ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 29 september 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Nee heb je ja kun je krijgen c_a! Je hebt toch niks te verliezen
maar als de echte reden is dat ze je te oud vinden en liever een goedkoop/jong iemand hebben gaan ze dat natuurlijk nooit eerlijk zeggen hequote:Op donderdag 29 september 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele nette mail teruggestuurd
Het is jammer dat ik niet word uitgenodigd, maar de reden vind ik gewoon te belachelijk.
Zeg gewoon de echte reden, dan respecteer ik dat en kan ik dat meenemen bij de volgende sollicitaties.
Toch
OMGvind het ook gewoon een beetje eng worden
Misschien stom hoor, maar is 14 jaar geleden dat ik een sollicitatie gesprek heb gehad enzo
sollicitatiegesprekken?quote:
ja dat weet ik. Maar je weet het niet, ik heb gewoon teruggemaild. Ik zie wel wat ze antwoordenquote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als de echte reden is dat ze je te oud vinden en liever een goedkoop/jong iemand hebben gaan ze dat natuurlijk nooit eerlijk zeggen he
laatste echte die ik heb gehad was toen ik ooit bij de ah ging werken.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sollicitatiegesprekken?
Ja ik weet het eigenlijk niet meer zo goedHeb er vroeger TEveel gehad. Maar alles is zo veranderd enzo @
groot gelijk ook hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik. Maar je weet het niet, ik heb gewoon teruggemaild. Ik zie wel wat ze antwoorden
bellen en mailen laat je niet afschepen wat een lulverhaal van ze je hebt ervaring...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Op onze vacature Medewerker Administratie (38 uur per week) ontvingen wij vele reacties. Op basis van de brieven hebben wij een eerste selectie gemaakt. Helaas behoort u niet tot de kandidaten met wie wij nader kennis zullen maken. Reden hiervoor is dat wij voor kandidaten hebben gekozen die wat betreft opleiding en ervaring beter aansluiten op het gevraagde functieprofiel.
Wij danken u voor de getoonde belangstelling in onze organisatie en wensen u succes toe bij eventuele verdere sollicitaties.
Ik heb een bedrijfsadministratieve opleiding en ik heb 14 jaar ervaring
Is het vaag als ik terugmail/bel met de vraag wat de echte reden is
ik 1 keer bij de ah en 2x voor een stage. die laatste 2 tel ik niet mee als echtquote:Op donderdag 29 september 2011 18:44 schreef Renesite het volgende:
- sollicitatiegesprek bij AH (1)
- sollicitatiegesprek bij AH (2)
- sollicitatiegesprek bij stagebedrijf (1)
- sollicitatiegesprek bij stagebedrijf (2)
- sollicitatiegesprek bij uitzendbureau
- sollicitatiegesprek bij AH/overplaatsing, minder spannend (1)
- sollicitatiegesprek bij AH/overplaatsing, minder spannend (2)
- sollicitatiegesprek bij stagebedrijf (3)
- sollicitatiegesprek bij bijbaantje nu
Mijn stage-sollicitatiegesprekken waren wel behoorlijk serieusquote:Op donderdag 29 september 2011 18:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik 1 keer bij de ah en 2x voor een stage. die laatste 2 tel ik niet mee als echt
ah ze waren hier ook wel serieus hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn stage-sollicitatiegesprekken waren wel behoorlijk serieus
hehehe. geef ze op voor een make over ergens ofzoquote:Op donderdag 29 september 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
oh ja en goeiavond allemaal net thuis het is mij te warm, heb gisteren 2 paar leuke winterlaarzen gekocht, 1 paar grijs met sleehak tot net onder de knie en van die platte zwart leer met bont en kwastjes..nog ff en mijn meiden geven me op voor Hoter dan my dohter of hoe je dat ook schrijft......
was met de meiden en de kleine de stad in, wat een smaak hebben die meiden van mij zeg![]()
![]()
tuttejurkjes en blousjes en meer van die onzin, en dan lachen ze mij uit![]()
eigenlijk zal ik dat moeten doen, commentaar op mijquote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe. geef ze op voor een make over ergens ofzo
quote:Op donderdag 29 september 2011 18:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Rene heel leuk die foto dank je wel
![]()
![]()
weet ik niet Gomi ben er net maar zal sterk wezen als er nu al iemand afgehaakt is, denk dat vannacht de eerste deelnemers wel in slaap sukkelen.
als je er zo nooit bijloopt, is dat idd wel leuk om eens te laten doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eigenlijk zal ik dat moeten doen, commentaar op mijomdat ik niet van de jurkjes en de tasjes en de opsmuk ben....... ben best een moderne moeder
![]()
al zal het mij heel leuk lijken als ik eens netjes wordt gekleed, haartjes gedaan en ge make-upt....soort kantoortrutje in mantelpak![]()
nee ben ook geen type voor een rokje, heb er 3 gekocht en nog nooit gedragen, in de winkel leken ze zo leukquote:Op donderdag 29 september 2011 18:59 schreef gomi het volgende:
[..]
als je er zo nooit bijloopt, is dat idd wel leuk om eens te laten doen.
ms bevalt t wel en wordt dat je nieuwe look
al lijk jij mij echt geen type voor een mantelpakje
ach, ik ben ook geen type voor een rokjequote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ben ook geen type voor een rokje, heb er 3 gekocht en nog nooit gedragen, in de winkel leken ze zo leukach ben van de tshirts en strakke jeans en leren jasjes
en heb nog wel 2 legergroene broeken gekocht met van die zakken iedereen roept staat je leuk, maar echt ik lijk wel een bouwvakker erin![]()
spannend succesquote:Op donderdag 29 september 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Woei ik heb een sollicitatiegesprek bij de Dixons!
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ach, ik ben ook geen type voor een rokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |