Oh kut, dit is het topic om grappig in te doen in KLB, sorry vergeten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:15 schreef Ikhebtrek het volgende:
Lemmings melden .... dat is pas niet grappig
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaakquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh kut, dit is het topic om grappig in te doen in KLB, sorry vergeten.
Eerder iets over de lemming in kwestie, als binnen twee posts al duidelijk is dat het een lemming isquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaak
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik geniet ook van dat soort kwaliteitslemmings!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eerder iets over de lemming in kwestie, als binnen twee posts al duidelijk is dat het een lemming is
'Lemmings' zijn niet leuk omdat ze de topictitel een klein beetje veranderen en twee woorden in de OP verdraaien, lemmings zijn leuk als je je na twee pagina's pas realiseert dat je in de val bent gelokt
Kan me best indenken dat iemand het vervelend vindt als zijn KLB onleesbaar wordt door vijftig lemmings die gezellig op je scherm in een rij staanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik geniet ook van dat soort kwaliteitslemmings!
Maar ook van de overduidelijke lemmings kan ik gerust genieten ... vooral als mensen er steeds met een nieuwe draai op inspringen. Humor hoeft niet altijd diepzinnig te zijn .... althans niet voor mij (ik hou van beide soorten).
Dank voor je meningquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaak
Hoeveel mensen verwacht jij op KLB die komen voor puur serieus discussieren? En die zich dan ook nog druk maken over te veel lemmings?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kan me best indenken dat iemand het vervelend vindt als zijn KLB onleesbaar wordt door vijftig lemmings die gezellig op je scherm in een rij staan
Dat. Verder is KLB helemaal niet de plaats voor dat soort bagger. Het is o.a. de reden geweest dat KLB een tijd op slot is gegaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef OverRated het volgende:
Het probleem is denk ik dat lemmings nieuwe lemmings uitlokken. En die zijn vaak niet grappig.
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef Jadusable het volgende:
NVU
Mag eigenlijk wel dicht post hem beter in nieuws ofzo
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde die slecht kunnende speller nog even pesten, maar die hapt niet meer.
Mêh.
Daar hebben we [Centraal] Kleine Klachten Topic #7 voor.quote:
Als je notes oplopen dan doe je iets niet goed. Dit kan je zelf in de gaten houden door op http://shop.fok.nl/ te klikken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef Snuwerd het volgende:
mag ik hier trouwens vragen of ik toevallig opvallend gedrag vertoon? zoals te veel posten of te veel crap of wa
want soms weet ik niet of ik ergens nou misschien bijna een beetje over de schreef ga met iets
forum@fok.nlquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef Jadusable het volgende:
Wat is het fok! email adress?![]()
serieuse vraag btw
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef Klojo120 het volgende:
Oh en Opa Bakkebaard, wil jij mijn vriend zijn?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?
Ja, Ja en neequote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?
en waarom dan¿ Als hij dood is mag het zeker weer wel. Hypocriet gedoe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Ritmo het volgende:
Geen iPhone 5
Kan deze weg? Smakeloos en gaat toch te ver.
Dan al helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:07 schreef wise het volgende:
[..]
en waarom dan¿ Als hij dood is mag het zeker weer wel. Hypocriet gedoe.
quote:
Gone.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Ritmo het volgende:
Geen iPhone 5
Kan deze weg? Smakeloos en gaat toch te ver.
Je vergeet er wel bij te melden dat zulke grappen dan een apart topic krijgen en in lopende topics ook niet op prijs gesteld worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Ouqz het volgende:
Meestal is het zo op FOK! dat als grappen te dichtbij komen, Steve Jobs blijkbaar, het ineens niet meer kan. Japan heeft een prachtig centraal grappen topic en referenties met grappige bedoelingen worden overal gebruikt, maar ho ho als er iets aan de hand is in een winkelcentrum in Apeldoorn of op een eiland ergens in Europa! Grappen daar over is respectloos en kan echt niet tegenover de slachtoffers. Hypocriet, sowieso.
Je ziet de reacties toch? Ik heb ze bewust laten staan. Je zit in KLB. Als je een serieuze discussie zoekt ga dan naar NWS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
Opsporing verzocht
Komop opa beetje kort door de bocht. Ik bracht een redelijke OP met daarin feiten en dat was een klacht. Doe gewoon weer open en doe niet zo flauw
Dat is slechts een gentlemen rule, ben ik op de harde manier achter gekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Boomstronk- het volgende:
Verenigde Staten van Amerika #2
Deze kan dicht aangezien ik als laatste had gepost in #1.
Ik poste op:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat is slechts een gentlemen rule, ben ik op de harde manier achter gekomen.
Dicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Boomstronk- het volgende:
Verenigde Staten van Amerika #2
Deze kan dicht aangezien ik als laatste had gepost in #1.
We zijn sowieso niet zo van de reeksen in KLB. En als de reacties in het nieuwe deel dan alleen maar wat onliners, smilies en offtopic plaatjes zijn dan al helemaal niet.quote:
Mwah. Niet zo zwart wit. Is actueel en loopt best aardig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik wou zeggen: Dan mag deze ook dicht: Geen iPhone 5 #2
Niet alles meteen weggooien opa
Opsommingen, waarvan een aantal offtopic, en allemaal gevolgd door smilies. Ook wel gekwalificeerd als bagger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef Snuwerd het volgende:
hue, waarom is mijn 2de post in iphone 5 verwijderd (en eigenlijk niet de eerste), over quarks
te flamberend?
Thnx, gesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Steve Jobs is dood :)
Denk niet dat dit de bedoeling is, sowieso omdat het het vervolg is op een topic met een andere insteek
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
Is er nog iemand aanwezig?
edit: laat maar, GGMM![]()
Valt tegen, sorry dat ik het zeg
VInd je? Valt me niet direct op eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Internepper het volgende:
Wat is KLB eigenlijk rustig geworden, in tegenstelling tot (zelfs nog) een paar maanden geleden. Hoe is dat zo gekomen? Flink wat users weg of bans?
Ja, vooral een veel lager troll-gehalte. Of ligt het aan het tijdstipquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
[..]
VInd je? Valt me niet direct op eigenlijk.
forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef Jadusable het volgende:
zou ik even jullie mail adress mogen?
Zou kunnen. Dat soort posts mis ik sowieso niet zo snel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja, vooral een veel lager troll-gehalte. Of ligt het aan het tijdstip.
Dat is natuurlijk ook onzin. Als je kijkt naar topics over actuele onderwerpen of topics over kraakpanden barsten daar meestal wel serieuze discussies uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je een serieuze discussie zoekt ga dan naar NWS.
Ik had vanmorgen nog een serieuze discussie in een apple-topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin. Als je kijkt naar topics over actuele onderwerpen of topics over kraakpanden barsten daar meestal wel serieuze discussies uit.
Opgeschoond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:52 schreef magneetstrip het volgende:
Bristol Leiden (modewinkel)
Wordt verbaggerd door mensen die off topic gaan
Oh? De meeste posts waren vrij ontopic.quote:
Dat soort topics zijn al vaak genoeg langs geweest, en bovendien is de OP veel te beperkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh? De meeste posts waren vrij ontopic.
Oh, zeg dát dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat soort topics zijn al vaak genoeg langs geweest, en bovendien is de OP veel te beperkt.
Dank. Verwijderd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef Pharkus het volgende:
doder jennefer van oostende staat nog een link in naar facebook account van de vermoedelijke dader, lijkt me niet handig om te laten staan.
Schelden, bashen, nutteloze plaatjes, nutteloze offtopic reacties, topics verstieren, etc etc. Kortom vervelend gedrag.quote:
Het is meer een dossier wat bijgehouden wordt over een user. En nee er is geen vast aantal voor een ban.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef OverRated het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met notes?Krijg je na elke 10 notes een ban of zo?
Neem een abo, zie je het welquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef Snuwerd het volgende:
Verdomme, dus dan weet je nooit of je je te goed of te slecht hebt gedragen.
Positieve notes krijg je dus als je slijmt?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef appje het volgende:
Wat een kk ouders heb jij!!
Toen ik drie was mocht ik al uit!!!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef appje het volgende:
Deze topic is speciaal voor mensen die op vadsige vrouwen vallen!!!!
Dikke troll dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:18 schreef appje het volgende:
Draag de hele dag een zak over je lelijke kk hoofd
Alleen mongolen hebben puistjes.
SUKKEL!!!!!
Is inmiddels van het forum verdwenen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef OverRated het volgende:
Volgens mij kan appje wel in de prullenbak.
Fijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is inmiddels van het forum verdwenen.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Snuwerd het volgende:
Is het mij trouwens toegestaan om te vragen/weten waarom P_z geband is? No trollo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 20:09:05 ]
Een topic van een regeltje over "iets" wat eigenlijk niet boeit? Blijf dan gewoon van de nieuw topic knop af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:26 schreef Maanvis het volgende:
opa bakkebaard sloot mijn topique met de melding 'wat een non-nieuws'. maar dat was juist mijn klacht!
Ik kan er een heel epistel aan wijden, maar ik doe dat niet omdat de essentie van het verhaal in 1 regel samen is te vatten. Scheelt lezers ook weer leestijd. Maar blijkbaar wil jij wel een epistel. Mijn volgende topique zal over niets gaan maar toch 10 regels lang zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een topic van een regeltje over "iets" wat eigenlijk niet boeit? Blijf dan gewoon van de nieuw topic knop af.
Zonde van je tijd. Gaat ook gewoon dicht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef Maanvis het volgende:
Mijn volgende topique zal over niets gaan
maakt niet uit, ik open het toch niet voor de reacties.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zonde van je tijd. Gaat ook gewoon dicht.
Je weet dat je hier op een forum zit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik open het toch niet voor de reacties.
Jij schakelt bij mijn topique de reacties uit, ik heb er mee leren leven dat KLB voor mij geen forum is maar meer een soort twitter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je weet dat je hier op een forum zit?
Je kan de bal ook eens bij jezelf leggen. Wijzen naar anderen is altijd zo makkelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij schakelt bij mijn topique de reacties uit, ik heb er mee leren leven dat KLB voor mij geen forum is maar meer een soort twitter.
er zijn maar weinig KLB topiques die überhaupt inhoud hebben. Ik leg de vorm alleen vaak wat anders omdat ik geen zin heb om een heel verhaal eromheen te tikken, omdat je toch alles sluit wat ik plaats doe ik geen moeite meer voor topiques. Dus als je wat meer van mijn topiques een kans geeft worden ze vanzelf beter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan de bal ook eens bij jezelf leggen. Wijzen naar anderen is altijd zo makkelijk.
Misschien zijn je gesloten topics gewoon niet goed genoeg / geschikt voor KLB?
Op een topic als bovenstaand kunnen alleen maar baggereacties volgen. Inhoudelijke reacties zijn niet mogelijk omdat het topic überhaupt geen inhoud heeft. Baggereacties hebben we al genoeg.
Omgedraaide wereld, Maanvis. Andere topics met weinig tot geen inhoud gaan ook gewoon dicht als we ze zien. Jouw topic viel me op en ging dus dicht. Als je geen zin hebt om er wat van je topic te maken, maak het dan gewoon niet? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn maar weinig KLB topiques die überhaupt inhoud hebben. Ik leg de vorm alleen vaak wat anders omdat ik geen zin heb om een heel verhaal eromheen te tikken, omdat je toch alles sluit wat ik plaats doe ik geen moeite meer voor topiques. Dus als je wat meer van mijn topiques een kans geeft worden ze vanzelf beter.
Kleine klachten kun je hier kwijt:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het enige commentaar wat ik heb is dat het kut herfstweer is.
De groetjes.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan de bal ook eens bij jezelf leggen. Wijzen naar anderen is altijd zo makkelijk.
Misschien zijn je gesloten topics gewoon niet goed genoeg / geschikt voor KLB?
Op een topic als bovenstaand kunnen alleen maar baggereacties volgen. Inhoudelijke reacties zijn niet mogelijk omdat het topic überhaupt geen inhoud heeft. Baggereacties hebben we al genoeg.
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omgedraaide wereld, Maanvis. Andere topics met weinig tot geen inhoud gaan ook gewoon dicht als we ze zien. Jouw topic viel me op en ging dus dicht. Als je geen zin hebt om er wat van je topic te maken, maak het dan gewoon niet? Zo moeilijk is het toch niet?
Maak een topic met een duidelijke klacht. Kweek wat herkenbaarheid, gebruik humor en het blijft heus wel open hoor.
Euh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.
my 2 cents
Niet zo trollenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
[..]
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.
my 2 cents
Dat is gewoon goed onderboude feedback. Als je dat al verkeerd opvat kun je beter in een hoekje in de gangkast gaan zitten huilen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
[..]
my 2 cents
Je reageert wel inhoudelijk, maar je voegt er vaak ook een oordeel over de user aan toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Euh.Ik probeer altijd inhoudelijk te reageren in dit topic. Natuurlijk lukt dit niet altijd maar ik zie eerlijk gezegd helemaal niets verkeerds aan je quote's en zou het een volgende keer precies weer zo zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |