Een 10de plek is een zeer mooi resultaat, daar kan je zeker trots op zijn!quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En na 4 dagen en ruim 85 uur lig ik er dan uit,, geeindigd op de 10de plek.. Waar ik echt verdomd trots op ben.. Maar ik baal als een stekker.. Ik had nog verder gekund.. Nu ben ik een emo+wrak en hoop ik dat rene hier gauw is om even tegenaan te janken!
Pat, je bent een heldquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
En na 4 dagen en ruim 85 uur lig ik er dan uit,, geeindigd op de 10de plek.. Waar ik echt verdomd trots op ben.. Maar ik baal als een stekker.. Ik had nog verder gekund.. Nu ben ik een emo+wrak en hoop ik dat rene hier gauw is om even tegenaan te janken!
quote:
Ja, wie over blijft.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
Respect voor PatrickIk had het je niet na gedaan. Jammer dat je het niet gered heb.
Ben benieuwd wie er wint nu. Om 22:00 uur is het toch bekend?
Op zijn facebook weten ze het niet zeker...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat Jeroen wint.. ik zie hem alleen niet ..
Stond-ie er nou wel bijquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat Jeroen wint.. ik zie hem alleen niet ..
...op de blog van Tim Hofman(pres. van de updates op 101tv)quote:HIER, Last Man Watchting. Tv-dingetje waar 60 man gaat proberen het record tv kijken van 87 uur te verbreken. Ik was bij het kennismakingsdagje. Let vooral op Benny, de knul met de hoge stem en de ogen. Serieus, je zag ‘m bij als eerst. Kijk0n!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |