Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.quote:
doe is bitchie tegen mij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.
Betekent nog niet einde relatie. Vaak wel best make up seks ever
Zo'n relatie heb ik al mee gemaakt, wel goeie seks maar van die ruzie's werd je ook niet vrolijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.
Betekent nog niet einde relatie. Vaak wel best make up seks ever
Ga eerst maar terug naar de basisschool om het verschil tussen is en eens te lerenquote:
Maar ik mag toch wel bang zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan toch niet altijd zo blijven denken, van ik en een relatie gaan toch niet samen omdat het toch wel misgaat... En hoe komt dat dan dat je snel boos wordt? Heb je dat altijd?
Ik ben nu gelukkig vrijgezel. Moet er niet aan denken een relatie te hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n relatie heb ik al mee gemaakt, wel goeie seks maar van die ruzie's werd je ook niet vrolijk.
Altijd bang blijven zijn? Doe je goed.. Gewoon over dat gevoel heenstappen en denken van als ze m niet aankan dan pechquote:
vandaag had ik joggingsbroek aan ging ik voetballen en vloog mobiel lekker hard tegen de grond zo vanBOEM nu is hij helemaal gekrast en deukje...wou nog proberen te verkopen voor +110...quote:
nou.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga eerst maar terug naar de basisschool om het verschil tussen is en eens te leren
haha gekquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef speedking het volgende:
[..]
vandaag had ik joggingsbroek aan ging ik voetballen en vloog mobiel lekker hard tegen de grond zo vanBOEM nu is hij helemaal gekrast en deukje...wou nog proberen te verkopen voor +110...
Ik denk dat heel veel vrouwen 'm niet aan kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Altijd bang blijven zijn? Doe je goed.. Gewoon over dat gevoel heenstappen en denken van als ze m niet aankan dan pech
heee ggggquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu gelukkig vrijgezel. Moet er niet aan denken een relatie te hebben![]()
Mannen zijn
htc legendquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha gek
wat voor tele is 't
Je hebt ook weer niets aan een softy die met alles instemt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel vrouwen 'm niet aan kunnen.
Zie je de vader van je kind eigenlijk wel eens?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu gelukkig vrijgezel. Moet er niet aan denken een relatie te hebben![]()
Mannen zijn
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:56 schreef speedking het volgende:
weetje wat fucking epic zou zijn als ik de zoon van hupelmuts kende![]()
Precies, mannen die elke avond aan de telefoon zitten met hun vriendin en elke minuut van de dag moeten sms'en met hun meisje omdat ze anders boos wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je hebt ook weer niets aan een softy die met alles instemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |