Nee bah!quote:
haha okequote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee bah!
Maar uhm ff zonder dollen. Zaterdag had ik voor het laatst seks
btw dollen doen we alleen op voetbalveldquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee bah!
Maar uhm ff zonder dollen. Zaterdag had ik voor het laatst seks
Nouja, ik ben gewoon bang dat ik het weer niet aan kan. Heb best een kort lontje als het gaat om liefde, ik word snel boos als ze iets doet en ik zie het al gebeuren dat ik boos word op haar of zo en dat ik haar verlies of zo en dan weer met een gebroken hart zit waar ik niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is altijd, dat maakt het zo leuk.
durf jij t dan altijd te zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja, ik ben gewoon bang dat ik het weer niet aan kan. Heb best een kort lontje als het gaat om liefde, ik word snel boos als ze iets doet en ik zie het al gebeuren dat ik boos word op haar of zo en dat ik haar verlies of zo en dan weer met een gebroken hart zit waar ik niet op zit te wachten.
Tja
Durf ik wat te zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:50 schreef speedking het volgende:
[..]
durf jij t dan altijd te zeggen?
Maar een meningsverschil is toch niet meteen einde relaite?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nouja, ik ben gewoon bang dat ik het weer niet aan kan. Heb best een kort lontje als het gaat om liefde, ik word snel boos als ze iets doet en ik zie het al gebeuren dat ik boos word op haar of zo en dat ik haar verlies of zo en dan weer met een gebroken hart zit waar ik niet op zit te wachten.
Tja
Ik word echt een eikel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar een meningsverschil is toch niet meteen einde relaite?
Je kan toch niet altijd zo blijven denken, van ik en een relatie gaan toch niet samen omdat het toch wel misgaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tja
Wat heb jij het zwaar meidquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tja
Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.quote:
doe is bitchie tegen mij?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.
Betekent nog niet einde relatie. Vaak wel best make up seks ever
Zo'n relatie heb ik al mee gemaakt, wel goeie seks maar van die ruzie's werd je ook niet vrolijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus ik word dan echt een bitch from hell.
Betekent nog niet einde relatie. Vaak wel best make up seks ever
Ga eerst maar terug naar de basisschool om het verschil tussen is en eens te lerenquote:
Maar ik mag toch wel bang zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan toch niet altijd zo blijven denken, van ik en een relatie gaan toch niet samen omdat het toch wel misgaat... En hoe komt dat dan dat je snel boos wordt? Heb je dat altijd?
Ik ben nu gelukkig vrijgezel. Moet er niet aan denken een relatie te hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n relatie heb ik al mee gemaakt, wel goeie seks maar van die ruzie's werd je ook niet vrolijk.
Altijd bang blijven zijn? Doe je goed.. Gewoon over dat gevoel heenstappen en denken van als ze m niet aankan dan pechquote:
vandaag had ik joggingsbroek aan ging ik voetballen en vloog mobiel lekker hard tegen de grond zo vanBOEM nu is hij helemaal gekrast en deukje...wou nog proberen te verkopen voor +110...quote:
nou.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga eerst maar terug naar de basisschool om het verschil tussen is en eens te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |