ja dat is wel vaker tegenwoordig, ga je nog proberen kaartjes te winnen dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee.Welke idioot verzint het ook om voorverkoop op vrijdagochtend plaats te laten vinden.
Al 4x gedaan, ga er nog wel een paar pogingen aan wagen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat is wel vaker tegenwoordig, ga je nog proberen kaartjes te winnen dan?
Aaww, nou succes iig!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Al 4x gedaan, ga er nog wel een paar pogingen aan wagen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, maar ach, jij doet in je dagelijks leven zelf ook vast dingen waarvan ik dan weer zou denken: ik ga wel met m'n hand in een blender zitten.
Dat zal bestquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, maar ach, jij doet in je dagelijks leven zelf ook vast dingen waarvan ik dan weer zou denken: ik ga wel met m'n hand in een blender zitten.
Ja sorryquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Don't worry, naar Hasselhoff luisteren hoort niet in dat rijtje thuis.
Maakt niet uit, ik heb het zelfde met Hitler.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb niet snel een hekel aan iets maar Coldplay kan ik echt niet uitstaan
.
Die kon best een lekker moppie zingen heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb het zelfde met Hitler.
Kak, zat even op facebook en ben een film aan het kijken... Nu weet ik het nog niet!quote:
hij is er nog steeds hoor, zet je webcam aan!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Kak, zat even op facebook en ben een film aan het kijken... Nu weet ik het nog niet!![]()
Ik denk dat ze de webcam van 3FM aan moet zetten hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
hij is er nog steeds hoor, zet je webcam aan!
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de webcam van 3FM aan moet zetten hoor.
Heb mn pc niet eens aan, zit mobielquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
hij is er nog steeds hoor, zet je webcam aan!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb mn pc niet eens aan, zit mobiel![]()
Ik google wel even op een foto, alstie niet bevalt zoek ik wel een foto van een andere meneer
Ik heb niet eens een webcamquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de webcam van 3FM aan moet zetten hoor.
Oke, dan hou ik hem voor de lief en google ik alsnog voor de lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef alors het volgende:
[..]!!!! tis wel een lieverd verder hoor
dat ie nog adem over heeftquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Dat ie daar zelf niet zenuwachtig van wordt
Uitgerekend op het moment dat ik even de radio uit heb staan omdat ik naar een andere kamer verhuis... timing!quote:
Sanderquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef alors het volgende:
zo wat een enthousiasme![]()
wtffffffffffff
![]()
![]()
Kud!! Ik ga naar huis en gooi de radio aan, is volgens mij toffer dan de filmquote:
als ik de TV zo hoor is hij niet dood, dus hij zal wel weer irritant zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Frank Snoeks is world wide trending topic op Twitter![]()
![]()
![]()
Frank Snoeksquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Frank Snoeks is world wide trending topic op Twitter![]()
![]()
![]()
Sowieso geen last van commentaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Frank Snoeks
Geen last van op sport1 gelukkig
ik heb mn login nog ergensquote:
Dat nummer heb ik nog jaren uit mijn hoofd geweten! Ik vond op een gegeven moment MSN fijner, want dan kon je posten met enterquote:
Ruilen met mijn kutbeen?? Kan je iig gamen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
verdomme, waarom heb ik zulke klootogen? probeer een beetje te gamen maar ik zie gewoon de helft niet
mmm, nee, dat hoeft nou ook weer niet....quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ruilen met mijn kutbeen?? Kan je iig gamen!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, nee, dat hoeft nou ook weer niet....
ik merk nu gewoon dat ik licht op donker zo goed zie....
misschien moet ik maar weer eens naar de oogarts.....of een grotere tv kopen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]Bied ik ook eens wat aan!
En ik kan je verder niet helpen, geen verstand van ogen
Ben 'n Jerry'squote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien moet ik maar weer eens naar de oogarts.....of een grotere tv kopen...
nuja, ik ga maar even troostvoedsel vreten en lost kijken en dan mezelf in slaap huilen. bah.
het werd bolognese chips en cherry cokequote:
quote:
Ook lekker!! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het werd bolognese chips en cherry coke
en nu maar eens onderweg naar bed....
slaap lekker allen!
Dat bedoel ik!! Schandequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor shit? Double Date doet Smashing Pupkins ofzo?
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
Oh, Hole, komdermaarin met je #MARS-melding
Ja jong, nu ben je te laat!!quote:
Iemand moet 't doen hè.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, Hole komt niet geloof ik...![]()
MARS
Ik was er eens bij en toen was het zo vals dat ik inderdaad kippenvel kreeg. Maar dan hebben we 't ook over toen ze net doorbraken met Ice Queen. Na dat concert waren ze sterk in achting gedaald bij mijquote:Op woensdag 28 september 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
Ik geloof dat ik kippenvel zou krijgen als ik bij dat concert was![]()
Lijkt me wel een belevenis, ook al is het niet helemaal mijn muziek
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was er eens bij en toen was het zo vals dat ik inderdaad kippenvel kreeg. Maar dan hebben we 't ook over toen ze net doorbraken met Ice Queen. Na dat concert waren ze sterk in achting gedaald bij mij
Ze zijn ongetwijfeld gegroeid in de tussentijd hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]!! Das kippenvel op een andere manier, ja! Ik heb wel eens een concertregistratie gezien, klonk erg goed. En die show die ze er van maakten, vond het echt geweldig
Zou ook niet best zijn als ze nóg slechter waren gewordenquote:Op woensdag 28 september 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zijn ongetwijfeld gegroeid in de tussentijd hoorDat van net klonk ook niet slecht.
Kippensoep! Kippensoep!
Maar eens naar bed, m'n beste vriend hoofdpijn heeft zich weer eens gemeld
quote:
Die versie waarvan ik altijd dacht dat het door Black Legend was gedaan was veel toffer. Ooit op Twitter in contact gekomen met Black Legend die me verzekerde dat hij het niet was. Heb die versie nooit meer teruggevonden...quote:Op woensdag 28 september 2011 12:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Echt een tof nummer, van Madhouse! Lekker wijf ook in de clip.
Jammer dat ze tekstueel niet helemaal alles goed deed, verder klonk het vrij aardigquote:Op woensdag 28 september 2011 08:31 schreef Pino112 het volgende:
Shary An die Man Down doet. Ik ben benieuwd.
Niet zo gek natuurlijk, als je op het verkeerde nummer zoektquote:Op woensdag 28 september 2011 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die versie waarvan ik altijd dacht dat het door Black Legend was gedaan was veel toffer. Ooit op Twitter in contact gekomen met Black Legend die me verzekerde dat hij het niet was. Heb die versie nooit meer teruggevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |