hoe bedoel je softyquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, mannen die elke avond aan de telefoon zitten met hun vriendin en elke minuut van de dag moeten sms'en met hun meisje omdat ze anders boos wordt.
Schoothondjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, mannen die elke avond aan de telefoon zitten met hun vriendin en elke minuut van de dag moeten sms'en met hun meisje omdat ze anders boos wordt.
nee hij doet t nog alleen zwaar gewondquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tenminste als een legende gestorven.
Begrijpend lezen habibiquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:57 schreef speedking het volgende:
[..]
hoe bedoel je softy, k praat bijna 24/7.
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:57 schreef speedking het volgende:
[..]
hoe bedoel je softy, k praat bijna 24/7.
Nee die mag doodquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zie je de vader van je kind eigenlijk wel eens?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:58 schreef speedking het volgende:
[..]
oh heb niet doorgelezen..xd nvm
mijn pa bost me altijd met honbalknuppel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die mag dood![]()
Beetje zn kind slaan enz. Hoeven we niet in ons leven![]()
Maar batterij op dus doei doei
Daar kom ik nu even niet op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dimens, geef eens voorbeelden waarom jij boos wordt dan?
Dagquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die mag dood![]()
Beetje zn kind slaan enz. Hoeven we niet in ons leven![]()
Maar batterij op dus doei doei
Geen probleem, ik vind het ook wel eens leuk om in de keuken te staan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ze niet bij je is komen koken
omg ik zak je nick in myactquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ze niet bij je is komen koken
Of van die mannen/vrouwen die vinden dat hun vriend(in) te veel met eigen vrienden omgaat..quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen probleem, ik vind het ook wel eens leuk om in de keuken te staan.
omg jij in dit topicquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg ik zak je nick in myact
soepkipje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |