De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je weer omdat medeleven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Ik ga maar slapen na zoveel informatie te hebben verwerkt over dimens' sociale leven.
Kusjes en knuffels en klappen maar een hele grote knuffel voor dimens omdat ik weer cool wil zijn in zijn status.
Dacht al.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:40 schreef speedking het volgende:
[..]
ohnee heb t over buitenbeentje in t algemeen
Het is frustrerend als je nog nooit seks hebt gehad dat je seks wilt. Maar wanneer je seks gehad hebt en het daarna niet meer kan krijgen, is het nog frustrerender.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar je staat best lang droog dus je mag ook bij onze club.
Nou joepie de poepie meidquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is frustrerend als je nog nooit seks hebt gehad dat je seks wilt. Maar wanneer je seks gehad hebt en het daarna niet meer kan krijgen, is het nog frustrerender.
zelfde met je vriendin hele week missen na de 1e kus gehad te hebben...quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is frustrerend als je nog nooit seks hebt gehad dat je seks wilt. Maar wanneer je seks gehad hebt en het daarna niet meer kan krijgen, is het nog frustrerender.
Ik kom niks tekort gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
hey!quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit is trouwens wel echt de meest trieste TT ooit
I feel ya, broquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
hihi mk perverd/tquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TT lokt niets uit was gwn mdat we er toevallig over aan het praten waren
Want?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Het is toch gewoon zo?
En iedereen wist waarover ie ging dromen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
Al deze onderwerpen doen mijn hart pijn. Ik ben slapen.
De zomer was ook wel hard, al die mooie meisjes in rokjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:41 schreef speedking het volgende:
[..]
zelfde met je vriendin hele week missen na de 1e kus gehad te hebben...
Ja, als je dat niet snapt, heeft het ook geen nut om het uit te leggen.quote:
Maar stiekem wil je wel trouwen voor de seks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kom niks tekort gelukkig
alleen jammer voor je.miss is die van de AH wel volgende
Hoelang geleden is het dat je seks hebt gehad?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geen virgin, mag ik hier ook posten?
haha wees blij als t uit gaat in de zomer dan is je kk zomer naar de klote *ervaring.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
De zomer was ook wel hard, al die mooie meisjes in rokjes.
tuurlikquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nu nog niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar stiekem wil je wel trouwen voor de seks.
jij altijd huh ik snap t niet je hebt een zoon maar bent geen vriginquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik droom niet. Dromen zijn leugens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En iedereen wist waarover ie ging dromen.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik droom niet. Dromen zijn leugens.
Die moet ik ff quotenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:44 schreef speedking het volgende:
[..]
jij altijd huh ik snap t niet je hebt een zoon maar bent geen vrigin
hee ik werk daar gggquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
Trouwens, ik vind het eng om naar de AH nu te gaan.
Waarom. Öquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
Trouwens, ik vind het eng om naar de AH nu te gaan.
Je vindt maagden triest? Tyf een pleuris eind op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet snapt, heeft het ook geen nut om het uit te leggen.
Uhmquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoelang geleden is het dat je seks hebt gehad?
Is altijd, dat maakt het zo leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stiekem spannend met dat meisje en zo.
0quote:
quote:
Nee bah!quote:
haha okequote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee bah!
Maar uhm ff zonder dollen. Zaterdag had ik voor het laatst seks
btw dollen doen we alleen op voetbalveldquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee bah!
Maar uhm ff zonder dollen. Zaterdag had ik voor het laatst seks
Nouja, ik ben gewoon bang dat ik het weer niet aan kan. Heb best een kort lontje als het gaat om liefde, ik word snel boos als ze iets doet en ik zie het al gebeuren dat ik boos word op haar of zo en dat ik haar verlies of zo en dan weer met een gebroken hart zit waar ik niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is altijd, dat maakt het zo leuk.
durf jij t dan altijd te zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja, ik ben gewoon bang dat ik het weer niet aan kan. Heb best een kort lontje als het gaat om liefde, ik word snel boos als ze iets doet en ik zie het al gebeuren dat ik boos word op haar of zo en dat ik haar verlies of zo en dan weer met een gebroken hart zit waar ik niet op zit te wachten.
Tja
Durf ik wat te zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:50 schreef speedking het volgende:
[..]
durf jij t dan altijd te zeggen?
Maar een meningsverschil is toch niet meteen einde relaite?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja, ik ben gewoon bang dat ik het weer niet aan kan. Heb best een kort lontje als het gaat om liefde, ik word snel boos als ze iets doet en ik zie het al gebeuren dat ik boos word op haar of zo en dat ik haar verlies of zo en dan weer met een gebroken hart zit waar ik niet op zit te wachten.
Tja
Ik word echt een eikel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar een meningsverschil is toch niet meteen einde relaite?
Je kan toch niet altijd zo blijven denken, van ik en een relatie gaan toch niet samen omdat het toch wel misgaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tja
Wat heb jij het zwaar meidquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tja
Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.quote:
doe is bitchie tegen mij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.
Betekent nog niet einde relatie. Vaak wel best make up seks ever
Zo'n relatie heb ik al mee gemaakt, wel goeie seks maar van die ruzie's werd je ook niet vrolijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.
Betekent nog niet einde relatie. Vaak wel best make up seks ever
Ga eerst maar terug naar de basisschool om het verschil tussen is en eens te lerenquote:
Maar ik mag toch wel bang zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan toch niet altijd zo blijven denken, van ik en een relatie gaan toch niet samen omdat het toch wel misgaat... En hoe komt dat dan dat je snel boos wordt? Heb je dat altijd?
Ik ben nu gelukkig vrijgezel. Moet er niet aan denken een relatie te hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n relatie heb ik al mee gemaakt, wel goeie seks maar van die ruzie's werd je ook niet vrolijk.
Altijd bang blijven zijn? Doe je goed.. Gewoon over dat gevoel heenstappen en denken van als ze m niet aankan dan pechquote:
vandaag had ik joggingsbroek aan ging ik voetballen en vloog mobiel lekker hard tegen de grond zo vanBOEM nu is hij helemaal gekrast en deukje...wou nog proberen te verkopen voor +110...quote:
nou.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga eerst maar terug naar de basisschool om het verschil tussen is en eens te leren
haha gekquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef speedking het volgende:
[..]
vandaag had ik joggingsbroek aan ging ik voetballen en vloog mobiel lekker hard tegen de grond zo vanBOEM nu is hij helemaal gekrast en deukje...wou nog proberen te verkopen voor +110...
Ik denk dat heel veel vrouwen 'm niet aan kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Altijd bang blijven zijn? Doe je goed.. Gewoon over dat gevoel heenstappen en denken van als ze m niet aankan dan pech
heee ggggquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu gelukkig vrijgezel. Moet er niet aan denken een relatie te hebben![]()
Mannen zijn
htc legendquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha gek
wat voor tele is 't
Je hebt ook weer niets aan een softy die met alles instemt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel vrouwen 'm niet aan kunnen.
Zie je de vader van je kind eigenlijk wel eens?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu gelukkig vrijgezel. Moet er niet aan denken een relatie te hebben![]()
Mannen zijn
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:56 schreef speedking het volgende:
weetje wat fucking epic zou zijn als ik de zoon van hupelmuts kende![]()
Precies, mannen die elke avond aan de telefoon zitten met hun vriendin en elke minuut van de dag moeten sms'en met hun meisje omdat ze anders boos wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je hebt ook weer niets aan een softy die met alles instemt.
hoe bedoel je softyquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, mannen die elke avond aan de telefoon zitten met hun vriendin en elke minuut van de dag moeten sms'en met hun meisje omdat ze anders boos wordt.
Schoothondjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, mannen die elke avond aan de telefoon zitten met hun vriendin en elke minuut van de dag moeten sms'en met hun meisje omdat ze anders boos wordt.
nee hij doet t nog alleen zwaar gewondquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tenminste als een legende gestorven.
Begrijpend lezen habibiquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:57 schreef speedking het volgende:
[..]
hoe bedoel je softy, k praat bijna 24/7.
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:57 schreef speedking het volgende:
[..]
hoe bedoel je softy, k praat bijna 24/7.
Nee die mag doodquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zie je de vader van je kind eigenlijk wel eens?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:58 schreef speedking het volgende:
[..]
oh heb niet doorgelezen..xd nvm
mijn pa bost me altijd met honbalknuppel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die mag dood![]()
Beetje zn kind slaan enz. Hoeven we niet in ons leven![]()
Maar batterij op dus doei doei
Daar kom ik nu even niet op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dimens, geef eens voorbeelden waarom jij boos wordt dan?
Dagquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die mag dood![]()
Beetje zn kind slaan enz. Hoeven we niet in ons leven![]()
Maar batterij op dus doei doei
Geen probleem, ik vind het ook wel eens leuk om in de keuken te staan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ze niet bij je is komen koken
omg ik zak je nick in myactquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ze niet bij je is komen koken
Of van die mannen/vrouwen die vinden dat hun vriend(in) te veel met eigen vrienden omgaat..quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen probleem, ik vind het ook wel eens leuk om in de keuken te staan.
omg jij in dit topicquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg ik zak je nick in myact
soepkipje
ja best primaquote:
kijk danquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je weer een lapo genegeerd of heb je hem heel sneaky gejat
Trustenquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja best prima
maar nu maar slapen
dag
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrolijke kleurtjes zijn altijd welkom
Niet iets om nu boos op te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey wat een leluke ui hebbie.
* FkTwkGs2012 wacht af
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja best prima
maar nu maar slapen
dag
Meisjes die vinden dat je meer tijd moet vrij maken om te sms'en maar zelf te weinig tijd hebben om je te kunnen zien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Of van die mannen/vrouwen die vinden dat hun vriend(in) te veel met eigen vrienden omgaat..
'Je moet meer tijd voor me vrijmaken'![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 27 september 2011 01:03 schreef speedking het volgende:
merel had je foto's in je naakkie laten zien?
Er is wel een user genaamd Merel- die vrij actief is in KPD (voor zover ik weet)quote:
Wat is er dan?quote:
hee sorryquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er is wel een user genaamd Merel- die vrij actief is in KPD (voor zover ik weet)
[..]
Wat is er dan?
Die mensen hebben wel naaktpics gepost, hun weten wel waarom ze dat deden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er is wel een user genaamd Merel- die vrij actief is in KPD (voor zover ik weet)
[..]
Wat is er dan?
hoe weet jij dat dan weerquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die mensen hebben wel naaktpics gepost, hun weten wel waarom ze dat deden.
Gatver...quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
sta jij al op kpdquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gatver...
Als het nou beetje aantrekkelijke mensen waren.
Ijsmijs heeft wel lekker lichaam.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gatver...
Ah, op die manier.quote:
jaja.quote:
zij*quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
hahha dan nog niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gatver...
Je weet niet van FOK!rar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Vraag me af of hij ooit succes heeft
[..]
jaja.
[..]
zij*
Wie zijn de fokrar mensen ?
eigenlijk zijn we een duo. hij gaat nog ff zo door, tot je gaat huilen, en dan kom ik je in je pm troosten. zo doen we dat om en omquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Vraag me af of hij ooit succes heeft
[..]
jaja.
[..]
zij*
Wie zijn de fokrar mensen ?
Nee?quote:
Ah, wingman en alles.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eigenlijk zijn we een duo. hij gaat nog ff zo door, tot je gaat huilen, en dan kom ik je in je pm troosten. zo doen we dat om en om
Wees blij dat je het niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ah, wingman en alles.
Maar ik huil niet zo snel
ow hij bouwt het langzaam op. er zijn er weinige die niet keihard zijn gaan janken bij zijn troefkaart.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ah, wingman en alles.
Maar ik huil niet zo snel
en dat isquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:09 schreef speedking het volgende:
yeey heb liedje dat ik zocht gevonden
goeien keusquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:10 schreef speedking het volgende:
mijn muziek smaak1e gruwlijke rap dan beetje rock nu r&b.
Je bent nog geen 18?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik wil ook op KPD. Ik ben nieuwsgierig en extra nieuwsgierig, omdat ik er niet op kan.Maar ik heb al 2 weken ofzo geleden een mail verstuurd en nogsteeds geen reactie.
Ik heb hem serieus ingevuld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zijn er mensen die hun geboortedatum serieus invullen?
ow. moet je ook doen. fok is een serieuze aangelegenheid!quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:12 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem serieus ingevuld.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
voor de mensen die nu inschakelen we zijn hier live bij een hosselactie, we zoomen in op...
psst k ben volwassen voor me leeftijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ben jij op dit moment het meest volwassen onder ons.
hij gaat smoothquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
voor de mensen die nu inschakelen we zijn hier live bij een hosselactie, we zoomen in op...
Ik wil weten wat het isquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet gezien hebt.
Ah okequote:Op dinsdag 27 september 2011 01:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow hij bouwt het langzaam op. er zijn er weinige die niet keihard zijn gaan janken bij zijn troefkaart.
Je wilt niet. Ik keek net heel snel omdat het er hier over ging, bleek dat knetter er ook in staatquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik wil ook op KPD. Ik ben nieuwsgierig en extra nieuwsgierig, omdat ik er niet op kan.Maar ik heb al 2 weken ofzo geleden een mail verstuurd en nogsteeds geen reactie.
pass me watquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij gaat smooth
* popcorn enzo *
Volwassen heeft niets met leeftijd te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ben jij op dit moment het meest volwassen onder ons.
Ik ben 19quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Volwassen heeft niets met leeftijd te maken.
Op papier ben ik het oudst ja. Wat is de gemiddelde leeftijd hier?
yes sirrrquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:15 schreef speedking het volgende:
ben k de jongste hier die nu actief aan t poste is
hahah ja dus...k ben volwassener dan jijquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben blij als sk in udowu is want ben ik niet meer de jongste.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:16 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah ja dus...k ben volwassener dan jij
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:16 schreef speedking het volgende:
[..]
dat is juist cool, k heb de meeste skills.
quote:
Ik wil ook niet zeggen dat je oud bent, misschien beledigt het je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Volwassen heeft niets met leeftijd te maken.
Op papier ben ik het oudst ja. Wat is de gemiddelde leeftijd hier?
HAHAHAHA. Uhu.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:16 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah ja dus...k ben volwassener dan jij
Kun je nagaan, ik hossel zonder het door te hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee een officiele hossel poging. beter haal je de buit binnen of dit blijft je achtervolgen!
moet je ff mijn profiel checken chickiequote:Op dinsdag 27 september 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk.
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moet je ff mijn profiel checken chickie
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
dm?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ja jij bent moslim.![]()
wie is er in het jaar 0 geboren?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moest laatst m'n legitimatie nog laten zien toen ik sigaretten wilde halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat je oud bent, misschien beledigt het je.
Duizenden onbekende mensen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat je rookt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:19 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moest laatst m'n legitimatie nog laten zien toen ik sigaretten wilde halen.![]()
Stomste is dat m'n pa er ook nog bij was.
oh xdquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Goh.
Maar dm je leeftijd.
doe het zelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Goh.
Maar dm je leeftijd.
oke liefjequote:Op dinsdag 27 september 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet schatje.
Bezwanger me, dan stop ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat je rookt.
jij was toch die ene die smeekte om een dm van mij ooitquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:21 schreef speedking het volgende:
als mk aan mij vroeg of ik er wou dm'en....![]()
blijven dromen dan maar
j aen dan vlieg je de rest van amerika kapotquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:22 schreef 92Merel het volgende:
Jongens, wat vinden jullie?
Moet ik piloot worden of niet? Ik twijfel echt extreem.
Voor meer informatie Twijfel over opleiding tot piloot
ja dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij was toch die ene die smeekte om een dm van mij ooit
nee. beroep zonder toekomst.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:22 schreef 92Merel het volgende:
Jongens, wat vinden jullie?
Moet ik piloot worden of niet? Ik twijfel echt extreem.
Voor meer informatie Twijfel over opleiding tot piloot
Ik ben al onderweg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Bezwanger me, dan stop ik.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:22 schreef speedking het volgende:
[..]
j aen dan vlieg je de rest van amerika kapot
Waarom ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. beroep zonder toekomst.
niet als je amerika kapot maakrquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. beroep zonder toekomst.
Erzijn teveel piloten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
Ik knal alleen tegen trams aan, verder niet.
[..]
Waarom ?
redelijk lange dure opleiding, afnemende economie, steeds groter wordende vliegtuigen dus minder piloten nodig voor hetzelfde, en over een jaar of 15 vliegen lijnvliegtuigen zelfstandig. zoiets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
Ik knal alleen tegen trams aan, verder niet.
[..]
Waarom ?
niet meer luisteren. oproer zaaien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:25 schreef Dimens het volgende:
Soms kijk je in oude topics en dan kom je mods tegen die ineens niet meer blauw zijn, dan kijk je naar hun profiel en zie je ineens een streep door hun naam. Ik vraag altijd af wat ze dan geflikt hebben.
Onderweg naar het vliegtuig om vervolgens zo ver mogelijk van Nederland vandaan te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hoezo schrik je hier niet van en durf je daarna nooit meer over dit onderwerp te beginnen?
Ik weet, maar als de economie zich herstelt is dat geen probleem meer.quote:
Opleiding is maar 2 jaar, dus niet lang?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
redelijk lange dure opleiding, afnemende economie, steeds groter wordende vliegtuigen dus minder piloten nodig voor hetzelfde, en over een jaar of 15 vliegen lijnvliegtuigen zelfstandig. zoiets.
nou als je het heel graag wilt, en je hebt het geld, en vindt het niet erg om de komende 5 jaar niet als piloot serieus aan de slag te komen, dan zou ik het als ik jou was gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet, maar als de economie zich herstelt is dat geen probleem meer.
[..]
Opleiding is maar 2 jaar, dus niet lang?
Het geld moet ik lenen bij de bank. Probleem is als ik inderdaad een jaar of 3 geen baan heb, dat ik dan een probleem heb qua renteaflossing.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou als je het heel graag wilt, en je hebt het geld, en vindt het niet erg om de komende 5 jaar niet als piloot serieus aan de slag te komen, dan zou ik het als ik jou was gewoon doen.
Slaap lekkerquote:
Ik ben een lekker ding met een verschrikkelijk slechte conditie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ey als je een lekker ding bent en in goeie conditie dan kun je eens kijken of de luchtmacht niet iets heeft wat aansluit.
wat doe je nu voor werkquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het geld moet ik lenen bij de bank. Probleem is als ik inderdaad een jaar of 3 geen baan heb, dat ik dan een probleem heb qua renteaflossing.
[..]
Slaap lekker
Sorry, piekeren/rusteloos dit dat.quote:
nou probeer het.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben een lekker ding met een verschrikkelijk slechte conditie.
Nu kan ik met een gerust hart slapen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onderweg naar het vliegtuig om vervolgens zo ver mogelijk van Nederland vandaan te zijn.
Ik verkoop schoenen en werk in een callcenter. Tussenjaar enzo.quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Sorry, piekeren/rusteloos dit dat.
Met mijn conditie kom ik er niet doorheen. Verder zijn de bandjes van al mijn gewrichten te los, wat ook voor problemen kan zorgen bij grote belasting.quote:
Welterusten meisje wat helaas moet roken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart slapen.
Truste jongens.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart slapen.
Truste jongens.
ik ga je topic eens doorlezen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik verkoop schoenen en werk in een callcenter. Tussenjaar enzo.
[..]
Alweer?
[..]
Met mijn conditie kom ik er niet doorheen. Verder zijn de bandjes van al mijn gewrichten te los, wat ook voor problemen kan zorgen bij grote belasting.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welterusten meisje wat helaas moet roken.
Daar moet iets tussen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Alweer is nooit iets anders geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik verkoop schoenen en werk in een callcenter. Tussenjaar enzo.
[..]
Alweer?
[..]
Met mijn conditie kom ik er niet doorheen. Verder zijn de bandjes van al mijn gewrichten te los, wat ook voor problemen kan zorgen bij grote belasting.
Het lijkt me een geweldige baan. Je zit niet constant op 1 plek, ziet veel van de wereld, veel mensen, veel ervaringen opdoen en je zit gewoon elke werkdag boven de wolken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok doorgelezen. wat is je motivatie om die opleiding te gaan doen? (waarom dus)
zit wat in..quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alweer is nooit iets anders geweest.
Ik attendeer je er alleen op, geen haat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Zelfs mensen die zó volwassen zijn, maken wel eens een foutje.
en bv stewardess om mee te beginnen? heb je een hoop van dezelfde dingen die je zoekt, en een veel snellere optie om te gaan werken en geld te verdienen ipv uit te geven aan een opleiding.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het lijkt me een geweldige baan. Je zit niet constant op 1 plek, ziet veel van de wereld, veel mensen, veel ervaringen opdoen en je zit gewoon elke werkdag boven de wolken.
En een mooi salaris is natuurlijk ook niet verkeerd.
[..]
zit wat in..
Ik haat niet. Haten is voor Hitler.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik attendeer je er alleen op, geen haat.
hitler was 1 van de groten van de 20e eeuw.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik haat niet. Haten is voor Hitler.
GVD. IK WIL NIET SLAPEN.
Ik kan mijn ogen eigenlijk helemaal niet open houden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik haat niet. Haten is voor Hitler.
GVD. IK WIL NIET SLAPEN.
Ik ga het toch proberen. Anders kan ik altijd nog denken aan de mooie liefdesbaby die wij samen gaan maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen eigenlijk helemaal niet open houden.
trustquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ga het toch proberen. Anders kan ik altijd nog denken aan de mooie liefdesbaby die wij samen gaan maken.
Stewardess heeft de flair niet die piloot wel heeft. Je bent een bediende in de lucht, je wordt lastiggevallen door piloten en reizigers, omdat die denken dat ze dat wel even kunnen maken. Zelf vliegen is zoveel leuker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en bv stewardess om mee te beginnen? heb je een hoop van dezelfde dingen die je zoekt, en een veel snellere optie om te gaan werken en geld te verdienen ipv uit te geven aan een opleiding.
Eerst veel oefenen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ga het toch proberen. Anders kan ik altijd nog denken aan de mooie liefdesbaby die wij samen gaan maken.
als je het geld kan missen, zeker doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stewardess heeft de flair niet die piloot wel heeft. Je bent een bediende in de lucht, je wordt lastiggevallen door piloten en reizigers, omdat die denken dat ze dat wel even kunnen maken. Zelf vliegen is zoveel leuker.
Hoe noemt men een stewardess op de grond?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stewardess heeft de flair niet die piloot wel heeft. Je bent een bediende in de lucht, je wordt lastiggevallen door piloten en reizigers, omdat die denken dat ze dat wel even kunnen maken. Zelf vliegen is zoveel leuker.
Ik moet het geld lenen. En ik ga niet zo lang hersenloos werk doen. Dan wordt ik wel biomedisch wetenschapper/psychobioloog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het geld kan missen, zeker doenanders zou ik eerst eens een jaar of 5 als stewardess aan de slag gaan als ik jou was. weet je wat het vliegen inhoudt, en kun je wat sparen ipv een giga bedrag te lenen. my 2 cents.
Ik zit nu op 5.70% en dan op 3 jaar rentevast.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja hou er trouwens rekening mee dat de rente nogal op gaat lopen komende jaren.
100 k lenen voor een opleiding. jij liever dan ik. zeker zonder baangarantie of wat ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moet het geld lenen. En ik ga niet zo lang hersenloos werk doen. Dan wordt ik wel biomedisch wetenschapper/psychobioloog.
Ik ben slim en ik wil gebruik maken van mijn capaciteiten en het niet weggooien door stewardess te worden. Dat is MBO.
na die 3 jaar wordt het vorstelijk meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit nu op 5.70% en dan op 3 jaar rentevast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |