Vast wel.. en anders gaan we zelf een organiseren!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop wel dat ze dat die wereldrecordpoging nog een keer doen. Kan ik nog gaan twijfelen ook.
nu?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Sta ik op Hilversum Noord, rijdt er geen trein terug
Wanneer?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Sta ik op Hilversum Noord, rijdt er geen trein terug
Ik vandaag serieus 2 Snickers naar mijn hoofd geslingerd gekregenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny is snickers uit de lucht aan het grijpen. (grapje Ben)
Heb je ze al gevonden Rene?
Bij Beeld en Geluid?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest ff wat brengen en ophalen...
JA DUS!quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
Ik werd herkend in het B&G: "jij bent toch Benny moe?"
Wel humor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vandaag serieus 2 Snickers naar mijn hoofd geslingerd gekregen
watquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
vuile smeerlapperij, het is doorgestoken kaart..!
Je bent vast afzichtelijk met die grote wallen van je onder je kleine oogjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb mij nog niet onder het normale volk durven scharen
Doe eens lief tegen Pat...quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent vast afzichtelijk met die grote wallen van je onder je kleine oogjes
Ik heb geen wallen gehad hoor..quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent vast afzichtelijk met die grote wallen van je onder je kleine oogjes
Ow, dat moest wel erg leuk staanquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb geen wallen gehad hoor..kleine oogjes wel, maar die heb ik altijd..
na de 48 uur, stond ik voor een spiegel, en dacht: JEZUS, die ogen... waren ze opeens vet groot.. haha
Ohw ja, moet ik ook nog doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij moest zijn reiskosten declareren
Doorgaans wel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, kan alleen als je vrienden bent, zeker?
Ah, tofquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. we gaan binnenkort bier drinken met wat mensen van -2... weet jij nog wat namen die ik kan hosselen via facebook?
Hoe doe jij screenshot makenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:12 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg maar niemand aan de lijn. Word na een computerstem die zegt 'er wordt een correspondent voor u gezocht' weggedrukt.
QUIT IT
Okquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, tof
Nope... ik werd nu al uitgenodigd door mensen waarvan ik de naam al van was vergeten
We gaan het Longest movie-watching marathon wereldrecord verbrekenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vast wel.. en anders gaan we zelf een organiseren!
Eerst maar even het Wereldrecord op 90 uur zetten... 123 is me teveel in 1 keerquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
We gaan het Longest movie-watching marathon wereldrecord verbreken
(http://www.worldrecordsac(...)udia_Wavra_80401.htm)
Kan hij niet die Nicolette claimen ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
En een schadeclaim Benny, ik zou Geraldine er ook bij doen.
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan hij niet die Nicolette claimen ofzo?
Ik geef je geen ongelijk vriend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Ik heb ook een paar keer gehoord dat ik in de uitzending uitgebreid naar de kont zat te staren, maar ik zou het niet weten![]()
Leuk is ze he?quote:
Ik deed dat toen Tim bij mij in de buurt stond.. ik dacht, OH, WACHT, CAMERA'S!quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Ik heb ook een paar keer gehoord dat ik in de uitzending uitgebreid naar de kont zat te staren, maar ik zou het niet weten![]()
whehequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik deed dat toen Tim bij mij in de buurt stond.. ik dacht, OH, WACHT, CAMERA'S!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk vriend.
Bij mij hadden ze waarschijnlijk een bakje op mijn schoot moeten zetten voor het kwijlen.
Zelfkennis ftw!quote:
Heb je nu nog steeds een beetje tunnelvisiequote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Op den duur had ik echt geen besef meer van de camera's, en wat er allemaal gebeurde.. Ik voelde me een aap, als er mensen keken vanaf de buitenkant
Dat niet.. Begin wel weer bij kennis te komen.. de laatste nacht wist ik helemaal niet meer wat ik deed.. Ik was bezig met een heel ander spel..quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds een beetje tunnelvisie?
Ik lag helemaal dubbel toen ik het zag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zie het stukje terug nu, waarin benny word ontmaskerd.. en waar ik nog wat zeg... Echt... Omg... Gerard op de achtergrond![]()
COCKSUCKING MOTHERFUCKER!!
Ja, ik had echt medelijden met benny.. als giel daarna terugloopt zie je mij ook totaal niet blij kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lag helemaal dubbel toen ik het zag.
Benny was echt totaal van de wereld.
Ik had hem gehoekt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik had echt medelijden met benny.. als giel daarna terugloopt zie je mij ook totaal niet blij kijken
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had hem gehoekt.![]()
Ik had wel al een leuke grap bedacht voor als ie langskwam.![]()
"Weet je Giel wij lijken wel op elkaar, we maken allebei radio en vallen op minderjarige meisjes"
Ik had zijn kop zo graag gezien dan.quote:
Ben jij überhaupt door iemand afgekeurd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
...ik kijk het nu helemaal terug, maar op het einde(vanaf 7:07) wordt gesproken over ambulancebroeders?
Jawelquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt door iemand afgekeurd?
Ze hadden bij mij alleen de polsslag gecheckt...quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:24 schreef PatriQue89 het volgende:
een aantal mensen bleven ook vet lang bij de ehbo, viel me op..
Na mijn uitschakeling hebben ze alleen mijn bloed gemeten, en mn hartslag gecheckt..
Maar goed, ik ben natuurlijk ook geweldig!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
Dit moet volgend jaar terugkomen.
Met twee vingers naar de eindstreep dan.
Ik denk dat dit slopend is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]____!
Ik denk dat het je nog flink zal tegenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |