Bijzonder!quote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef Paul-89 het volgende:
Botsauto's zijn gecrasht op de snelweg.
weheh ja dacht ik ook alquote:Op woensdag 28 september 2011 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Man Down
Sowieso dat Coen het over Shary An gaat hebben straks.
ja idd dit gaat ze geen goed doenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Dat CCCP is zichzelf een beetje kapot aan het maken.
Dat. Ik baal da'k die gemist heb. Altijd weer een uiterst aangename verrassing als Love will tear us apart op de radio te horen is.quote:
Je leuk voor doen op tv als er een miljoen mensen kijken en achter de schermen weer lopen kutten.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd dit gaat ze geen goed doen
Heerlijk nummer inderdaad! Echt zo'n nummer dat je in een "loop" kan gooien en eindeloos door kan laten lopenquote:Op woensdag 28 september 2011 16:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat. Ik baal da'k die gemist heb. Altijd weer een uiterst aangename verrassing als Love will tear us apart op de radio te horen is.
Ik luister via stream, maar via fm radio is het nog steeds huilen met de pet op hierquote:Op woensdag 28 september 2011 16:47 schreef minthy het volgende:
Weer een zendmast het loodje gelegd? Of doet mijn radio raar??
Das hier sinds gisteren/eergisteren wel weer goed! Ik vermoed dat Sjonny Zendpiraat weer aan het spelen is...quote:Op woensdag 28 september 2011 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister via stream, maar via fm radio is het nog steeds huilen met de pet op hier
Ja die wel, maar in het noorden is nog niet alles weer goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Die zendmast in lopik zou nu toch weer op 100% moeten stralen? dan moet ik de antenne van mn auto eens onder de loep nemen
Hier in het oost'n is het op sommige plekken ook nog ruk, al had ik verdorie supergoed ontvangst vandaag... Vanavond gaat mijn achterbuurman weer zenden, dus dan de surroundset maar weer aanslingerenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die wel, maar in het noorden is nog niet alles weer goed.
godver. ik zal eens in een andere auto gaan zitten luisterenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ach die boeren luisteren toch allemaal naar Omrop Fryslanquote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
Rolf, schatje, niet iedereen in het noorden/oosten is boer en loopt op klompenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach die boeren luisteren toch allemaal naar Omrop Fryslan [ afbeelding ]
Leg dat eens uit plxquote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolf, schatje, niet iedereen in het noorden/oosten is boer en loopt op klompen
Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Die zendmast in lopik zou nu toch weer op 100% moeten stralen? dan moet ik de antenne van mn auto eens onder de loep nemen
*doet poging* We hebben hier ook gewoon dorpen en steden. Ik woon in een klein dorpje, maar heb (helaas!!) geen boerderij. Ook geen klompen. Kom eens kijken, tis hier prachtig!! En rustigquote:
Leugensquote:Op woensdag 28 september 2011 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
*doet poging* We hebben hier ook gewoon dorpen en steden.
qua ogen? heb ik ook zo'n beetje met een cilinderafwijking van -2.75 en ja dat suckt eigenlijk best wel.....maar ik heb ermee leren levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |