niet meer luisteren. oproer zaaien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:25 schreef Dimens het volgende:
Soms kijk je in oude topics en dan kom je mods tegen die ineens niet meer blauw zijn, dan kijk je naar hun profiel en zie je ineens een streep door hun naam. Ik vraag altijd af wat ze dan geflikt hebben.
Onderweg naar het vliegtuig om vervolgens zo ver mogelijk van Nederland vandaan te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hoezo schrik je hier niet van en durf je daarna nooit meer over dit onderwerp te beginnen?
Ik weet, maar als de economie zich herstelt is dat geen probleem meer.quote:
Opleiding is maar 2 jaar, dus niet lang?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
redelijk lange dure opleiding, afnemende economie, steeds groter wordende vliegtuigen dus minder piloten nodig voor hetzelfde, en over een jaar of 15 vliegen lijnvliegtuigen zelfstandig. zoiets.
nou als je het heel graag wilt, en je hebt het geld, en vindt het niet erg om de komende 5 jaar niet als piloot serieus aan de slag te komen, dan zou ik het als ik jou was gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet, maar als de economie zich herstelt is dat geen probleem meer.
[..]
Opleiding is maar 2 jaar, dus niet lang?
Het geld moet ik lenen bij de bank. Probleem is als ik inderdaad een jaar of 3 geen baan heb, dat ik dan een probleem heb qua renteaflossing.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou als je het heel graag wilt, en je hebt het geld, en vindt het niet erg om de komende 5 jaar niet als piloot serieus aan de slag te komen, dan zou ik het als ik jou was gewoon doen.
Slaap lekkerquote:
Ik ben een lekker ding met een verschrikkelijk slechte conditie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ey als je een lekker ding bent en in goeie conditie dan kun je eens kijken of de luchtmacht niet iets heeft wat aansluit.
wat doe je nu voor werkquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het geld moet ik lenen bij de bank. Probleem is als ik inderdaad een jaar of 3 geen baan heb, dat ik dan een probleem heb qua renteaflossing.
[..]
Slaap lekker
Sorry, piekeren/rusteloos dit dat.quote:
nou probeer het.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben een lekker ding met een verschrikkelijk slechte conditie.
Nu kan ik met een gerust hart slapen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onderweg naar het vliegtuig om vervolgens zo ver mogelijk van Nederland vandaan te zijn.
Ik verkoop schoenen en werk in een callcenter. Tussenjaar enzo.quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Sorry, piekeren/rusteloos dit dat.
Met mijn conditie kom ik er niet doorheen. Verder zijn de bandjes van al mijn gewrichten te los, wat ook voor problemen kan zorgen bij grote belasting.quote:
Welterusten meisje wat helaas moet roken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart slapen.
Truste jongens.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart slapen.
Truste jongens.
ik ga je topic eens doorlezen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik verkoop schoenen en werk in een callcenter. Tussenjaar enzo.
[..]
Alweer?
[..]
Met mijn conditie kom ik er niet doorheen. Verder zijn de bandjes van al mijn gewrichten te los, wat ook voor problemen kan zorgen bij grote belasting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |