Die kon best een lekker moppie zingen heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb het zelfde met Hitler.
Kak, zat even op facebook en ben een film aan het kijken... Nu weet ik het nog niet!quote:
hij is er nog steeds hoor, zet je webcam aan!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Kak, zat even op facebook en ben een film aan het kijken... Nu weet ik het nog niet!![]()
Ik denk dat ze de webcam van 3FM aan moet zetten hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
hij is er nog steeds hoor, zet je webcam aan!
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de webcam van 3FM aan moet zetten hoor.
Heb mn pc niet eens aan, zit mobielquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
hij is er nog steeds hoor, zet je webcam aan!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb mn pc niet eens aan, zit mobiel![]()
Ik google wel even op een foto, alstie niet bevalt zoek ik wel een foto van een andere meneer
Ik heb niet eens een webcamquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de webcam van 3FM aan moet zetten hoor.
Oke, dan hou ik hem voor de lief en google ik alsnog voor de lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef alors het volgende:
[..]!!!! tis wel een lieverd verder hoor
dat ie nog adem over heeftquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Dat ie daar zelf niet zenuwachtig van wordt
Uitgerekend op het moment dat ik even de radio uit heb staan omdat ik naar een andere kamer verhuis... timing!quote:
Sanderquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef alors het volgende:
zo wat een enthousiasme![]()
wtffffffffffff
![]()
![]()
Kud!! Ik ga naar huis en gooi de radio aan, is volgens mij toffer dan de filmquote:
als ik de TV zo hoor is hij niet dood, dus hij zal wel weer irritant zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Frank Snoeks is world wide trending topic op Twitter![]()
![]()
![]()
Frank Snoeksquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Frank Snoeks is world wide trending topic op Twitter![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |