Een boem zo groot dat de stalen draagstructuur wordt verzwakt en het enige wat je ziet is wegvliegend glas? Een boem die ervoor zorgt dat een toren die erop gebouwd was om dergelijke scenario's te doorstaan, als een kaartenhuis inzakt? Van zo'n boem zou ik toch verwachten dat er meer gebeurt dan een paar gesprongen ruiten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
:S
Wat snap je niet aan dat er als er ergens in die toren een grote boem is je de gevolgen van die grote boem moet zien op de beelden? Alsin; wegvliegend glas?
Ja, en nu iets van VOOR dat de toren begint in te storten? Het idee was toch dat de explosie de oorzaak was van de instorting en niet het gevolg? Of waren hier sneller-dan-licht neutrino's de boosdoener?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef Gray het volgende:
Even zo vrij geweest de TT aan te passen.
Techie-buzz gebruikte deze foto om de 'extra' explosies aan te duiden:
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook dat op z'n minst er ruiten zouden moeten springen? Waar zeg ik dat dat alleen maar zou moeten gebeuren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Een boem zo groot dat de stalen draagstructuur wordt verzwakt en het enige wat je ziet is wegvliegend glas? Een boem die ervoor zorgt dat een toren die erop gebouwd was om dergelijke scenario's te doorstaan, als een kaartenhuis inzakt? Van zo'n boem zou ik toch verwachten dat er meer gebeurt dan een paar gesprongen ruiten.
Thank you, noted.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
tvp
gewoon om een willekeurige BNW mod te kutten
Dit ís voordat de toren begint in te storten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en nu iets van VOOR dat de toren begint in te storten? Het idee was toch dat de explosie de oorzaak was van de instorting en niet het gevolg? Of waren hier sneller-dan-licht neutrino's de boosdoener?
Ja ik constatteer dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee jij zegt wat ik doe, jij bepaalt dat niet
Jouw beschrijving van hoe ik hierin sta klopt gewoon niet...
Je zegt:quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Eigenlijk geen zin meer in maargoed..
[..]
Ja ik constatteer dat.
Ik zeg, de verklaring voor 9/11 van de amerikaanse overheid is ook maar een theorie. En jij zegt heel hautain "neuh dat is een aanname en ongegrooond" ofzo. Waar haal je dat vandaan. dus ik zeg bepaal jij dan wat waar is of niet. Want de officiele verkrlaring IS ook maar een theorie.
Ok. dus je wilt zeggen dat je 9/11 toch wat kritischer benadert dan dat je het officiele verhaal gewoon therhaalt. Maar wat ik dan niet snap is waarom je zo geinetresserd bent in de "cognitieve huppeldepup" rondom 9/11. En van wie dan, van alleen truthers?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je zegt:
En natuurljik is het voor jou als niet-truther makkelijker. Je pakt gewoon de officiele verklaring erbij dat alles hapklaar en aannemelijk uiteenlegt. En zoekt de formules erbij zodat het allemaal inderdaad kan kloppen. Betekent nog niet dat dat ook echt de enige juiste uitleg hoeftte zijn nog de waarheid. Want de officiele verklaring blijft ook maaar een theorie. Vergeet dat niet.
Dat klopt niet.
De rest ben ik al op in gegaan zoals ik daar ook zeg.
...quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef Gray het volgende:
Dit ís voordat de toren begint in te storten.
Ik heb heel lang veel vraagtekens gezet bij het officiele verhaal en doe dat nog steeds wel bij sommige onderdelen. Alleen na verloop van tijd ben ik zelf de claims vanuit truther-hoek wat kritischer gaan bekijken (niet alleen mbt 9-11, maar meer van dat soort zaken) en toen tot de conclusie gekomen dat daar veel meer deceptie etc. plaats vindt (wat natuurlijk erg ironisch is).quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ok. dus je wilt zeggen dat je 9/11 toch wat kritischer benadert dan dat je het officiele verhaal gewoon therhaalt. Maar wat ik dan niet snap is waarom je zo geinetresserd bent in de "cognitieve huppeldepup" rondom 9/11. En van wie dan, van alleen truthers?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
...
De ene toren is een stuk korter dan de ander en heeft een soort tja...stofwolk? Sterk staaltje CD meid!
De aluminium-water theorie zou hier een verklaring voor moeten geven, aldus de onderzoeker.quote:A photo clearly showing an explosion below the area where the plane hit. This has led conspiracy theorists to conclude that the entire building was booby-trapped.
quote:This aluminum-water explosion scenario would explain the explosions seen in the building just before they collapsed. The explosions, unexplained till date, have provoked many conspiracy theories, which have constantly claimed that 9/11 was an internal job and that the towers were booby-trapped. This might shut them up, or maybe not.
Nou, dat is wel heel overhaast dan...quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef Gray het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou kunnen beargumenteren dat juist dat deel nog niet ingestort was, maar nog ging instorten, terwijl er wel een explosie te zien is. Maar dat zou ik alleen maar doen om niet toe te geven dat ik overhaast gekeken heb.
Kan best, maar dat vind ik niet zo interessant. Die verdieping (kun je zien) is waar zo'n sky-lobby is. De verklaring dat het gewoon samengeperste lucht uit de liftschacht (wat daarboven naar beneden komt razen verplaatst een hoop lucht) is wat daar naar buiten knalt is volgens mij ook prima aannemelijk.quote:Ik moest denken aan die afbeelding vanwege het onderschrift:
De aluminium-water theorie zou hier een verklaring voor moeten geven, aldus de onderzoeker.
Griep en koorts doen gekke dingen met je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, dat is wel heel overhaast dan...
Dan moeten we even in het artikel van die onderzoeker gaan duiken.quote:Kan best, maar dat vind ik niet zo interessant. Die verdieping (kun je zien) is waar zo'n sky-lobby is. De verklaring dat het gewoon samengeperste lucht uit de liftschacht (wat daarboven naar beneden komt razen verplaatst een hoop lucht) is wat daar naar buiten knalt is volgens mij ook prima aannemelijk.
Ik vind alleen dat als je met een theorie wil komen je wel met 'bewijzen' moet komen waarom die theorie beter is dan de geldende. Ik vind het prima dat iemand met een alternatief komt voor de relativiteitstheorie, maar kom dan ook met een verklaring waarom deze beter is. Want waar iedereen volledig aan voorbij gaat hier is dat de verklaring dat het staal gewoon door de hitte volledig verzwakt was gewoon volledig plausibel is.
Als je het originele artikel hebt graag. Ik hou niet zo van sites die geen bronnen quoten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef Gray het volgende:
Dan moeten we even in het artikel van die onderzoeker gaan duiken.
Das wel een goed punt. Ik heb het elders gehad over eliten en hun idealen. En dat deze eliten dan middels via eigen ingepraatte idealen, waarschijnlijk wel bereid zouden zijn om toch mensen opteofferen. Voor een hoger doel zge maar. Wellicht. Net zoals soldaten ten strijde trekken met het diee dta het om bhet evrmoordne van de vijand gaat, Dan wordt 'moorden' zeg maar zelfverdediging.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb het over het direct vermoorden van vele van je eigen mensen.... dat vind ik net even iets anders als een oorlog instappen en daar je dienstplichtige militairen naar toe sturen. Daar ben ik het meestal ook niet mee eens, daar niet van, maar toch....
En dan moeten ze ook nog eens personen zien te vinden die skilled genoeg zijn om die passagierstoestellen vol met passagiers gebouwen in te vliegen en zich daarbij zelf ook op te blazen. Die gedachte gaat ook nogal ver... vind je niet?
Same here. Je kan er zo weinig kritisch op zijn he?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je het originele artikel hebt graag. Ik hou niet zo van sites die geen bronnen quoten.
*Heartz heeft bijna geen popcorn meer*quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:33 schreef heartz het volgende:
Doorspoelen naar 1.21
Doorspoelen naar 0.50
Ik zie graag meer beelden van in-, neerstortende gebouwen
Het is maar de vraag of de torens hier wel echt op ontworpen waren.lquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef kapiteintje het volgende: Een boem die ervoor zorgt dat een toren die erop gebouwd was om dergelijke scenario's te doorstaan, als een kaartenhuis inzakt?
wat vind je er zelf van / wat is het punt dat we mee moeten nemen?quote:
Ik ben het er aardig mee eens.quote:
Dat mogen jullie helemaal zelf bepalen. Jullie moeten natuurlijk helemaal niets.quote:wat is het punt dat we mee moeten nemen?
Het was stiekem een poging om het iets meer boven een linkdump te verheffenquote:Op donderdag 29 september 2011 13:10 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik ben het er aardig mee eens.
[..]
Dat mogen jullie helemaal zelf bepalen. Jullie moeten natuurlijk helemaal niets.
Doe met de info wat je wilquote:Op donderdag 29 september 2011 13:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het was stiekem een poging om het iets meer boven een linkdump te verheffen
Dit soort meningen mag je anders best achterwege laten hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
Zoveelste muts die weinig meer kan dan links te dumpen i.p.v. zelf een mening en argumenten te formuleren
Pardon? Ik heb een paar posts terug nog gevraagd om bewijs dat er inderdaad ook explosies waren VOOR de toren instortte waar jij notabene zelf niks voor kon vinden. Ik heb in het vorige deel ook verschillende malen om onderbouwingen en bewijs gevraagd voor beweringen, zoals bijvoorbeeld welke natuurwetten precies overschreden zouden zijn, waarop dan gewoon GEEN reactie komt?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:35 schreef Gray het volgende:
Dit soort meningen mag je anders best achterwege laten hoor.
Geef anders het goede voorbeeld; plaats zelf een artikel/filmpje en laat daar een uitgebreide analyse op los. Dat mag voor of tegen het officiële verhaal zijn, dat mag je zelf weten. Laat eens zien of jij durft in het middelpunt van de discussie te staan, of liever vanaf de zijlijn (persoonlijke) kritiek levert.
Zet 'm op!
Ben je lomp om te lezen?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb een paar posts terug nog gevraagd om bewijs dat er inderdaad ook explosies waren VOOR de toren instortte waar jij notabene zelf niks voor kon vinden. Ik heb in het vorige deel ook verschillende malen om onderbouwingen en bewijs gevraagd voor beweringen, zoals bijvoorbeeld welke natuurwetten precies overschreden zouden zijn, waarop dan gewoon GEEN reactie komt?
Sorry hoor, maar ik kan proberen wat ik wil, maar de conspiracy aanhangers hier vertikken het gewoon om hun meningen te onderbouwen en komen alleen maar met suffe linkdumps, dat is het hele probleem! Ik wil dolgraag die discussie aangaan maar elke poging verzandt in linkdumps zonder inhoud!
Ja, het zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 29 september 2011 16:11 schreef heartz het volgende:
Ben je lomp om te lezen?
Of is het meer begrijpend lezen waar je problemen mee hebt?
quote:Op donderdag 29 september 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, het zal wel aan mij liggen
Het punt is dus dat je zelf met argumenten moet komen, of ze tenminste zelf moet verwoorden, en niet gewoon linkt naar andere sites met "zo denk ik erover". Anders kan ik ook wel een hoop links gaan dumpen en zeggen "lees dat maar". Zo werkt dat niet op een forum.quote:
Daar heb ik je ook gelijk ingegeven, al moet ik bekennen dat ik er niet verder naar heb gezocht. Ik bracht alleen die ene afbeelding aan, van toen die ene toren al aan het instorten was. Dat is immers de foto waarmee Techie-buzz de theorie illustreerde van de wetenschapper die stelde dat de extra explosies konden zijn ontstaan door de combinatie van water en aluminium van het vliegtuig.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb een paar posts terug nog gevraagd om bewijs dat er inderdaad ook explosies waren VOOR de toren instortte waar jij notabene zelf niks voor kon vinden. Ik heb in het vorige deel ook verschillende malen om onderbouwingen en bewijs gevraagd voor beweringen, zoals bijvoorbeeld welke natuurwetten precies overschreden zouden zijn, waarop dan gewoon GEEN reactie komt?
Daarom stelde ik ook voor dat je dan zelf kan laten zien hoe het wél moet. Plaats zelf een artikel/link/filmpje, bunkend of debunkend, en draai de rollen eens om. Je hoeft het niet eens zelf eens te zijn met je eigen stelling om tóch een goede discussie op te bouwen.quote:Sorry hoor, maar ik kan proberen wat ik wil, maar de conspiracy aanhangers hier vertikken het gewoon om hun meningen te onderbouwen en komen alleen maar met suffe linkdumps, dat is het hele probleem! Ik wil dolgraag die discussie aangaan maar elke poging verzandt in linkdumps zonder inhoud!
Ik ga niets ergens voor argumenteren waar ik niet achtersta. Het onderwerp van dit topic is alternatieve theorieen over 9/11, en mijn persoonlijke standpunt is dat ik vooralsnog niet iets tegen gekomen ben wat betreft het "hoe" dat een betere verklaring geeft dan dat gewoon het staat te zacht is geworden door de hitte. Ik vraag enkel dat de mensen die het daar niet mee eens zijn ook beredeneren waarom dit aluminium verhaal of het verhaal dat de zaak opgeblazen is aannemelijker is maar dat gebeurt niet. Ik probeer continue die discussie aan te zwengelen maar ik krijg geen antwoord.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:34 schreef Gray het volgende:
Daarom stelde ik ook voor dat je dan zelf kan laten zien hoe het wél moet. Plaats zelf een artikel/link/filmpje, bunkend of debunkend, en draai de rollen eens om. Je hoeft het niet eens zelf eens te zijn met je eigen stelling om tóch een goede discussie op te bouwen.
Dat niemand er op reageert is juist omdat je er links en rechts rare en niet relevante zaken bijsleept. Daar heeft niemand zin in. Rare ideeen heb jij over het stimuleren van een discussie. Wat jij doet is in een discussie over abortus vragen wat mensen van chocoladetaart vinden. Ja, dat is een discussie en nee niemand interesseert het uberhaupt.quote:O.a. daarom bracht ik de discussie van mogelijke betrokkenheid van buitenlandse overheden/inlichtingendiensten/groeperingen aan, zoals de Mossad en de gearresteerde Israelieten. Daar kreeg ik helaas ook maar weinig reactie op, minder dan ik op had gehoopt. Maar ja, wat doe je eraan? Mensen frustreren helpt niet; de stok-methode faalt. Dan maar nog een wortel.
Het artikel is nog niet vrijgegeven, dus er valt ook weinig bewijs/argumentatie aan te leveren. Schijnbaar heeft de onderzoeker slechts een presentatie gegeven om aan te geven dat hij de verklaringen heeft voor de explosies van voor de torens instortten.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga niets ergens voor argumenteren waar ik niet achtersta. Het onderwerp van dit topic is alternatieve theorieen over 9/11, en mijn persoonlijke standpunt is dat ik vooralsnog niet iets tegen gekomen ben wat betreft het "hoe" dat een betere verklaring geeft dan dat gewoon het staat te zacht is geworden door de hitte. Ik vraag enkel dat de mensen die het daar niet mee eens zijn ook beredeneren waarom dit aluminium verhaal of het verhaal dat de zaak opgeblazen is aannemelijker is maar dat gebeurt niet. Ik probeer continue die discussie aan te zwengelen maar ik krijg geen antwoord.
Je kan inderdaad niet bewijzen dat iets niet bestaat. Lange filmpjes lijkt me lastig kijken wanneer de interesse daarvoor te laag is. Misschien heb je hier wat aan?quote:Je weet toch zelf ook wel dat je niet kunt bewijzen dat iets er niets is? Ik vraag om bewijs dat er explosieven / explosies waren, dat krijg ik niet. Het enige wat ik krijg is vage linkjes naar het zoveelste youtube filmpje (alsof ik die allemaal ga bekijken, sommige duren 3 kwartier). Dat zijn geen argumenten!
Wellicht verklaart dat ook waarom niemand ingaat op jouw vragen?quote:[..]
Dat niemand er op reageert is juist omdat je er links en rechts rare en niet relevante zaken bijsleept. Daar heeft niemand zin in. Rare ideeen heb jij over het stimuleren van een discussie. Wat jij doet is in een discussie over abortus vragen wat mensen van chocoladetaart vinden. Ja, dat is een discussie en nee niemand interesseert het uberhaupt.
quote:Internet websites and videos have contributed to the growth of the movement of individuals supporting the theory that planted explosives destroyed the World Trade Center. The website of Architects and Engineers for 9/11 Truth cites the membership of over 1,500 architects and engineers.[31] The controlled demolition theory often includes allegations that U.S. government insiders planned and / or participated in the destruction of the WTC in order to justify the invasion of Iraq and Afghanistan.[32] The theory features prominently in popular entertainment type movies, such as Loose Change,[33] as well as more documentary type films, such as 9/11: Blueprint for Truth, by San Francisco-area architect Richard Gage, which are based mainly on presentations of scientific and engineering evidence for the controlled demolition theory.[34]
quote:NIST found that the condition of the steel in the wreckage of the towers does not provide conclusive information on the condition of the building before the collapse and concluded that the material coming from the South Tower was molten aluminum from the plane, which would have melted at lower temperatures than steel. NIST also pointed out that cutting through the vertical columns would require planting an enormous amount of explosives inconspicuously in highly secured buildings, then igniting it remotely while keeping it in contact with the columns.[22] A test performed by the Energetic Materials Research and Testing Center showed that conventional thermite was unable to melt a column much smaller than those used in the World Trade Center.[43] Jones and others have responded that they do not believe that thermite was used, but rather a form of thermite called nano-thermite, a nanoenergetic material which developed for military use, propellants, explosives, or pyrotechnics. Historically, explosive applications for traditional thermites have been limited due to their relatively slow energy release rates. But because nano-thermites are created from reactant particles with proximities approaching the atomic scale, energy release rates are far improved.[44]
quote:Engineers who have investigated the collapses generally disagree that controlled demolition is required to understand the structural response of the buildings. While the top of one of the towers did tilt significantly, it could not ultimately have fallen into the street, they argue, because any such tilting would place sufficient stress on the lower story (acting as a pivot) that it would collapse long before the top had sufficiently shifted its center of gravity. Indeed, they argue, there is very little difference between progressive collapse with or without explosives in terms of the resistance that the structures could provide after collapse began.[2][45] Controlled demolition of a building to code requires weeks of preparation, including laying large quantities of explosive and cutting through beams, which would have rendered the building highly dangerous and which would have to be done without attracting the attention of the thousands of people who worked in the building.[6][46] Controlled demolition is traditionally done from the bottom of buildings rather than the top, although there are exceptions depending on structural design. There is little dispute that the collapse started high up at the point where the aircraft struck. Furthermore any explosives would have to withstand the impact of the airliners.[6]
Zo, hopelijk heb je hier wat nuttige informatie om het 9/11-verhaal verder te verkennen. Zoals je kunt lezen heb ik zowel argumenten voor als tegen gegeven.quote:Members of the group Scholars for 9/11 Truth have collected eyewitness accounts[47] of flashes and loud explosions immediately before the fall.[14][48] Eyewitnesses have repeatedly reported of explosions happening before the collapse of the WTC towers, and the organization "International Center for 9/11 Studies" has published videos obtained from NIST, together with indications about when such explosions could be heard.[49] There are many types of loud sharp noises that are not caused by explosives,[50] and seismographic records of the collapse do not show evidence of explosions.[51] Physicist Steven E. Jones and others have argued that horizontal puffs of smoke seen during the collapse of the towers would indicate that the towers had been brought down by controlled explosions.[52][53][54] NIST attributes these puffs to air pressure, created by the decreasing volume of the falling building above, traveling down elevator shafts and exiting some open elevator shaft doors on lower levels).[55]
In September 2011 Iranian President Ahmadinejad an engineer, said that it would have been impossible for two jetliners to bring down the towers simply by hitting them and that some kind of planned explosion must have taken place.[56]
Men moet natuurlijk nix.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het punt is dus dat je zelf met argumenten moet komen, of ze tenminste zelf moet verwoorden, en niet gewoon linkt naar andere sites met "zo denk ik erover". Anders kan ik ook wel een hoop links gaan dumpen en zeggen "lees dat maar". Zo werkt dat niet op een forum.
Mag ook wel na de regenzomerquote:Op donderdag 29 september 2011 17:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Heerlijk weer laat het ajb zo blijven. |Volgens mij hebben we zoiets in 2-3 jaar niet meer meegemaakt zo laat in september. En verder het is allemaal theorie. ook de officiele verklaring.
Pfff. ik vind het alleen zo treurig voor de scholieren. het regent altijd als zij zomervakantie hebben hier. en treurig voor mij want savonds halen zij dit in door bij mij voor te gaan zitten. En dan is het een bijeenkomst van intehalen happiness haha. Ik denk dat ik er vanavond gewoon tussen ga zitten.quote:
Wat bedoel je hiermee.. "gezien Amerika zelf".. is dit een argument?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Gezien Amerika zelf is 9/11 naar mijn mening geen toeval van gebeurtenissen maar opzet van binnenuit.
Wat?quote:Op donderdag 29 september 2011 17:25 schreef Gray het volgende:
Kunnen we de zomerpraat even richting de slowchat verplaatsen? Hartelijk dank.
Hier een geinig filmpje over thermiet:
Overigens is het eerste 'experiment' echt heel dom; vloeibaar stikstof verdampt ook razendsnel wanneer je het op een vloer gooit bij kamertemperatuur. Sterker nog, als je je vinger er even insteekt, gebeurt er niets met je vinger, behalve een koude sensatie, omdat het zo snel verdampt vanwege de warmte van de huid, dat het niet eens direct contact maakt met de huid.
Een gedachte die net bij me opkwam: het verzachten van het stalen frame is dus mogelijk door genoeg warmte en kan zorgen voor het pancake effect. Wat als daarvoor een versnellend middel is gebruikt, bijvoorbeeld thermiet?
Inderdaad zeg, laat dat stigma eens los!quote:Op donderdag 29 september 2011 17:20 schreef Schenkstroop het volgende:
je moet de stigmas loslaten van "bewijsvoering <=> waarheid".
Zou jij het nu eerlijk vinden als jij op een dergelijke wijze behandeld werd tijdens een rechtszaak?quote:de gevolgen en "winnaars" van 9/11 bv. spreken ook boekdelen. Maar dar kijkt niemand blijkbaar naar.
Hmmm, goed punt. Toch heb ik het eens gedaan, na me te laten overtuigen door m'n prof dat het geen kwaad kon. En het kon inderdaad geen kwaad, was alleen een beetje koud.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat?
Het wordt toch gebruikt om wratten mee weg te vriezen?
Wat ik bedoel is een middel dat niet zozeer de metalen fundering doorsnijdt, maar het verwarmt, zodat het zijn kracht verliest. Op die manier zou je een pancake effect kunnen induceren.quote:inhoudelijk mbt thermiet, hoe zou dat dan gegaan moeten zijn aangezien thermiet naar beneden toe werkt?
En hoe bedoel je versnellend middel? Versnellend naast een brand+vleigtuig? Dat zou heel vreemd zijn want dat was niet nodig. Of bedoel je ipv brand + vliegtuig? Dan weer de vraag hoe dat gegaan zou moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |