Wiki zegt:quote:Op maandag 26 september 2011 19:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht eigenlijk juist niet voor 7.
quote:The structural design of 7 World Trade Center included features to allow a larger building than originally planned to be constructed. A system of gravity column transfer trusses and girders was located between floors 5 and 7 to transfer loads to the smaller foundation.[8] Existing caissons installed in 1967 were used, along with new ones, to accommodate the building. The fifth floor functioned as a structural diaphragm, providing lateral stability and distribution of loads between the new and old caissons. Above the seventh floor, the building's structure was a typical tube-frame design, with columns in the core and on the perimeter, and lateral loads resisted by perimeter moment frames.
Dat denk ik ook. Aan de andere kant denk ik niet dat deze zelfde mensen bereid zijn om duizenden van hun eigen mensen direct de dood in te jagen. Wie zou er nog bereid zijn om te participeren in het complot?quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom is controlled demolition ondenkbaar voor de "official story" aanhangers ?
Voor mij is het niet onmogelijk omdat Westerse overheden niet vrij zijn van liegen naar het volk, draaien, manipuleren. En het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een flase flag wordt gebruikt voor oorlog oorlog en oorlog. En veel andere politieke en geldelijke belangen. Osama, Sadam en de gevangenen van Guantanamo hebben het alvast moeten bekopen met hun leven. Teriwjl Bush en Cheney en Amerika en Europa en co. er het maximale aan hebben uitgehaald. Uit 9/11 dus.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom is controlled demolition ondenkbaar voor de "official story" aanhangers ?
Voor mij is het niet onmogelijk omdat Westerse overheden niet vrij zijn van liegen naar het volk, draaien, manipuleren. En het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een flase flag wordt gebruikt voor oorlog oorlog en oorlog. En veel andere politieke en geldelijke belangen. Osama, Sadam en de gevangenen van Guantanamo hebben het alvast moeten bekopen met hun leven. Teriwjl Bush en Cheney en Amerika en Europa en co. er het maximale aan hebben uitgehaald. Uit 9/11 dus. En ze zijn nog lang niet klaar. Onder de vrees voor terreur floreert de veiligheids-industrie voor luchthavens en oevrheden willen dat uitbreidne naar straten, scholen, sport-evenementen, winkel-centra.. Nope zij zijn nog lang niet klaar.
Omdat er geen enkele manier is waarop controlled demolition tot zo'n instorting leidt. Er heeft in ieder geval nog nooit iemand een goede manier bedacht tot nu toe.quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Aan de andere kant denk ik niet dat deze zelfde mensen bereid zijn om duizenden van hun eigen mensen direct de dood in te jagen. Wie zou er nog bereid zijn om te participeren in het complot?
maar die torens stonden toch helemaal leeg ofwa?quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Aan de andere kant denk ik niet dat deze zelfde mensen bereid zijn om duizenden van hun eigen mensen direct de dood in te jagen. Wie zou er nog bereid zijn om te participeren in het complot?
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
maar die torens stonden toch helemaal leeg ofwa?
Vietnam. 60.000 soldaten.quote:Op maandag 26 september 2011 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd
Het vermoeden bestaat wel dat de bedrijven die rond de impact zone gevestigd waren, daar dus alleen op papier een vestiging hadden en dus virtuele kantoorruimte gehuurd hadden. Ik wil niet zeggen dat er totaal geen mensen in het WTC aanwezig zijn geweest. Dat lijkt me niet mogelijk, hoewel ik er ook weer niet van zal staan te kijken als dit op de een of andere manier wel het geval is geweest.
Wat wel zou kunnen is dat er in de (veel) lager gelegen verdiepingen, kantoren gevestigd waren en dat die mensen na de explosies bovenin rustig werden geëvacueerd. Overigens vonden de aanslagen vrij vroeg in de ochtend plaats. Niet iedereen zal dus al op zijn / haar werk gearriveerd zijn geweest.
Maar goed, wat ik dus bedoelde te zeggen is. Ik geloof geen zak van het officiële verhaal met de 19 kapers in passagiersvliegtuigen, maar ik geloof er ook geen zak van dat de betrokkenen koelbloedige massamoordenaars zijn.
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb het over het direct vermoorden van vele van je eigen mensen.... dat vind ik net even iets anders als een oorlog instappen en daar je dienstplichtige militairen naar toe sturen. Daar ben ik het meestal ook niet mee eens, daar niet van, maar toch....quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vietnam. 60.000 soldaten.
En 9/11: 3000 omgekomen op ground zero excl first responders die vroegtijdig zullen doodgaan aan longkanker, geen goeie nazorg, Irak en de soldaten (ook geen goeie nazorg), Afghanistan. Het uitbreiden van de troepen. Mwa.. volgens mij schuwen de eliten het niet..
En de levens bij de tegenpartij of telt dat niet?
Dit filmpje is zo een grootte grap!quote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dit is ook een must see! Zeker voor de mensen die niet doorhebben dat de media een sleutelrol in de terror simulatie heeft.
[..]
Grootte grap?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:07 schreef Duderd het volgende:
[..]
Dit filmpje is zo een grootte grap!
Kom eens met hard bewijs!
Ja, je vergist jequote:Op maandag 26 september 2011 16:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik had eerder vernomen dat de kern van de gebouwen zorgde voor de stevigheid, maar dat de vliegtuigen die niet hadden geraakt. Vergis ik me nu?
...
Elk goed verslag over 9/11 bijv?quote:
Het is een animated GIF, daar zit geen audio bij.. duhquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef oompaloompa het volgende:
Aan de oorverdovende stilte leidt ik af dat er na 2 jaar nog steeds geen enkel idee is over hoe de torens dan tot instorten zijn gebracht...
Het was ook niet aan tuin gericht, die vertrouw ik op zn grote blauwe ogen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:46 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het is een animated GIF, daar zit geen audio bij.. duh
Mooie tekening.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Elk goed verslag over 9/11 bijv?
Ter indicatie:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je weer een reactie van mij aan het uitlokken bent?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef oompaloompa het volgende:
Aan de oorverdovende stilte leidt ik af dat er na 2 jaar nog steeds geen enkel idee is over hoe de torens dan tot instorten zijn gebracht...
Als daar een antwoord had gestaan had de hele truther-beweging niet zo in het slop gezetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weer een reactie van mij aan het uitlokken bent?
Just for the records: Ik heb al een tijdje geen zin meer in een discussie met bepaalde personen en daar ben jij er eentje van.
Ga maar wat lezen op http://letsrollforums.com/world-trade-center-demolished-f16.html
Wellicht dat je daar je antwoorden kunt vinden, wellicht ook niet
Wat is je probleem met het staal?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:17 schreef heartz het volgende:
[..]
Mooie tekening.
Ik vraag een bron van zo'n verslag.
Verder zit ik ook nog met het het gesmolten staal
En WTC7.
Dat jullie het uberhaupt nog proberen. Da's net zo iets als met een gelovige in discussie gaan. "Maar bewijs dan dat God niet bestaat!" Ja halloquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jokkie beperkt zich tot discussies met mensen die het met hem eens zijn!
Ik ben geïnteresseerd in cognitieve dissonantie / rationalisering / etc dus dit blijft enorm interessantquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat jullie het uberhaupt nog proberen. Da's net zo iets als met een gelovige in discussie gaan. "Maar bewijs dan dat God niet bestaat!" Ja hallo
Ja, als een soort sociaal experiment is dit topic wel grappig idd. Ik was even bang dat je hoopte iemand te kunnen overtuigenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in cognitieve dissonantie / rationalisering / etc dus dit blijft enorm interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |