SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Had je weer sopvoer nodig?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef alors het volgende:
Aaah ik was aan het googlen of Ed Sheeran toevallig een lekkertje was en toen zag ik dat dat niet zo was, maar wel dat ik hem op Glastonbury bij de BBC al had gezien, olijk joch vond ik het toen wel
Dus ik hoef niet meer te zoeken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef alors het volgende:
Aaah ik was aan het googlen of Ed Sheeran toevallig een lekkertje was en toen zag ik dat dat niet zo was, maar wel dat ik hem op Glastonbury bij de BBC al had gezien, olijk joch vond ik het toen wel
Robin S hoor je al zo vaak, stemt allen Molokoquote:Dansen op die dames!
Deee-lite - Groove is in the heart (25%)
Moloko - Time is now (36%)
Robin S. - Show me love (39%)
nu staan ze zelfs gelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
Robin S hoor je al zo vaak, stemt allen Moloko
Oh, dat zou me verder niet eens zoveel uitmakenquote:
Was ook maar een grapje! Ik heb nog wel een beetje smaakquote:
sinds gisteren geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:12 schreef alors het volgende:
is dat trouwens nieuw die rode plopkapjes?
ziet er kek uit? geen ideequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:32 schreef CindieY het volgende:
En wat is de bedoeling van de rode plopkapjes?
Zo, pff, even avondje vrij hoor
Dat meisje heeft dus kaarten gewonnen voor Coldplay? Ik kreeg alleen dat geneuzel over haar maatschappijleerhuiswerk mee. Dat was erg suf inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef alors het volgende:
zo wat een enthousiasme![]()
wtffffffffffff
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat meisje heeft dus kaarten gewonnen voor Coldplay? Ik kreeg alleen dat geneuzel over haar maatschappijleerhuiswerk mee. Dat was erg suf inderdaad
Ik vraag me af wat saaier is, maatschappijleerhuiswerk of een concert van Coldplay. Ik ga voor het laatstequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat meisje heeft dus kaarten gewonnen voor Coldplay? Ik kreeg alleen dat geneuzel over haar maatschappijleerhuiswerk mee. Dat was erg suf inderdaad
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat saaier is, maatschappijleerhuiswerk of een concert van Coldplay. Ik ga voor het laatste
Ik twijfel. Ik kan allebei wel waarderen (kom maar op met dat gebash...).quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat saaier is, maatschappijleerhuiswerk of een concert van Coldplay. Ik ga voor het laatste
Ik waardeer alleen het laatste.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik kan allebei wel waarderen (kom maar op met dat gebash...).
Je weet niet wat je mist, maar ach, jij doet in je dagelijks leven zelf ook vast dingen waarvan ik dan weer zou denken: ik ga wel met m'n hand in een blender zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je erheen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, maar ach, jij doet in je dagelijks leven zelf ook vast dingen waarvan ik dan weer zou denken: ik ga wel met m'n hand in een blender zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |