quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welterusten meisje wat helaas moet roken.
Daar moet iets tussen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Alweer is nooit iets anders geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik verkoop schoenen en werk in een callcenter. Tussenjaar enzo.
[..]
Alweer?
[..]
Met mijn conditie kom ik er niet doorheen. Verder zijn de bandjes van al mijn gewrichten te los, wat ook voor problemen kan zorgen bij grote belasting.
Het lijkt me een geweldige baan. Je zit niet constant op 1 plek, ziet veel van de wereld, veel mensen, veel ervaringen opdoen en je zit gewoon elke werkdag boven de wolken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok doorgelezen. wat is je motivatie om die opleiding te gaan doen? (waarom dus)
zit wat in..quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Alweer is nooit iets anders geweest.
Ik attendeer je er alleen op, geen haat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Zelfs mensen die zó volwassen zijn, maken wel eens een foutje.
en bv stewardess om mee te beginnen? heb je een hoop van dezelfde dingen die je zoekt, en een veel snellere optie om te gaan werken en geld te verdienen ipv uit te geven aan een opleiding.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het lijkt me een geweldige baan. Je zit niet constant op 1 plek, ziet veel van de wereld, veel mensen, veel ervaringen opdoen en je zit gewoon elke werkdag boven de wolken.
En een mooi salaris is natuurlijk ook niet verkeerd.
[..]
zit wat in..
Ik haat niet. Haten is voor Hitler.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik attendeer je er alleen op, geen haat.
hitler was 1 van de groten van de 20e eeuw.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik haat niet. Haten is voor Hitler.
GVD. IK WIL NIET SLAPEN.
Ik kan mijn ogen eigenlijk helemaal niet open houden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:35 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik haat niet. Haten is voor Hitler.
GVD. IK WIL NIET SLAPEN.
Ik ga het toch proberen. Anders kan ik altijd nog denken aan de mooie liefdesbaby die wij samen gaan maken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen eigenlijk helemaal niet open houden.
trustquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ga het toch proberen. Anders kan ik altijd nog denken aan de mooie liefdesbaby die wij samen gaan maken.
Stewardess heeft de flair niet die piloot wel heeft. Je bent een bediende in de lucht, je wordt lastiggevallen door piloten en reizigers, omdat die denken dat ze dat wel even kunnen maken. Zelf vliegen is zoveel leuker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en bv stewardess om mee te beginnen? heb je een hoop van dezelfde dingen die je zoekt, en een veel snellere optie om te gaan werken en geld te verdienen ipv uit te geven aan een opleiding.
Eerst veel oefenen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik ga het toch proberen. Anders kan ik altijd nog denken aan de mooie liefdesbaby die wij samen gaan maken.
als je het geld kan missen, zeker doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stewardess heeft de flair niet die piloot wel heeft. Je bent een bediende in de lucht, je wordt lastiggevallen door piloten en reizigers, omdat die denken dat ze dat wel even kunnen maken. Zelf vliegen is zoveel leuker.
Hoe noemt men een stewardess op de grond?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stewardess heeft de flair niet die piloot wel heeft. Je bent een bediende in de lucht, je wordt lastiggevallen door piloten en reizigers, omdat die denken dat ze dat wel even kunnen maken. Zelf vliegen is zoveel leuker.
Ik moet het geld lenen. En ik ga niet zo lang hersenloos werk doen. Dan wordt ik wel biomedisch wetenschapper/psychobioloog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het geld kan missen, zeker doenanders zou ik eerst eens een jaar of 5 als stewardess aan de slag gaan als ik jou was. weet je wat het vliegen inhoudt, en kun je wat sparen ipv een giga bedrag te lenen. my 2 cents.
Ik zit nu op 5.70% en dan op 3 jaar rentevast.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja hou er trouwens rekening mee dat de rente nogal op gaat lopen komende jaren.
100 k lenen voor een opleiding. jij liever dan ik. zeker zonder baangarantie of wat ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moet het geld lenen. En ik ga niet zo lang hersenloos werk doen. Dan wordt ik wel biomedisch wetenschapper/psychobioloog.
Ik ben slim en ik wil gebruik maken van mijn capaciteiten en het niet weggooien door stewardess te worden. Dat is MBO.
na die 3 jaar wordt het vorstelijk meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit nu op 5.70% en dan op 3 jaar rentevast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |