Je weet niet van FOK!rar?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Vraag me af of hij ooit succes heeft
[..]
jaja.
[..]
zij*
Wie zijn de fokrar mensen ?
eigenlijk zijn we een duo. hij gaat nog ff zo door, tot je gaat huilen, en dan kom ik je in je pm troosten. zo doen we dat om en omquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Vraag me af of hij ooit succes heeft
[..]
jaja.
[..]
zij*
Wie zijn de fokrar mensen ?
Nee?quote:
Ah, wingman en alles.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eigenlijk zijn we een duo. hij gaat nog ff zo door, tot je gaat huilen, en dan kom ik je in je pm troosten. zo doen we dat om en om
Wees blij dat je het niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ah, wingman en alles.
Maar ik huil niet zo snel
ow hij bouwt het langzaam op. er zijn er weinige die niet keihard zijn gaan janken bij zijn troefkaart.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ah, wingman en alles.
Maar ik huil niet zo snel
en dat isquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:09 schreef speedking het volgende:
yeey heb liedje dat ik zocht gevonden
goeien keusquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:10 schreef speedking het volgende:
mijn muziek smaak1e gruwlijke rap dan beetje rock nu r&b.
Je bent nog geen 18?quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:10 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik wil ook op KPD. Ik ben nieuwsgierig en extra nieuwsgierig, omdat ik er niet op kan.Maar ik heb al 2 weken ofzo geleden een mail verstuurd en nogsteeds geen reactie.
Ik heb hem serieus ingevuld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zijn er mensen die hun geboortedatum serieus invullen?
ow. moet je ook doen. fok is een serieuze aangelegenheid!quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:12 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem serieus ingevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |