Ja, maar ik heb meer belang bij Patrick in dit gevalquote:Op donderdag 29 september 2011 15:57 schreef Kally het volgende:
Ik ga niet kiezen voor wie ik ben, ik hoop dat iig 1 van de twee wint.
Ja duhh dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 29 september 2011 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb meer belang bij Patrick in dit geval![]()
ja he?quote:
denk ik ook hoor. jij hebt teveel ervaring en bent ouder en dus duurder. ze willen gewoon een goedkopere gok ikquote:Op donderdag 29 september 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja he?
Dit was echt de perfecte vacature voor mij
En dit is natuurlijk gewoon een standaard afwijzing
Maar tochHeb zo'n gevoel dat ze een jonger iemand zoeken van een jaar of 21 ofzo
Als ik de saturn binnenloopt bij Spijkenisse, zie ik allemaal jonkies lopen
Ja ik heb een hele nette mail teruggestuurdquote:
ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Nee heb je ja kun je krijgen c_a! Je hebt toch niks te verliezen
maar als de echte reden is dat ze je te oud vinden en liever een goedkoop/jong iemand hebben gaan ze dat natuurlijk nooit eerlijk zeggen hequote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele nette mail teruggestuurd
Het is jammer dat ik niet word uitgenodigd, maar de reden vind ik gewoon te belachelijk.
Zeg gewoon de echte reden, dan respecteer ik dat en kan ik dat meenemen bij de volgende sollicitaties.
Toch
OMGvind het ook gewoon een beetje eng worden
Misschien stom hoor, maar is 14 jaar geleden dat ik een sollicitatie gesprek heb gehad enzo
sollicitatiegesprekken?quote:
ja dat weet ik. Maar je weet het niet, ik heb gewoon teruggemaild. Ik zie wel wat ze antwoordenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als de echte reden is dat ze je te oud vinden en liever een goedkoop/jong iemand hebben gaan ze dat natuurlijk nooit eerlijk zeggen he
laatste echte die ik heb gehad was toen ik ooit bij de ah ging werken.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sollicitatiegesprekken?
Ja ik weet het eigenlijk niet meer zo goedHeb er vroeger TEveel gehad. Maar alles is zo veranderd enzo @
groot gelijk ook hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik. Maar je weet het niet, ik heb gewoon teruggemaild. Ik zie wel wat ze antwoorden
bellen en mailen laat je niet afschepen wat een lulverhaal van ze je hebt ervaring...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Op onze vacature Medewerker Administratie (38 uur per week) ontvingen wij vele reacties. Op basis van de brieven hebben wij een eerste selectie gemaakt. Helaas behoort u niet tot de kandidaten met wie wij nader kennis zullen maken. Reden hiervoor is dat wij voor kandidaten hebben gekozen die wat betreft opleiding en ervaring beter aansluiten op het gevraagde functieprofiel.
Wij danken u voor de getoonde belangstelling in onze organisatie en wensen u succes toe bij eventuele verdere sollicitaties.
Ik heb een bedrijfsadministratieve opleiding en ik heb 14 jaar ervaring
Is het vaag als ik terugmail/bel met de vraag wat de echte reden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |