenisse, zie ik allemaal jonkies lopen
Ja ik heb een hele nette mail teruggestuurdquote:
ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Nee heb je ja kun je krijgen c_a! Je hebt toch niks te verliezen
maar als de echte reden is dat ze je te oud vinden en liever een goedkoop/jong iemand hebben gaan ze dat natuurlijk nooit eerlijk zeggen hequote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele nette mail teruggestuurd
Het is jammer dat ik niet word uitgenodigd, maar de reden vind ik gewoon te belachelijk.
Zeg gewoon de echte reden, dan respecteer ik dat en kan ik dat meenemen bij de volgende sollicitaties.
Toch
OMGvind het ook gewoon een beetje eng worden
Misschien stom hoor, maar is 14 jaar geleden dat ik een sollicitatie gesprek heb gehad enzo
sollicitatiegesprekken?quote:
ja dat weet ik. Maar je weet het niet, ik heb gewoon teruggemaild. Ik zie wel wat ze antwoordenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als de echte reden is dat ze je te oud vinden en liever een goedkoop/jong iemand hebben gaan ze dat natuurlijk nooit eerlijk zeggen he
laatste echte die ik heb gehad was toen ik ooit bij de ah ging werken.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sollicitatiegesprekken?
Ja ik weet het eigenlijk niet meer zo goedHeb er vroeger TEveel gehad. Maar alles is zo veranderd enzo @
groot gelijk ook hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik. Maar je weet het niet, ik heb gewoon teruggemaild. Ik zie wel wat ze antwoorden
bellen en mailen laat je niet afschepen wat een lulverhaal van ze je hebt ervaring...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Op onze vacature Medewerker Administratie (38 uur per week) ontvingen wij vele reacties. Op basis van de brieven hebben wij een eerste selectie gemaakt. Helaas behoort u niet tot de kandidaten met wie wij nader kennis zullen maken. Reden hiervoor is dat wij voor kandidaten hebben gekozen die wat betreft opleiding en ervaring beter aansluiten op het gevraagde functieprofiel.
Wij danken u voor de getoonde belangstelling in onze organisatie en wensen u succes toe bij eventuele verdere sollicitaties.
Ik heb een bedrijfsadministratieve opleiding en ik heb 14 jaar ervaring
Is het vaag als ik terugmail/bel met de vraag wat de echte reden is
ik 1 keer bij de ah en 2x voor een stage. die laatste 2 tel ik niet mee als echtquote:Op donderdag 29 september 2011 18:44 schreef Renesite het volgende:
- sollicitatiegesprek bij AH (1)
- sollicitatiegesprek bij AH (2)
- sollicitatiegesprek bij stagebedrijf (1)
- sollicitatiegesprek bij stagebedrijf (2)
- sollicitatiegesprek bij uitzendbureau
- sollicitatiegesprek bij AH/overplaatsing, minder spannend (1)
- sollicitatiegesprek bij AH/overplaatsing, minder spannend (2)
- sollicitatiegesprek bij stagebedrijf (3)
- sollicitatiegesprek bij bijbaantje nu
Mijn stage-sollicitatiegesprekken waren wel behoorlijk serieusquote:Op donderdag 29 september 2011 18:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik 1 keer bij de ah en 2x voor een stage. die laatste 2 tel ik niet mee als echt
ah ze waren hier ook wel serieus hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn stage-sollicitatiegesprekken waren wel behoorlijk serieus
hehehe. geef ze op voor een make over ergens ofzoquote:Op donderdag 29 september 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
oh ja en goeiavond allemaal net thuis het is mij te warm, heb gisteren 2 paar leuke winterlaarzen gekocht, 1 paar grijs met sleehak tot net onder de knie en van die platte zwart leer met bont en kwastjes..nog ff en mijn meiden geven me op voor Hoter dan my dohter of hoe je dat ook schrijft......
was met de meiden en de kleine de stad in, wat een smaak hebben die meiden van mij zeg![]()
![]()
tuttejurkjes en blousjes en meer van die onzin, en dan lachen ze mij uit![]()
eigenlijk zal ik dat moeten doen, commentaar op mijquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe. geef ze op voor een make over ergens ofzo
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Rene heel leuk die foto dank je wel
![]()
![]()
weet ik niet Gomi ben er net maar zal sterk wezen als er nu al iemand afgehaakt is, denk dat vannacht de eerste deelnemers wel in slaap sukkelen.
als je er zo nooit bijloopt, is dat idd wel leuk om eens te laten doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eigenlijk zal ik dat moeten doen, commentaar op mijomdat ik niet van de jurkjes en de tasjes en de opsmuk ben....... ben best een moderne moeder
![]()
al zal het mij heel leuk lijken als ik eens netjes wordt gekleed, haartjes gedaan en ge make-upt....soort kantoortrutje in mantelpak![]()
nee ben ook geen type voor een rokje, heb er 3 gekocht en nog nooit gedragen, in de winkel leken ze zo leukquote:Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
als je er zo nooit bijloopt, is dat idd wel leuk om eens te laten doen.
ms bevalt t wel en wordt dat je nieuwe look
al lijk jij mij echt geen type voor een mantelpakje
ach, ik ben ook geen type voor een rokjequote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ben ook geen type voor een rokje, heb er 3 gekocht en nog nooit gedragen, in de winkel leken ze zo leukach ben van de tshirts en strakke jeans en leren jasjes
en heb nog wel 2 legergroene broeken gekocht met van die zakken iedereen roept staat je leuk, maar echt ik lijk wel een bouwvakker erin![]()
spannend succesquote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Woei ik heb een sollicitatiegesprek bij de Dixons!
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ach, ik ben ook geen type voor een rokje
Doe alleen geen oude schoenen weg!quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Kally het volgende:
Ik zoek ook ander werk, ben het spuug en spuugzat
In principe niet maar als ze zo doorgaan...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe alleen geen oude schoenen weg!
moeten ze binnenkort inkrimpen ofze en proberen ze mensen weg te pesten?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
In principe niet maar als ze zo doorgaan...
Walgelijke mensen zeg, ze zijn echt bezig het iedereens leven zuur te maken, alle plezier wordt weggetrokken
Ja maar ik heb geen opleiding daarinquote:Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
http://www.nationalevacat(...)efwoord=Reintegratie
Oei, dat lijkt me best een leuke functie
Welnee ze zijn even duidelijk aan het maken hoe de machtsverhoudingen liggen in het bedrijf en ik ben de enige die tegen de manager durft te zeggen wat er fout gaat en dat mag natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef gomi het volgende:
[..]
moeten ze binnenkort inkrimpen ofze en proberen ze mensen weg te pesten?
Administratief, financieel of gewoon, in alles ervaring, maar ik zit een beetje met werktijden en niet te ver van huis ivm de kinderenquote:
ah dat soort sukkels.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen opleiding daarin
[..]
Welnee ze zijn even duidelijk aan het maken hoe de machtsverhoudingen liggen in het bedrijf en ik ben de enige die tegen de manager durft te zeggen wat er fout gaat en dat mag natuurlijk niet
Maar ik welquote:Op donderdag 29 september 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen opleiding daarin
Nou dat, mijn collegaatje is het ook al zat en zo zijn er nog meer, je ziet de irritaties groeien, best erg.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat soort sukkels.
terwijl dat er eigenlijk nooit voor zorgt dat dingen beter gaan. je zorgt alleen voor een lekker verziekte sfeer
Ow, dat is werkelijk het tegenovergestelde van wat hier in de buurt aan de hand is.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat, mijn collegaatje is het ook al zat en zo zijn er nog meer, je ziet de irritaties groeien, best erg.
En Runeetje er wordt erg veel gevraagd hier in de omgeving voor administratie dus het komt wel goed.
Dank je.quote:
Njah maar het meeste is 40 uur en dat is te veel, dan zie ik de jongens nooitquote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dat is werkelijk het tegenovergestelde van wat hier in de buurt aan de hand is.
Ik ga duimen voor je, het is ook wel wat voor jou en je hebt je vriendelijkheid mee voor verkoperquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wil dit baantje zo graag hebben.
Ik kan dit gewoon.
en dan krijg ik via jou wel korting toch?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wil dit baantje zo graag hebben.
Ik kan dit gewoon.
oeiquote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Volgens Doortje zijn Pat en Benny zo vaak te zien op tv
Ik durf er geen uitspraken over te houden.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Dus ze komen zeker langs vanavond?
Ik kom uit de kut van ons moeder!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik durf er geen uitspraken over te houden.
MAAAR BELLA! WAAR KOM JIJ VANDAANHad het van 't weekend nog over je met Patrick
Ja ik ook, wat is dezenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik wil Patjon en Benny zien!
Ik zit al heel de dag te kijken, maar heb ze nog maar heel weinig gezienquote:Op donderdag 29 september 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Volgens Doortje zijn Pat en Benny zo vaak te zien op tv
Ja dat had ik net gemistquote:Op donderdag 29 september 2011 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit al heel de dag te kijken, maar heb ze nog maar heel weinig gezienMaar zij weet natuurlijk precies waar ze zitten, dus ik kijk waarschijnlijk verkeerd ofzo
Wel zijn ze beide geïnterviewd, echt te grappig gewoon
Ik wist niet hoe je kon opnemen op de pcquote:Op donderdag 29 september 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
Die interview is niet terug te zien
HAHA IK ZAG JOU OOK!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
http://bnngids.bnn.nl/page/video/defd31b38f6c57ea37d14063afbb6637 !
Geil welquote:
Jaaaaquote:
Jaa!quote:Op donderdag 29 september 2011 20:59 schreef tdrone het volgende:
Hoi![]()
doen patrick en Benny nu mee met last man watching?
Jaha.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:59 schreef tdrone het volgende:
Hoi![]()
doen patrick en Benny nu mee met last man watching?
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:59 schreef Patje1987 het volgende:
Probleem vriendin en ex-vriendin![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:59 schreef Patje1987 het volgende:
Probleem vriendin en ex-vriendin![]()
niet fokke maar tv kijken jij !quote:Op vrijdag 30 september 2011 06:29 schreef iBenny het volgende:
Mogguh!
Ik ga lekker... nog genoeg energie. Pat zit er een beetje doorheen...
Maar we houden elkaar wakker
Tofquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
uurtje pauze, uurtje op de hoogte stellen...
101.tv . Alleen atm. niet... En vanavond komt dat programma vanaf half 9 op 3.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef MissJ het volgende:
Hallooooooo!!![]()
waar kan ik Pat en Ben kijken?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
101.tv . Alleen atm. niet... En vanavond komt dat programma vanaf half 9 op 3.
quote:
Megawuppiequote:
Een 10de plek is een zeer mooi resultaat, daar kan je zeker trots op zijn!quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En na 4 dagen en ruim 85 uur lig ik er dan uit,, geeindigd op de 10de plek.. Waar ik echt verdomd trots op ben.. Maar ik baal als een stekker.. Ik had nog verder gekund.. Nu ben ik een emo+wrak en hoop ik dat rene hier gauw is om even tegenaan te janken!
Pat, je bent een heldquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En na 4 dagen en ruim 85 uur lig ik er dan uit,, geeindigd op de 10de plek.. Waar ik echt verdomd trots op ben.. Maar ik baal als een stekker.. Ik had nog verder gekund.. Nu ben ik een emo+wrak en hoop ik dat rene hier gauw is om even tegenaan te janken!
quote:
Ja, wie over blijft.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Respect voor PatrickIk had het je niet na gedaan. Jammer dat je het niet gered heb.
Ben benieuwd wie er wint nu. Om 22:00 uur is het toch bekend?
Op zijn facebook weten ze het niet zeker...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat Jeroen wint.. ik zie hem alleen niet ..
Stond-ie er nou wel bijquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat Jeroen wint.. ik zie hem alleen niet ..
...op de blog van Tim Hofman(pres. van de updates op 101tv)quote:HIER, Last Man Watchting. Tv-dingetje waar 60 man gaat proberen het record tv kijken van 87 uur te verbreken. Ik was bij het kennismakingsdagje. Let vooral op Benny, de knul met de hoge stem en de ogen. Serieus, je zag ‘m bij als eerst. Kijk0n!
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, je hebt JA gezegd!
BAM verkering.
Ik ga zo nog even weer slapen... Hoop dat ik morgen toch wel weer bij ben!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer ben je weer op volle toeren Pat?
twitter:PatrickBalkema twitterde op maandag 03-10-2011 om 12:31:50Sms van klasgenoot of ik wat voor school wil gaan doen, aangezien er niks van mijn kant kwam vanaf woensdag.. reageer retweet
twitter:PatrickBalkema twitterde op maandag 03-10-2011 om 12:32:33Koop een tv, dan weet je wat ik deed. Dikke -10 voor je sms, #GRAFHOER reageer retweet
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
twitter:PatrickBalkema twitterde op maandag 03-10-2011 om 12:31:50Sms van klasgenoot of ik wat voor school wil gaan doen, aangezien er niks van mijn kant kwam vanaf woensdag.. reageer retweet
twitter:PatrickBalkema twitterde op maandag 03-10-2011 om 12:32:33Koop een tv, dan weet je wat ik deed. Dikke -10 voor je sms, #GRAFHOER reageer retweet
Mahtin is ook erg sterk!quote:
twitter:Klaassen7 twitterde op maandag 03-10-2011 om 12:32:58@PatrickBalkema Het wereldrecord in een grot zitten is blijkbaar ook aangevallen. #fail reageer retweet
Mijn lachspieren wat doe je.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mahtin is ook erg sterk!twitter:Klaassen7 twitterde op maandag 03-10-2011 om 12:32:58@PatrickBalkema Het wereldrecord in een grot zitten is blijkbaar ook aangevallen. #fail reageer retweet
Ik zou even bellen en hoe het gaat en wanneer weer op school en of het mogelijk is blablabla. Maar niet zo ongenuanceerd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik met m'n kop niet bij die onzin. Ik zou me kapot schamen als ik dat gesmst had.
Ze is een Fries.. het zal de boel verklaren..quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan ik met m'n kop niet bij die onzin. Ik zou me kapot schamen als ik dat gesmst had.
Ksstquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze is een Fries.. het zal de boel verklaren..
Ze rook lekker, en had een mooie regenboogjurk aan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb maar even gegoogled. Ik had geen idee wie zij was.
Lijkt me wel iemand bij wie je op moet passen met knuffelen. Teer popjen.
Ja, het is een beetje utterly boring hier laatste tijd!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten hier de boel eens upspicen vind ik. Iedereen is in ruste en van jou snap ik het Pat.
Doe je goed!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef Renesite het volgende:
Autosleutels kwijt.. alles omploegen in huis. Schelden...
Liggen ze in de auto van mijn ouders?!?!
nomnomnomnomquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny is snickers uit de lucht aan het grijpen. (grapje Ben)
Heb je ze al gevonden Rene?
Vast wel.. en anders gaan we zelf een organiseren!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop wel dat ze dat die wereldrecordpoging nog een keer doen. Kan ik nog gaan twijfelen ook.
nu?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Sta ik op Hilversum Noord, rijdt er geen trein terug
Wanneer?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Sta ik op Hilversum Noord, rijdt er geen trein terug
Ik vandaag serieus 2 Snickers naar mijn hoofd geslingerd gekregenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny is snickers uit de lucht aan het grijpen. (grapje Ben)
Heb je ze al gevonden Rene?
Bij Beeld en Geluid?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest ff wat brengen en ophalen...
JA DUS!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
Ik werd herkend in het B&G: "jij bent toch Benny moe?"
Wel humor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vandaag serieus 2 Snickers naar mijn hoofd geslingerd gekregen
watquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
vuile smeerlapperij, het is doorgestoken kaart..!
Je bent vast afzichtelijk met die grote wallen van je onder je kleine oogjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb mij nog niet onder het normale volk durven scharen
Doe eens lief tegen Pat...quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent vast afzichtelijk met die grote wallen van je onder je kleine oogjes
Ik heb geen wallen gehad hoor..quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent vast afzichtelijk met die grote wallen van je onder je kleine oogjes
Ow, dat moest wel erg leuk staanquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb geen wallen gehad hoor..kleine oogjes wel, maar die heb ik altijd..
na de 48 uur, stond ik voor een spiegel, en dacht: JEZUS, die ogen... waren ze opeens vet groot.. haha
Ohw ja, moet ik ook nog doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij moest zijn reiskosten declareren
Doorgaans wel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, kan alleen als je vrienden bent, zeker?
Ah, tofquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. we gaan binnenkort bier drinken met wat mensen van -2... weet jij nog wat namen die ik kan hosselen via facebook?
Hoe doe jij screenshot makenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:12 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg maar niemand aan de lijn. Word na een computerstem die zegt 'er wordt een correspondent voor u gezocht' weggedrukt.
QUIT IT
Okquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, tof
Nope... ik werd nu al uitgenodigd door mensen waarvan ik de naam al van was vergeten
We gaan het Longest movie-watching marathon wereldrecord verbrekenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vast wel.. en anders gaan we zelf een organiseren!
Eerst maar even het Wereldrecord op 90 uur zetten... 123 is me teveel in 1 keerquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
We gaan het Longest movie-watching marathon wereldrecord verbreken
(http://www.worldrecordsac(...)udia_Wavra_80401.htm)
Kan hij niet die Nicolette claimen ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En een schadeclaim Benny, ik zou Geraldine er ook bij doen.
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan hij niet die Nicolette claimen ofzo?
Ik geef je geen ongelijk vriend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Ik heb ook een paar keer gehoord dat ik in de uitzending uitgebreid naar de kont zat te staren, maar ik zou het niet weten![]()
Leuk is ze he?quote:
Ik deed dat toen Tim bij mij in de buurt stond.. ik dacht, OH, WACHT, CAMERA'S!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Ik heb ook een paar keer gehoord dat ik in de uitzending uitgebreid naar de kont zat te staren, maar ik zou het niet weten![]()
whehequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik deed dat toen Tim bij mij in de buurt stond.. ik dacht, OH, WACHT, CAMERA'S!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk vriend.
Bij mij hadden ze waarschijnlijk een bakje op mijn schoot moeten zetten voor het kwijlen.
Zelfkennis ftw!quote:
Heb je nu nog steeds een beetje tunnelvisiequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Op den duur had ik echt geen besef meer van de camera's, en wat er allemaal gebeurde.. Ik voelde me een aap, als er mensen keken vanaf de buitenkant
Dat niet.. Begin wel weer bij kennis te komen.. de laatste nacht wist ik helemaal niet meer wat ik deed.. Ik was bezig met een heel ander spel..quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds een beetje tunnelvisie?
Ik lag helemaal dubbel toen ik het zag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zie het stukje terug nu, waarin benny word ontmaskerd.. en waar ik nog wat zeg... Echt... Omg... Gerard op de achtergrond![]()
COCKSUCKING MOTHERFUCKER!!
Ja, ik had echt medelijden met benny.. als giel daarna terugloopt zie je mij ook totaal niet blij kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lag helemaal dubbel toen ik het zag.
Benny was echt totaal van de wereld.
Ik had hem gehoekt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik had echt medelijden met benny.. als giel daarna terugloopt zie je mij ook totaal niet blij kijken
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had hem gehoekt.![]()
Ik had wel al een leuke grap bedacht voor als ie langskwam.![]()
"Weet je Giel wij lijken wel op elkaar, we maken allebei radio en vallen op minderjarige meisjes"
Ik had zijn kop zo graag gezien dan.quote:
Ben jij überhaupt door iemand afgekeurd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
...ik kijk het nu helemaal terug, maar op het einde(vanaf 7:07) wordt gesproken over ambulancebroeders?
Jawelquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt door iemand afgekeurd?
Ze hadden bij mij alleen de polsslag gecheckt...quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:24 schreef PatriQue89 het volgende:
een aantal mensen bleven ook vet lang bij de ehbo, viel me op..
Na mijn uitschakeling hebben ze alleen mijn bloed gemeten, en mn hartslag gecheckt..
Maar goed, ik ben natuurlijk ook geweldig!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
Dit moet volgend jaar terugkomen.
Met twee vingers naar de eindstreep dan.
Ik denk dat dit slopend is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]____!
Ik denk dat het je nog flink zal tegenvallen
Wut?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef iBenny het volgende:
Het wereldrecord komt niet eens in het Guinness Book of World Records
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |