Ik ondersteunde de stelling waar ik op reageerde. Twee torens die onder vergelijkbare omstandigheden op een vergelijkbare wijze instorten is logisch verklaarbaar.quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet overdrijven. 'Dat heet natuurkunde' vind ik nogal een dooddoener, waarmee je zonder echt een argument te geven de stelling van een ander onderuit wilt halen.
'Middels natuurkunde' is nogal een brede term.quote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ondersteunde de stelling waar ik op reageerde. Twee torens die onder vergelijkbare omstandigheden op een vergelijkbare wijze instorten is logisch verklaarbaar.
Middels natuurkunde.
Nee hoor ik voel me absoluut niet aangesproken, ik doelde meer op dat je post weer reactie uitlokt en niet inhoudelijk was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het geeft de indoctrinatie van het blinde geloof aan. Sorry als je je er door aangesproken voelt.
quote:Flashback to the day after 9/11. An interview by CBS News' Dan Rather of a CIA veteran who suspects the 9/11 attacks were beyond the ability of Osama Bin Laden and who believes the reported capabilities of Bin Laden are more myth than fact.
quote:A awesome deception on the global stage. The script for it was leaked to the cheerleader media actors & so called experts whose task was to "use the stage" to insert key components into the public consciousness within the first hour of "the attacks"
We are the collateral damage, losing our humanity as we are attacked in scripted acts of false flag terrorism now in their 10th season.
Credit to Shahzwar Bugti for much of the footage which is cherry picked from his uploaded videos here on TruthIncSB
Om het goed te maken zal ik dan maar niet op dit voorzetje in gaanquote:
"Collapsing of the Second tower on 5:35/5:37"quote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dit is ook een must see! Zeker voor de mensen die niet doorhebben dat de media een sleutelrol in de terror simulatie heeft.
[..]
Ik vind dit humor....quote:
Wat ik vreemd vind (zonder t) is dat mensen liever de meest idiote complottheorieen willen geloven, dan het simpele feit dat een wolkenkrabber kan instorten na een hele grote brand...quote:Op woensdag 21 september 2011 14:02 schreef Metselmeester het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vindt is dat die vrouw daar gewoon uit dat gat staat te gapen, als ze werkelijk op het punt stonden om de torens op te gaan blazen zouden juist die mensen dat aan hadden moeten zien komen. Waarom zou je die dag dan naar je werk komen?
Hummm, welke wolkenkrabber is volgens jou ingestort door brand?quote:Op maandag 26 september 2011 08:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind (zonder t) is dat mensen liever de meest idiote complottheorieen willen geloven, dan het simpele feit dat een wolkenkrabber kan instorten na een hele grote brand...
....en een vliegtuigcrash. Essentiele toevoeging.quote:Op maandag 26 september 2011 08:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind (zonder t) is dat mensen liever de meest idiote complottheorieen willen geloven, dan het simpele feit dat een wolkenkrabber kan instorten na een hele grote brand...
Wat ik me dan afvraag al die nieuwszenders en krantenredactie waar 1000en mensen voor werken. Dat lekt zo hard uit daar, met al die media geilheid zeker als die media erachter komt dat het een inside job is.quote:Op zondag 25 september 2011 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
En dit is ook een must see! Zeker voor de mensen die niet doorhebben dat de media een sleutelrol in de terror simulatie heeft.
[..]
Sorry, wat is je vraag?quote:Op maandag 26 september 2011 09:35 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag al die nieuwszenders en krantenredactie waar 1000en mensen voor werken. Dat lekt zo hard uit daar, met al die media geilheid zeker als die media erachter komt dat het een inside job is.
Oh, dat team waarvan een week later de helft omkwam in een helicoptercrash? Van die terrorist die zonder officiele aanklacht toch vermoord werd vanwege zijn onbewezen betrokkenheid bij 9/11? Waarvan het lichaam nooit getoond is en in zee zou zijn begraven?quote:Als het een inside job is is het logisch dat er een tactische groep in het leven wordt geroepen die deze opdracht uitvoert en alleen het hoogste niveau ervan afweet. Zoals bijvoorbeeld de operatie op osama bin laden.
CNN heeft in de jaren negentig militair personeel van een PSYOP divisie van het Amerikaanse leger in dienst gehad. Dat een nieuwszender zulke mensen over de vloer heeft, zegt mij al genoeg over hun zogenaamde onafhankelijkheid en objectiviteit. Kijk ook eens voor de gein welke belangen dergelijke nieuws imperiums als Time Warner nog meer hebben. Journalisten gingen werden zelfs "embedded" oorlogsverslaggevers die live verslag konden doen tijdens de invasie van Irak en Afghanistan. Ga er maar niet vanuit dat zij objectief verslag doen, maar dat hen keurig wordt ingefluisterd wat wel en niet gezegd en getoond mag worden. Ze werken gewoon mee aan propaganda. Sterker nog, ze zijn onderdeel van de propagandamachine.quote:Op maandag 26 september 2011 09:35 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag al die nieuwszenders en krantenredactie waar 1000en mensen voor werken. Dat lekt zo hard uit daar, met al die media geilheid zeker als die media erachter komt dat het een inside job is.
Als het een inside job is is het logisch dat er een tactische groep in het leven wordt geroepen die deze opdracht uitvoert en alleen het hoogste niveau ervan afweet. Zoals bijvoorbeeld de operatie op osama bin laden.
Ik moet het eerste foutloze systeem nog tegenkomen.quote:Op maandag 26 september 2011 10:25 schreef oompaloompa het volgende:
Maar wat als je gelooft in een systeem waar mensen fouten maken?
paradox
Mijn vraag is dat er teveel mensen bij betrokken zijn geweest dan, dat het onmogelijk is om het binnenskamers te houden.quote:Op maandag 26 september 2011 10:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Sorry, wat is je vraag?
[..]
Oh, dat team waarvan een week later de helft omkwam in een helicoptercrash? Van die terrorist die zonder officiele aanklacht toch vermoord werd vanwege zijn onbewezen betrokkenheid bij 9/11? Waarvan het lichaam nooit getoond is en in zee zou zijn begraven?
9/11 is een grootse gebeurtenis, waarvan wellicht nooit beoend zal worden wat nu echt gebeurd is. Ik begrijp dan ook dat de overheid fouten kan maken in het onderzoek, dat ruimte overlaat voor de meest wilde theorieen. Maar van de vermeende assassinatie van bin Laden geloof ik niets. Maar goed, dat is een ander topic.
De no-plane theorie wordt beschouwd als de meest vergaande, met name omdat de oorspronkelijke bron al direct begon over hologrammen ed, toch sta ik altijd te kijken van de fouten die gemaakt werden in de media, zoals we kunnen zien in het filmpje. Dat is, we nemen aan dat ze fouten maken. Maar wat als zij geen fouten maakten, en wij wel? De mens is geneigd om fouten over het hoofd te zien, wanneer deze het belief-system ondermijnen. Dat is niet alleen voor truthers zo.
Ja, maar dat is niet te controleren als het "live" is en journalisten ter plekke hun verslag doen. Daarnaast willen de kanalen niet allemaal het zelfde riedeltje vertellen, maar juist dat ene bijzondere onderscheidende verhaal naar buiten brengen.quote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
CNN heeft in de jaren negentig militair personeel van een PSYOP divisie van het Amerikaanse leger in dienst gehad. Dat een nieuwszender zulke mensen over de vloer heeft, zegt mij al genoeg over hun zogenaamde onafhankelijkheid en objectiviteit. Kijk ook eens voor de gein welke belangen dergelijke nieuws imperiums als Time Warner nog meer hebben. Journalisten gingen werden zelfs "embedded" oorlogsverslaggevers die live verslag konden doen tijdens de invasie van Irak en Afghanistan. Ga er maar niet vanuit dat zij objectief verslag doen, maar dat hen keurig wordt ingefluisterd wat wel en niet gezegd en getoond mag worden. Ze werken gewoon mee aan propaganda. Sterker nog, ze zijn onderdeel van de propagandamachine.
Stel nu dat een PSYOP divisie de regie deed vanuit een centrale controlroom. Wie allemaal zouden er dan geheel op de hoogte moeten zijn van wat er gebeurt? De nieuwslezer wordt aangestuurd door de regie en ik denk niet dat deze volledig op de hoogte is van de PSYOP. Deze werkt waarschijnlijk op een need-to-know-basis of weet misschien zelfs helemaal niet dat het gebeuren waar hij/zij verslag van doet, fake is.
Tijdens 9/11 was er een media pool gevormd. Alle nieuwszender putten hun informatie uit dezelfde bron. Zie hier:quote:Op maandag 26 september 2011 11:02 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet te controleren als het "live" is en journalisten ter plekke hun verslag doen. Daarnaast willen de kanalen niet allemaal het zelfde riedeltje vertellen, maar juist dat ene bijzondere onderscheidende verhaal naar buiten brengen.
CNN heeft dit nadien wel tegengesproken ?quote:Op maandag 26 september 2011 10:19 schreef Gray het volgende:
Oh, dat team waarvan een week later de helft omkwam in een helicoptercrash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |