En iedereen wist waarover ie ging dromen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
Al deze onderwerpen doen mijn hart pijn. Ik ben slapen.
De zomer was ook wel hard, al die mooie meisjes in rokjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:41 schreef speedking het volgende:
[..]
zelfde met je vriendin hele week missen na de 1e kus gehad te hebben...
Ja, als je dat niet snapt, heeft het ook geen nut om het uit te leggen.quote:
Maar stiekem wil je wel trouwen voor de seks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kom niks tekort gelukkig
alleen jammer voor je.miss is die van de AH wel volgende
Hoelang geleden is het dat je seks hebt gehad?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geen virgin, mag ik hier ook posten?
haha wees blij als t uit gaat in de zomer dan is je kk zomer naar de klote *ervaring.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
De zomer was ook wel hard, al die mooie meisjes in rokjes.
tuurlikquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nu nog niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar stiekem wil je wel trouwen voor de seks.
jij altijd huh ik snap t niet je hebt een zoon maar bent geen vriginquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik droom niet. Dromen zijn leugens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En iedereen wist waarover ie ging dromen.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik droom niet. Dromen zijn leugens.
Die moet ik ff quotenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:44 schreef speedking het volgende:
[..]
jij altijd huh ik snap t niet je hebt een zoon maar bent geen vrigin
hee ik werk daar gggquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
Trouwens, ik vind het eng om naar de AH nu te gaan.
Waarom. Öquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
Trouwens, ik vind het eng om naar de AH nu te gaan.
Je vindt maagden triest? Tyf een pleuris eind op.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet snapt, heeft het ook geen nut om het uit te leggen.
Uhmquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoelang geleden is het dat je seks hebt gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |