Bijzonder!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
Botsauto's zijn gecrasht op de snelweg.
weheh ja dacht ik ook alquote:Op woensdag 28 september 2011 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Man Down
Sowieso dat Coen het over Shary An gaat hebben straks.
ja idd dit gaat ze geen goed doenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Dat CCCP is zichzelf een beetje kapot aan het maken.
Dat. Ik baal da'k die gemist heb. Altijd weer een uiterst aangename verrassing als Love will tear us apart op de radio te horen is.quote:
Je leuk voor doen op tv als er een miljoen mensen kijken en achter de schermen weer lopen kutten.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd dit gaat ze geen goed doen
Heerlijk nummer inderdaad! Echt zo'n nummer dat je in een "loop" kan gooien en eindeloos door kan laten lopenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Ik baal da'k die gemist heb. Altijd weer een uiterst aangename verrassing als Love will tear us apart op de radio te horen is.
Ik luister via stream, maar via fm radio is het nog steeds huilen met de pet op hierquote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef minthy het volgende:
Weer een zendmast het loodje gelegd? Of doet mijn radio raar??
Das hier sinds gisteren/eergisteren wel weer goed! Ik vermoed dat Sjonny Zendpiraat weer aan het spelen is...quote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister via stream, maar via fm radio is het nog steeds huilen met de pet op hier
Ja die wel, maar in het noorden is nog niet alles weer goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Die zendmast in lopik zou nu toch weer op 100% moeten stralen? dan moet ik de antenne van mn auto eens onder de loep nemen
Hier in het oost'n is het op sommige plekken ook nog ruk, al had ik verdorie supergoed ontvangst vandaag... Vanavond gaat mijn achterbuurman weer zenden, dus dan de surroundset maar weer aanslingerenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die wel, maar in het noorden is nog niet alles weer goed.
godver. ik zal eens in een andere auto gaan zitten luisterenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ach die boeren luisteren toch allemaal naar Omrop Fryslanquote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Rolf, schatje, niet iedereen in het noorden/oosten is boer en loopt op klompenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach die boeren luisteren toch allemaal naar Omrop Fryslan [ afbeelding ]
Leg dat eens uit plxquote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolf, schatje, niet iedereen in het noorden/oosten is boer en loopt op klompen
Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Die zendmast in lopik zou nu toch weer op 100% moeten stralen? dan moet ik de antenne van mn auto eens onder de loep nemen
*doet poging* We hebben hier ook gewoon dorpen en steden. Ik woon in een klein dorpje, maar heb (helaas!!) geen boerderij. Ook geen klompen. Kom eens kijken, tis hier prachtig!! En rustigquote:
Leugensquote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
*doet poging* We hebben hier ook gewoon dorpen en steden.
qua ogen? heb ik ook zo'n beetje met een cilinderafwijking van -2.75 en ja dat suckt eigenlijk best wel.....maar ik heb ermee leren levenquote:
ik ben ook geen boer! ik woon nl in de grote stad leeuwarden! en hiervoor heb ik in de grote stad groningen gewoond, daarvoor 2 noordgroningse dorpjes die wil stikken van de boeren, daarvoor in Nijmegen en daarvoor in een korpje in de overbetuwe en daar zijn ook veel boeren.quote:
Nietus!! Ik heb zelfs geen Crocs! Zie er wel veel op lopen hier, dat dan weer wel...quote:
Ja maar dat is toch behoorlijk andere koek dan -7quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
qua ogen? heb ik ook zo'n beetje met een cilinderafwijking van -2.75 en ja dat suckt eigenlijk best wel.....maar ik heb ermee leren leven
twitter:lisanne_radio twitterde op woensdag 28-09-2011 om 17:22:51@klaasmans Je bent een opgave in mn wiskundeboek! http://t.co/QaKKG0vz reageer retweet
ehm, ik formuleerde niet duidelijk. ik heb rechts -6 en een cilinderafwijking van 0.75 en links -7 of -8 met een cinderafwijking van -2.75. Mijn ogen konden ze bij Hans Anders Groningen niet eens opmeten zonder een speciale, zelden gebruikte meetbril.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch behoorlijk andere koek dan -7
ah zo, ja dat was niet duidelijk. Nou het lijkt me echt vreselijk. Ik heb -1,5 en vind het al irritant dat ik zonder lenzen minder goed zie.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, ik formuleerde niet duidelijk. ik heb rechts -6 en een cilinderafwijking van 0.75 en links -7 of -8 met een cinderafwijking van -2.75. Mijn ogen konden ze bij Hans Anders Groningen niet eens opmeten zonder een speciale, zelden gebruikte meetbril.
ik kan dus wel een klein beetje over die koek meepraten
ik zie zelfs met bril niet geweldig. als ik echt scherp wil zien moet een operatie, maar dat heb ik er (nog) niet voor over.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:05 schreef alors het volgende:
[..]
ah zo, ja dat was niet duidelijk. Nou het lijkt me echt vreselijk. Ik heb -1,5 en vind het al irritant dat ik zonder lenzen minder goed zie.
weet niet wie de rest van de Freakn8 doet, maar best vet...helaas moet ik vrijdag werkentwitter:Domien twitterde op woensdag 28-09-2011 om 13:25:26In het kader van Last Man Watching aanstaande donderdag een extra #3FM Freaknacht! Ik mag de nacht weer in! Erg veel zin in. reageer retweet
Ik ga dat niet volhouden, de laatste week vallen me rond 1u de ogen al dicht... Ik ben geen echte nachtbraker meerquote:Op woensdag 28 september 2011 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
weet niet wie de rest van de Freakn8 doet, maar best vet...helaas moet ik vrijdag werkentwitter:Domien twitterde op woensdag 28-09-2011 om 13:25:26In het kader van Last Man Watching aanstaande donderdag een extra #3FM Freaknacht! Ik mag de nacht weer in! Erg veel zin in. reageer retweet
en je doet de hele dag geen fuck!quote:Op woensdag 28 september 2011 18:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga dat niet volhouden, de laatste week vallen me rond 1u de ogen al dicht... Ik ben geen echte nachtbraker meer
collega tegenover mij begon spontaan mee te neurieen, doet ie anders nooitquote:Op woensdag 28 september 2011 16:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Ik baal da'k die gemist heb. Altijd weer een uiterst aangename verrassing als Love will tear us apart op de radio te horen is.
Klopt!! Ik hobbel soms gewoon naar de wc om iets te doen te hebben, niet eens omdat ik moetquote:Op woensdag 28 september 2011 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je doet de hele dag geen fuck!
van niets doen wordt je moe. zkeer als je dat lange tijd vol moet houden. je lichaam gaat er aan wennen volgens mij.....reken er ook maar op dat, zodra je weer kunt lopen, je snel moet bent en het ff duurt voor je in een normaal ritme zit...quote:Op woensdag 28 september 2011 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!! Ik hobbel soms gewoon naar de wc om iets te doen te hebben, niet eens omdat ik moet![]()
Veel chatten en op internet hangen, maar daar word je ook niet moe van. Ik overweeg zelfs weer een Hyves aan te maken, zo erg is de verveling![]()
Ik slaap wel vroeg, erg vaag...
Bekaf word je ervan. En kwaad. Absoluut geen rust in m'n gat, ik wil gewoon weer aan het werk en naar school!!quote:Op woensdag 28 september 2011 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van niets doen wordt je moe. zkeer als je dat lange tijd vol moet houden. je lichaam gaat er aan wennen volgens mij.....reken er ook maar op dat, zodra je weer kunt lopen, je snel moet bent en het ff duurt voor je in een normaal ritme zit...
was t maar een paar weken eerder gebeurd, iig voor je je inschreef voor t nieuwe studiejaar. had iig die stress al gescheeld.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Bekaf word je ervan. En kwaad. Absoluut geen rust in m'n gat, ik wil gewoon weer aan het werk en naar school!!
We gaan volgende week kijken of ik ergens een webcam kan lenen en dat ik op die manier geen studievertraging oploop. En in de ochtend supervisie, ik hoop dat ik daar gewoon heen kan. Dat of het in februari er extra bij doen
Klopt! Maar het is gebeurd, nu moet ik ermee leren omgaan en hopen dat het snel voorbij is. Ik haat het om afhankelijk te zijn van anderen, voel me net een klein kindquote:Op woensdag 28 september 2011 18:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was t maar een paar weken eerder gebeurd, iig voor je je inschreef voor t nieuwe studiejaar. had iig die stress al gescheeld.
vooral dat gemok maakt je een klein kindquote:Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Maar het is gebeurd, nu moet ik ermee leren omgaan en hopen dat het snel voorbij is. Ik haat het om afhankelijk te zijn van anderen, voel me net een klein kind
Ik probeer zo positief mogelijk te blijven en tegen niemand te zeiken! Ik huil in stiltequote:Op woensdag 28 september 2011 18:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vooral dat gemok maakt je een klein kind
daar gaat nog wel een jaar overheen.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Zullen we klaverjassen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
nee dat is zijn vrouw. zijn vriendin ligt in de kofferbak.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is dat Ekdom? En belangrijker, is dat de vriendin van Ekdom? Ziet er appetijtelijk uit
Als ik zeg dat ze er op andere foto's zonder snor minder uitziet, is dat dan raar?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee dat is zijn vrouw. zijn vriendin ligt in de kofferbak.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:52 schreef borisz het volgende:
2x dezelfde domme dreunplaat draaien in 1 show
Ja, heel raarquote:Op woensdag 28 september 2011 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ze er op andere foto's zonder snor minder uitziet, is dat dan raar?
verjaardagsfeestje van de vader van Gerardquote:
quote:
mooi !!quote:
Volgens mijn info is de wissel vannacht om 3.30, en Bert kwam er idd wat laat achter. Dat hele LMW lijkt nogal een last-minute productie... terwijl ze 60 jaar hebben gehad om t voor te bereiden!quote:Op donderdag 29 september 2011 05:35 schreef hole1988 het volgende:
komende nacht doet Domien 01-04 en Frank Dane 04-06. Wel lullig dat Bert erachter kwam dat hij morgen geen uitzending heeft door Barend te bellen.
dat is dus na Ekstra Weekend en de reguliere Stenders Latevermaak? mmm......ik ga maar eens een paar liter Monster Ripper inslaan!quote:
Nee, op zaterdag-op-zondagnacht, dus in plaats van 3VOOR12Whitenoise / Tiesto.quote:Op donderdag 29 september 2011 07:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is dus na Ekstra Weekend en de reguliere Stenders Latevermaak? mmm......ik ga maar eens een paar liter Monster Ripper inslaan!
twitter:RTLNieuwsnl twitterde op donderdag 29-09-2011 om 10:05:063FM zakt meest in luistercijfers: feed http://t.co/etzJomQZ reageer retweet
Ja duh, als je niet te beluisteren bent in grote delen van het land is dat ook niet zo raar.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:RTLNieuwsnl twitterde op donderdag 29-09-2011 om 10:05:063FM zakt meest in luistercijfers: feed http://t.co/etzJomQZ reageer retweet
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 29 september 2011 10:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja duh, als je niet te beluisteren bent in grote delen van het land is dat ook niet zo raar.
Hoe krijg je de radio nou weer op die zender?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:50 schreef minthy het volgende:
Ik schrok van de baggermuziek... Bleek de radio op 100%NL te staan
Ik word gek van het alleen thuis zitten, dus verschans me overdag bij m'n moeder. Ik gok dat ze aan de knoppen heeft gezetenquote:Op donderdag 29 september 2011 12:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe krijg je de radio nou weer op die zender?
Oh, ik kan genieten van alleen zijn, alleen moet het mij natuurlijk ook niet te lang durenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word gek van het alleen thuis zitten, dus verschans me overdag bij m'n moeder. Ik gok dat ze aan de knoppen heeft gezeten
twitter:radiofreak twitterde op donderdag 29-09-2011 om 13:21:57Timur Perlin presenteert zijn programma op 3FM zaterdag vanuit zijn eigen huis, vanwege de Nationale Open Huizen Dag http://t.co/7VrfKGp3 reageer retweet
Leuk! Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken en of ie het onderwerp 'woningmarkt' ook gaat aansnijden.quote:Op donderdag 29 september 2011 13:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op donderdag 29-09-2011 om 13:21:57Timur Perlin presenteert zijn programma op 3FM zaterdag vanuit zijn eigen huis, vanwege de Nationale Open Huizen Dag http://t.co/7VrfKGp3 reageer retweet
Daar ben ik normaal ook ergquote:Op donderdag 29 september 2011 13:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik kan genieten van alleen zijn, alleen moet het mij natuurlijk ook niet te lang duren![]()
normaal gesproken is tiesto 00-02 dus wat gebeurt er met het 1e uurtje?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, op zaterdag-op-zondagnacht, dus in plaats van 3VOOR12Whitenoise / Tiesto.
dat vraag ik mij ook af....t leek mij logischer dat Stenders er een 6uurmarathon van maakt en dan Rudy de plek van Gerard inneemt....quote:Op donderdag 29 september 2011 16:00 schreef hole1988 het volgende:
maar wa
[..]
normaal gesproken is tiesto 00-02 dus wat gebeurt er met het 1e uurtje?
Timur zei afgelopen weekend dat Ramon een appeltaart gaat bakken omdat dat zo hoort bij een huizenkijkdagquote:Op donderdag 29 september 2011 13:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken en of ie het onderwerp 'woningmarkt' ook gaat aansnijden.
Sirolf heeft natuurlijk gelijk. vanaf de 3fmsite:quote:Op donderdag 29 september 2011 16:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
dat vraag ik mij ook af....t leek mij logischer dat Stenders er een 6uurmarathon van maakt en dan Rudy de plek van Gerard inneemt....
nou, een uil kan behoorlijk veel lawaai maken, en dat doen ze natuurlijk 's nachts. En zo'n bosuil kan er wat van, zat er een tijdje 1 bij mijn ouders in de tuin. Mooie beesten, mooi geluidquote:Op donderdag 29 september 2011 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Aah, Domienie heeft last van een vogeltje?
Ik heb eigenlijk nooit zo naar de tekst geluisterd, die paar keren dat ie op de radio is, maar mooi hoorquote:
een ook goed uitgevoerd door Pearl Jam inderdaad, Neil Young en Pearl Jam hebben ook samen opgetreden.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit zo naar de tekst geluisterd, die paar keren dat ie op de radio is, maar mooi hoor
Ik liet mijn hond een jaar of wat geleden eens uit 's avonds laat, hoorde ik een heel hard gepiep. Uren gegoogled naar vogelgeluiden, bleek ook een jonge uil te zijn. Een van de ouders riep vanuit het bos terugquote:Op donderdag 29 september 2011 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, een uil kan behoorlijk veel lawaai maken, en dat doen ze natuurlijk 's nachts. En zo'n bosuil kan er wat van, zat er een tijdje 1 bij mijn ouders in de tuin. Mooie beesten, mooi geluidmaar wel wat luidruchtig als je je raam open hebt staan
niet echt een 'vogeltje'
Mooie dierenquote:Op donderdag 29 september 2011 17:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik liet mijn hond een jaar of wat geleden eens uit 's avonds laat, hoorde ik een heel hard gepiep. Uren gegoogled naar vogelgeluiden, bleek ook een jonge uil te zijn. Een van de ouders riep vanuit het bos terug![]()
![]()
Nog weken last van gehad
Z'n beste plaat was nog altijd de zomer van 69.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:15 schreef alors het volgende:
Die nieuwe van Ryan Adams wordt steeds mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
twitter:Spotify3FM twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:13:35Ja, dus nu tweet ik gewoon telkens wat ik hoor op 3FM en zoek snel de link er bij! “@Joran_1997: @spotify3fm ben je werkloos ofzo” reageer retweet
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
twitter:Spotify3FM twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:13:35Ja, dus nu tweet ik gewoon telkens wat ik hoor op 3FM en zoek snel de link er bij! “@Joran_1997: @spotify3fm ben je werkloos ofzo” reageer retweet
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Z'n beste plaat was nog altijd de zomer van 69.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja Matthijs van Nieuwkerk is het met je eens...
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
twitter:Joran_1997 twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:29:46@spotify3fm waarom ga je in godsnaam 12 uur radio luisteren voor 700 mensen? reageer retweet
Nee, echtquote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:Joran_1997 twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:29:46@spotify3fm waarom ga je in godsnaam 12 uur radio luisteren voor 700 mensen? reageer retweet
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:Joran_1997 twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:29:46@spotify3fm waarom ga je in godsnaam 12 uur radio luisteren voor 700 mensen? reageer retweet
hij heeft hem door geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]![]()
Kon het niet laten om ook even te reageren met wat meer duidelijkheid... al vraag ik me af of 'ie het gaat snappen...
twitter:Joran_1997 twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:37:33@spotify3fm je lult maar wat reageer retweet
Hij Is fan van Kanequote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]![]()
Kon het niet laten om ook even te reageren met wat meer duidelijkheid... al vraag ik me af of 'ie het gaat snappen...
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij Is fan van Kane. Logisch dat hij het niet helemaal snapt
Destinetwitter:metmichiel twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:48:56Wát een avond.... @Domien belt zo met @Robindestine. Waarom? Omdat je zo de PRIMEUR krijgt van de nieuwste Destine single. #3FM reageer retweet
Eindelijk!! Een nieuwe singlequote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Destintwitter:metmichiel twitterde op donderdag 29-09-2011 om 19:48:56Wát een avond.... @Domien belt zo met @Robindestine. Waarom? Omdat je zo de PRIMEUR krijgt van de nieuwste Destine single. #3FM reageer retweet
![]()
Zorgt alleen maar dat er minder mensen gaan luisteren.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
We kunnen wel zo reageren, maar gezien de bezuinigingen op de publieke omroep, kan 3FM maar beter zorgen dat ze ook dat soort muziek blijven draaien. Luistercijfers moeten niet teveel droppen.
Er mogen er best een paar wegbezuinigd worden bij 3fm.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
We kunnen wel zo reageren, maar gezien de bezuinigingen op de publieke omroep, kan 3FM maar beter zorgen dat ze ook dat soort muziek blijven draaien. Luistercijfers moeten niet teveel droppen.
Mee eens, maar ik denk ook dat het juist belangrijk is dat 3FM zich meer gaat onderscheiden van zenders als 538 en Qmusic. Het begint nu wel heel erg op elkaar te lijken, gelukkig op 3 niet zoveel reclamequote:Op donderdag 29 september 2011 19:56 schreef CindieY het volgende:
Vraag me af of dat nog wel mogelijk is. Iedereen 'jat' van iedereen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik denk ook dat het juist belangrijk is dat 3FM zich meer gaat onderscheiden van zenders als 538 en Qmusic. Het begint nu wel heel erg op elkaar te lijken, gelukkig op 3 niet zoveel reclame
Klopt en dat hou je ook niet tegen helaas. Waar ik wel veel mensen over hoor, is dat ze er van balen dat Kink afgelopen is. Ik denk dat 3FM wel iets meer die richting op kan en dat gat kan vullen door weer iets meer het alternatieve circuit op te zoeken (ongeveer wat ze nu bij 3voor12 doen)quote:Op donderdag 29 september 2011 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vraag me af of dat nog wel mogelijk is. Iedereen 'jat' van iedereen.
Is natuurlijk niet voor niets dat Kink afgelopen is. Op nationale radio-niveau is zo'n zender bijna niet mogelijk, imo. Je haalt nooit dusdanig veel luistercijfers dat je een bestaansrecht weet te verwerven.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt en dat hou je ook niet tegen helaas. Waar ik wel veel mensen over hoor, is dat ze er van balen dat Kink afgelopen is. Ik denk dat 3FM wel iets meer die richting op kan en dat gat kan vullen door weer iets meer het alternatieve circuit op te zoeken (ongeveer wat ze nu bij 3voor12 doen)
Ik bedoel ook niet dat ze compleet als Kinkfm moeten gaan draaien, maar een pietsie meer in die richting zou volgens mij wel moeten kunnenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet voor niets dat Kink afgelopen is. Op nationale radio-niveau is zo'n zender bijna niet mogelijk, imo. Je haalt nooit dusdanig veel luistercijfers dat je een bestaansrecht weet te verwerven.
SPOILER: jackpot 29-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:32 schreef minthy het volgende:
@pino: wil je een glaasje ranja met een vulkoek? Je komt zo boos over, ik word er bang van...
Komt er zo aan! Ik hoop dat al die soldaten nog op de N377 staan, kunnen ze het zo doorgevenquote:
Roos is best tof!!quote:
Jazekers, heel fijn om daar een beetje rond te hangenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hai minthy. Was het gezellig bij moeders
Goeie koffie?quote:Op donderdag 29 september 2011 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Jazekers, heel fijn om daar een beetje rond te hangen
quote:
Goed? Senseo!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie koffie?![]()
Oh maar eens ff de vaatwasser leeggooien.
Zeker van mensen met dit shirtquote:Op donderdag 29 september 2011 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed? Senseo!
Ik lust het graag, maar ik geloof dat ik het van veel mensen geen koffie mag noemen
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker van mensen met dit shirt
[ afbeelding ]
Last Man Watching (WR TV Kijken) in beeld & Geluidquote:Op donderdag 29 september 2011 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ik bedoelde meer omdat de webcam uit staat. is er `n live show?
* minthy loert meequote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef Againzender het volgende:
Air!!!!!!!!!!!!!!!!
* Againzender gaat even naar de sterren kijken
DIE LUCHTquote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef Againzender het volgende:
Air!!!!!!!!!!!!!!!!
* Againzender gaat even naar de sterren kijken
Niet echt nee...quote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef Againzender het volgende:
Roos,wat een fijn moment om dit nummer te draaien
ik mis iets geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet echt nee...![]()
Huwelijk gaat niet door!!
Ik wilde trouwen met Roos (zie een aantal posts hierboven) maar dat kan ze mooi vergeten nu! Ik ga wel weer voor mannen ofzo...quote:
ah, op die fietsquote:Op donderdag 29 september 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wilde trouwen met Roos (zie een aantal posts hierboven) maar dat kan ze mooi vergeten nu! Ik ga wel weer voor mannen ofzo...
Het was dan ook een smerig mooie dag, hoop dat het morgen weer zo goed wordtquote:Op donderdag 29 september 2011 23:45 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag draaide Gerard dit nummer. Zat in de zon, bladeren vielen van de bomen hier achter het huis.
Wat was het opeens een mooi nummer
Chrietquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:10 schreef borisz het volgende:
Een chipset waar een halve MB op staatGeniaal programma toch dat wondere wereld
Ik moet wel een aparte opname starten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
Mensen Antiroos live op NL3. Kijken he.
heldenquote:
maar wel een lekker plaatje.quote:
Ik kon ze wel waarderen. Eigenlijk al die adult-tekenfilms wel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar zo leuk aan was.
Bummerquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef hole1988 het volgende:
http://www.htvi.com/ niks bijzonders te zien.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef themauster het volgende:
Mag ik jullie even laten schrikken dit is vanaf november de nieuwe tv-sinterklaas:
[ afbeelding ]
Sinterklaas is nu voor eeuwig verpest en ik zie alleen nog maar Kees uit Flodder voor mequote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef themauster het volgende:
Mag ik jullie even laten schrikken dit is vanaf november de nieuwe tv-sinterklaas:
[ afbeelding ]
Valt me alles mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net besloten dat het weekend is
Thuis werken
Zondagavond 19.00 uur pasquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef CindieY het volgende:
Was het maar al weekend. Vanavond om 9 uur pas.
waar is de originele mijterquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:12 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 15:03:20Om heel begrijpelijke redenen heeft onze #EkstraWeekend gast @evanderhoff voor vanavond helaas af moeten zeggen. Hij komt alsnog snel langs. reageer retweet
ik heb mezelf als vervanger aangeboden....quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:32 schreef hole1988 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 30-09-2011 om 15:03:20Om heel begrijpelijke redenen heeft onze #EkstraWeekend gast @evanderhoff voor vanavond helaas af moeten zeggen. Hij komt alsnog snel langs. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |