abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2011 @ 19:30:00 #251
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102408890
Waarom is controlled demolition ondenkbaar voor de "official story" aanhangers ?

Voor mij is het niet onmogelijk omdat Westerse overheden niet vrij zijn van liegen naar het volk, draaien, manipuleren. En het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een flase flag wordt gebruikt voor oorlog oorlog en oorlog. En veel andere politieke en geldelijke belangen. Osama, Sadam en de gevangenen van Guantanamo hebben het alvast moeten bekopen met hun leven. Teriwjl Bush en Cheney en Amerika en Europa en co. er het maximale aan hebben uitgehaald. Uit 9/11 dus. En ze zijn nog lang niet klaar. Onder de vrees voor terreur floreert de veiligheids-industrie voor luchthavens en oevrheden willen dat uitbreidne naar straten, scholen, sport-evenementen, winkel-centra.. Nope zij zijn nog lang niet klaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door Schenkstroop op 26-09-2011 19:36:53 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102409086
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 19:13 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee. Ik dacht eigenlijk juist niet voor 7.
Wiki zegt:
quote:
The structural design of 7 World Trade Center included features to allow a larger building than originally planned to be constructed. A system of gravity column transfer trusses and girders was located between floors 5 and 7 to transfer loads to the smaller foundation.[8] Existing caissons installed in 1967 were used, along with new ones, to accommodate the building. The fifth floor functioned as a structural diaphragm, providing lateral stability and distribution of loads between the new and old caissons. Above the seventh floor, the building's structure was a typical tube-frame design, with columns in the core and on the perimeter, and lateral loads resisted by perimeter moment frames.
pi_102409200
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom is controlled demolition ondenkbaar voor de "official story" aanhangers ?

Voor mij is het niet onmogelijk omdat Westerse overheden niet vrij zijn van liegen naar het volk, draaien, manipuleren. En het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een flase flag wordt gebruikt voor oorlog oorlog en oorlog. En veel andere politieke en geldelijke belangen. Osama, Sadam en de gevangenen van Guantanamo hebben het alvast moeten bekopen met hun leven. Teriwjl Bush en Cheney en Amerika en Europa en co. er het maximale aan hebben uitgehaald. Uit 9/11 dus.
Dat denk ik ook. Aan de andere kant denk ik niet dat deze zelfde mensen bereid zijn om duizenden van hun eigen mensen direct de dood in te jagen. Wie zou er nog bereid zijn om te participeren in het complot?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 19:37:53 ]
pi_102411790
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:

Voor mij is het niet onmogelijk omdat Westerse overheden niet vrij zijn van liegen naar het volk, draaien, manipuleren. En het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een flase flag wordt gebruikt voor oorlog oorlog en oorlog. En veel andere politieke en geldelijke belangen. Osama, Sadam en de gevangenen van Guantanamo hebben het alvast moeten bekopen met hun leven. Teriwjl Bush en Cheney en Amerika en Europa en co. er het maximale aan hebben uitgehaald. Uit 9/11 dus. En ze zijn nog lang niet klaar. Onder de vrees voor terreur floreert de veiligheids-industrie voor luchthavens en oevrheden willen dat uitbreidne naar straten, scholen, sport-evenementen, winkel-centra.. Nope zij zijn nog lang niet klaar.
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Aan de andere kant denk ik niet dat deze zelfde mensen bereid zijn om duizenden van hun eigen mensen direct de dood in te jagen. Wie zou er nog bereid zijn om te participeren in het complot?
Omdat er geen enkele manier is waarop controlled demolition tot zo'n instorting leidt. Er heeft in ieder geval nog nooit iemand een goede manier bedacht tot nu toe.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 26 september 2011 @ 20:26:05 #255
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_102411838
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

maar die torens stonden toch helemaal leeg ofwa? :{
pi_102414275
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

maar die torens stonden toch helemaal leeg ofwa? :{
Dat heb ik nooit gezegd ;)

Het vermoeden bestaat wel dat de bedrijven die rond de impact zone gevestigd waren, daar dus alleen op papier een vestiging hadden en dus virtuele kantoorruimte gehuurd hadden. Ik wil niet zeggen dat er totaal geen mensen in het WTC aanwezig zijn geweest. Dat lijkt me niet mogelijk, hoewel ik er ook weer niet van zal staan te kijken als dit op de een of andere manier wel het geval is geweest.

Wat wel zou kunnen is dat er in de (veel) lager gelegen verdiepingen, kantoren gevestigd waren en dat die mensen na de explosies bovenin rustig werden geëvacueerd. Overigens vonden de aanslagen vrij vroeg in de ochtend plaats. Niet iedereen zal dus al op zijn / haar werk gearriveerd zijn geweest.

Maar goed, wat ik dus bedoelde te zeggen is. Ik geloof geen zak van het officiële verhaal met de 19 kapers in passagiersvliegtuigen, maar ik geloof er ook geen zak van dat de betrokkenen koelbloedige massamoordenaars zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 21:10:35 ]
  maandag 26 september 2011 @ 21:32:36 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102416052
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd ;)

Het vermoeden bestaat wel dat de bedrijven die rond de impact zone gevestigd waren, daar dus alleen op papier een vestiging hadden en dus virtuele kantoorruimte gehuurd hadden. Ik wil niet zeggen dat er totaal geen mensen in het WTC aanwezig zijn geweest. Dat lijkt me niet mogelijk, hoewel ik er ook weer niet van zal staan te kijken als dit op de een of andere manier wel het geval is geweest.

Wat wel zou kunnen is dat er in de (veel) lager gelegen verdiepingen, kantoren gevestigd waren en dat die mensen na de explosies bovenin rustig werden geëvacueerd. Overigens vonden de aanslagen vrij vroeg in de ochtend plaats. Niet iedereen zal dus al op zijn / haar werk gearriveerd zijn geweest.

Maar goed, wat ik dus bedoelde te zeggen is. Ik geloof geen zak van het officiële verhaal met de 19 kapers in passagiersvliegtuigen, maar ik geloof er ook geen zak van dat de betrokkenen koelbloedige massamoordenaars zijn.
Vietnam. 60.000 soldaten.

En 9/11: 3000 omgekomen op ground zero excl first responders die vroegtijdig zullen doodgaan aan longkanker, geen goeie nazorg, Irak en de soldaten (ook geen goeie nazorg), Afghanistan. Het uitbreiden van de troepen. Mwa.. volgens mij schuwen de eliten het niet..

En de levens bij de tegenpartij of telt dat niet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102417258
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Vietnam. 60.000 soldaten.

En 9/11: 3000 omgekomen op ground zero excl first responders die vroegtijdig zullen doodgaan aan longkanker, geen goeie nazorg, Irak en de soldaten (ook geen goeie nazorg), Afghanistan. Het uitbreiden van de troepen. Mwa.. volgens mij schuwen de eliten het niet..

En de levens bij de tegenpartij of telt dat niet?
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb het over het direct vermoorden van vele van je eigen mensen.... dat vind ik net even iets anders als een oorlog instappen en daar je dienstplichtige militairen naar toe sturen. Daar ben ik het meestal ook niet mee eens, daar niet van, maar toch....

En dan moeten ze ook nog eens personen zien te vinden die skilled genoeg zijn om die passagierstoestellen vol met passagiers gebouwen in te vliegen en zich daarbij zelf ook op te blazen. Die gedachte gaat ook nogal ver... vind je niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2011 22:14:34 ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 00:07:15 #259
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_102423651
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dit is ook een must see! Zeker voor de mensen die niet doorhebben dat de media een sleutelrol in de terror simulatie heeft.

[..]

Dit filmpje is zo een grootte grap!

Kom eens met hard bewijs!
Doei
pi_102423918
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 00:07 schreef Duderd het volgende:

[..]

Dit filmpje is zo een grootte grap!

Kom eens met hard bewijs!
Grootte grap? :X

Maar wat zou voor jou dan hard bewijs zijn? Wanneer zou jij geloven dat 9/11 een media hoax was/is?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2011 00:16:16 ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 01:02:56 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102425076
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik had eerder vernomen dat de kern van de gebouwen zorgde voor de stevigheid, maar dat de vliegtuigen die niet hadden geraakt. Vergis ik me nu?

...
Ja, je vergist je ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 september 2011 @ 07:36:18 #262
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102426505
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 01:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, je vergist je ;)
Bron? :P
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:34:59 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102428248
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 07:36 schreef heartz het volgende:

[..]

Bron? :P
Elk goed verslag over 9/11 bijv?
Ter indicatie:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_102428295
Aan de oorverdovende stilte leidt ik af dat er na 2 jaar nog steeds geen enkel idee is over hoe de torens dan tot instorten zijn gebracht...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_102428604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef oompaloompa het volgende:
Aan de oorverdovende stilte leidt ik af dat er na 2 jaar nog steeds geen enkel idee is over hoe de torens dan tot instorten zijn gebracht...
Het is een animated GIF, daar zit geen audio bij.. duh
Alpha kenny one
pi_102428696
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:46 schreef falling_away het volgende:

[..]

Het is een animated GIF, daar zit geen audio bij.. duh
Het was ook niet aan tuin gericht, die vertrouw ik op zn grote blauwe ogen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:17:02 #267
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102430818
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Elk goed verslag over 9/11 bijv?
Ter indicatie:
[ afbeelding ]
Mooie tekening.
Ik vraag een bron van zo'n verslag. :)

Verder zit ik ook nog met het het gesmolten staal :P
En WTC7.
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:21:12 #268
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_102430945
WTC 7 vind ik ook nog steeds een te vaag verhaal, ik bedoel de aandacht die dat heeft gekregen is zo bizar weinig, ook in het onderzoek van de 9/11 commissie zelf...
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:33:25 #269
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_102431288
Doorspoelen naar 1.21
Doorspoelen naar 0.50

Ik zie graag meer beelden van in-, neerstortende gebouwen :P
pi_102431322
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef oompaloompa het volgende:
Ik neem aan dat je weer een reactie van mij aan het uitlokken bent?

Just for the records: Ik heb al een tijdje geen zin meer in een discussie met bepaalde personen en daar ben jij er eentje van.

Ga maar wat lezen op http://letsrollforums.com/world-trade-center-demolished-f16.html
Wellicht dat je daar je antwoorden kunt vinden, wellicht ook niet ;)
pi_102432514
Jokkie beperkt zich tot discussies met mensen die het met hem eens zijn! ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102433830
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je weer een reactie van mij aan het uitlokken bent?

Just for the records: Ik heb al een tijdje geen zin meer in een discussie met bepaalde personen en daar ben jij er eentje van.

Ga maar wat lezen op http://letsrollforums.com/world-trade-center-demolished-f16.html
Wellicht dat je daar je antwoorden kunt vinden, wellicht ook niet ;)
Als daar een antwoord had gestaan had de hele truther-beweging niet zo in het slop gezeten ;)

Wel weer typich dat je een inhoudelijke discussie uit de weg gaat...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:17 schreef heartz het volgende:

[..]

Mooie tekening.
Ik vraag een bron van zo'n verslag. :)

Verder zit ik ook nog met het het gesmolten staal :P
En WTC7.
Wat is je probleem met het staal?
Ik ken alleen de gemanipuleerde foto van staal, voor de rest mensen die gesmolten metaal claimen maar dat is natuurlijk erg logisch...
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:19:56 #273
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102434757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jokkie beperkt zich tot discussies met mensen die het met hem eens zijn! ;)
Dat jullie het uberhaupt nog proberen. Da's net zo iets als met een gelovige in discussie gaan. "Maar bewijs dan dat God niet bestaat!" Ja hallo :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102434804
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat jullie het uberhaupt nog proberen. Da's net zo iets als met een gelovige in discussie gaan. "Maar bewijs dan dat God niet bestaat!" Ja hallo :')
Ik ben geïnteresseerd in cognitieve dissonantie / rationalisering / etc dus dit blijft enorm interessant :)
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:24:15 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102434904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in cognitieve dissonantie / rationalisering / etc dus dit blijft enorm interessant :)
Ja, als een soort sociaal experiment is dit topic wel grappig idd. Ik was even bang dat je hoopte iemand te kunnen overtuigen :)

Ik haakte een beetje af toen bleek dat de mods van 't zelfde laken een pak waren, dan is het vechten tegen de bierkaai.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')