Misschien is dat zijn tactiek, dat ze flauw vallen en hij ze dan meeneemt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:06 schreef L0t.. het volgende:
wtf sky, dat is wel veel, je moet de meisjes niet verstikken he
Ik denk Homme van Dior. Maar misschien is die iets te zwaar. Hmm. Ik denk Burberry Touch, die heb ik nog het meest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:06 schreef MouzurX het volgende:
Welke doe je donderdag op skylark? Dan kan ik je ruiken aankomen.
Burberry is goed voor kroegen/discotheken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk Homme van Dior. Maar misschien is die iets te zwaar. Hmm. Ik denk Burberry Touch, die heb ik nog het meest.
En toch ruiken meisjes altijd veel lekkerder dan mannen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef L0t.. het volgende:
wel cute dat jullie daar zo mee bezig zijn
Dus ben je er donderdag überhaupt wel? Als je woensdag al lazarus bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Woensdag ben ik jarig, dan wordt het sowieso feest met Aqua - Herrera.
Haha van die Magier?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:09 schreef Skylark. het volgende:
Op stap doe ik meestal iets fris', als ik een date heb of whatever dan liever iets kruidigs/zwaars. Leen ook vaak van huisgenoten.
Das toch meestal door shampoo enz?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En toch ruiken meisjes altijd veel lekkerder dan mannen.
Denk het wel, heb afscheidsfeestje van iemand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus ben je er donderdag überhaupt wel? Als je woensdag al lazarus bent.
hahahaha nee, die is al wegquote:
Die is en blijft lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef Skylark. het volgende:
http://www.parfumoutlet.n(...)-edt-50-ml-1453.html
Ik twijfel nu over deze :$ als test of die shop fijn is
Ken zoveel figuren die enkel deo dragen. Ben je gek geworden denk ik danquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er jongens die dat niet doen dan?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:14 schreef Skylark. het volgende:
Als ik op de fiets zit 's ochtends naar werk/school en ik ben het vergeten dan fiets ik terug. Maar als ik 's ochtends ga sporten doe ik het niet, dat is verpesting. Dan doe ik cheap ass mexx/adidas.
Ohja dat heb ik ook, ik kan ook echt niet 1 stap overslaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist niet dat andere mensen dat ook zo interesseerde![]()
. Ik heb ook een vast ritueel voor als ik uit de douche kom. Als ik moet haasten vind ik het vreselijk.
Ik probeer dat heel erg te beperken, want teveel verschillende luchtjes kunnen echt de geur op je huid verpesten. Vriendin van me had dat. Zij had zoveel geurtjes dat op een gegeven moment alles hetzelfde op haar rook en niet op een lekkere en frisse manier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:17 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel luchtjes heb jij dan allure/l0t?
Nee, gewoon als ik douche dan heb ik een vast ritueel zeg maar: haren natmaken, shampoo, tanden poetsen, shampoo eruit, lijf poetsen met bodyshower, scheren en dan ren ik in m'n nakie naar boven, dan trek ik eerst een boxer aan, bekijk ik mezelf in de spiegel, dan m'n sokken en dan ga ik bedenken wat ik aan ga doen. Zoquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:19 schreef MouzurX het volgende:
Een vast ritueel voor je parfum?
Hoe doe je dat nou weer?
Eerst 2x van merk 1, dan 3x van merk 2 dan 1 van merk 4 dan 1 van merk 5?
Ja, altijd 's ochtendsquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef MouzurX het volgende:
Tandenpoetsen onder de douche? Doen meer dat?
Si.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef MouzurX het volgende:
Chill man, dan kun je lekker ver rochelen.quote:
Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:29 schreef Allure_ het volgende:
Ik begin vast het ochtendritueel.
Goedemorgen.
kerk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef MouzurX het volgende:
Bwah, ik ben te laat naar bed gegaan, voel me nog wat brak, maar het zonnetje schijnt wel lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En nu ook nog eens lekker koffie erbij. Mijn dag kan al niet meer stuk.
Nou, ik mag vandaag een uur eerder gaan van de baas. Heb ik weer geluk. Kan ik vanavond een uur langer op de bank liggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bwah, ik ben te laat naar bed gegaan, voel me nog wat brak, maar het zonnetje schijnt wel lekker
haha mijn beeld hierbijquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik mag vandaag een uur eerder gaan van de baas. Heb ik weer geluk. Kan ik vanavond een uur langer op de bank liggen.
Lucky you! Ik ga maar eens naar mijn werk..quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik mag vandaag een uur eerder gaan van de baas. Heb ik weer geluk. Kan ik vanavond een uur langer op de bank liggen.
details pralinekequote:Op dinsdag 27 september 2011 00:38 schreef fyah het volgende:
[..]
haha mijn beeld hierbij
hard geworden
met van die sexy benen. en dan jezelf vingeren met de afstandsbedieningquote:
wat, de afstandsbediening?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef fyah het volgende:
[..]
daarom![]()
nee maar. ik zou kusjes geven
Urbanus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef fyah het volgende:
als jullie me zouden linken met een celebrity, wie zou het zijn?
zachtjes slip ik mijn tong in je neusgatquote:
het stinkt niet eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef fyah het volgende:
[..]
zachtjes slip ik mijn tong in je neusgat
ik fluister lieve woordjes....
het sap loopt uit mijn slurfje
nooit meer laat ik je los
het sap plakt
samen zijn we 1
bitchquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:57 schreef fyah het volgende:
met je korte beentjesen je scheve ogen
mijn mongooltje
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:00 schreef fyah het volgende:
[..]
fine
dan trek ik me wel ff af op die duitse hentai die ik heb gedownload
jy bent veel te druk met mij spotten overalquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:05 schreef fyah het volgende:
Zullen we nog eens cammen?mooie tijden
Deze keer houd ik mijn shirtje wel aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:05 schreef fyah het volgende:
Zullen we nog eens cammen?mooie tijden
ze leek wel op jequote:Op dinsdag 27 september 2011 01:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jy bent veel te druk met mij spotten overal
lol pointlessquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze keer houd ik mijn shirtje wel aan.
Nog 20 minuten en dan is het weer leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grutjes het is alweer tien over half tien.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog 20 minuten en dan is het weer leuk.
Oh daarom lijkt een minuut nu wel een uur te duren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo is dat.
Time flies when you having fun.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo is dat.
Time flies when you having fun.
gadverdammequote:
Mwoppp u_uquote:
quote:
omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:50 schreef Nyce het volgende:
Je gaat toch niet nog meer van deze smerige gifjes posten he?
BWAHAHAHAHAquote:
Je vond het wel leuk eh? Vuig mannetjequote:
Ook bedankt namens mijn collega's.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je vond het wel leuk eh? Vuig mannetje
Die maakt me een beetje dizzy.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef Dqod het volgende:
One more for the road then
Dan niet meer, anders krijg je weer van "NOESSS M'N FEAUN TREKT HET NIET >.<"
[ afbeelding ]
mohhh sallyquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:00 schreef Salatrel het volgende:
een motor van 200kg vooruit duwen terwijl je een gigantische blaar op je hiel hebt ik geen pretje
Gaat een beetje snel eh.. Da's wel jammer jaquote:
Je moet er ook op zitten he, je kan dan gasgeven enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:00 schreef Salatrel het volgende:
een motor van 200kg vooruit duwen terwijl je een gigantische blaar op je hiel hebt ik geen pretje
Omdat ik al een paar dagen para aan het lachen ben O_oquote:
XD see what i did there? LAWL XDquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Salatrel het volgende:
maar wel via de snelweg terug. wat was ik snelweg
#punchlinequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Salatrel het volgende:
maar wel via de snelweg terug. wat was ik snel weg
Non stop?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik al een paar dagen para aan het lachen ben O_o
Niet helemaal, maar wel overdreven veelquote:
I don't even get it myselfquote:
What can I say.. Happens..quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:08 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit een nutteloze dag. mijn dinsdagen zijn doorgaans wel productief, maar vandaag komt er echt niks van terecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef Dqod het volgende:
BOBBY WAAR BEN JIJ NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:
Can i get you anything?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:10 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil gewoon in bed gaan liggen, wachten tot het morgen is. [/emo]
Omdat ze anders gestalkt worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Nyce het volgende:
Dames, waarom is jullie online status verborgen?
Om de mysterieuze roze wolk intact te houdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Nyce het volgende:
Dames, waarom is jullie online status verborgen?
Hoiquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een lieve man, ja. Verder een kop thee en wierieee.
Kom er maar in Bobbyquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een lieve man, ja. Verder een kop thee en wierieee.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom er maar in Bobby
Jonko en thee comin' right up u_u
Ik reageer nooit op DM'squote:Op dinsdag 27 september 2011 14:13 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat kan nu niet? Dus al mijn DM's zijn nooit bij jullie aangekomen?
quote:
Ik haat jou ook, maar ik negeer jou toch ook niet.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een dikke joint, hoewel me dat niet verstandig lijkt aangezien ik dan vast nog meer ga lachen O_o
Tof, wanneer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gezellig. Ik moet daar nooit zo van lachen, hoor
.
Nu.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tof, wanneer?![]()
Me neither, maar aangezien ik nu al dom loop te grijnzen de hele tijd
Normaal word ik er heerlijk chill van
Ok, on my wayquote:
O_oquote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef Fascination het volgende:
Bobby, heb jij android 2.3.4 al gedownload? Ik krijg geen update via KIES.
Met je mooie otooooooooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik ben haar privechauffeur.
[..]
Ja.Misschien moet je KIES even verwijderen en opnieuw installeren. Of zit je op een Mac? Daar kreeg ik het ook niet werkend.
Hmm, dat kan ik wel eens proberen, ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.Misschien moet je KIES even verwijderen en opnieuw installeren. Of zit je op een Mac? Daar kreeg ik het ook niet werkend.
Lekker voor je, dan wacht je maar buiten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bitch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker voor je, dan wacht je maar buiten.
twitter:BitterzoetAdam twitterde op woensdag 21-09-2011 om 17:53:46Op dit moment kan Frank Ocean helaas nog niet officieel bevestigd worden, ook wij wachten vol spanning af! #fingerscrossed reageer retweet
:'Dquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker voor je, dan wacht je maar buiten.
Wat zit jij nu stom te lachen?quote:
Gewoon van m'n sigaretten. maar ik draai echt zelden zelf, gewoon kant en klaar halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef fyah het volgende:
met welke shag draai je je joints ally? geen blunts dan?
Kies updaten helpt ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef BobbyB het volgende:
Dat heb ik gedaan.quote:
Maar werkt het nu of heb je het nog niet gedaan? Ik zie wel meer mensen met problemen tijdens het updaten.quote:
Nooit echt problemen mee gehadquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar batterijduur is wel sterk verbeterd.
Ja, maar hij vindt nog steeds geen updates. Dit staat er:quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar werkt het nu of heb je het nog niet gedaan? Ik zie wel meer mensen met problemen tijdens het updaten.
Maar batterijduur is wel sterk verbeterd.
wlke provideræquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar hij vindt nog steeds geen updates. Dit staat er: [ afbeelding ]
Nou ja, zit niets anders op dan te wachten.Maar goed te horen dat de batterijduur is verbeterd, daar heb ik echt behoefte aan.
Oh je hebt vodafone, dan moet je nog ff wachten ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar hij vindt nog steeds geen updates. Dit staat er: [ afbeelding ]
Nou ja, zit niets anders op dan te wachten.Maar goed te horen dat de batterijduur is verbeterd, daar heb ik echt behoefte aan.
Oh, hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh je hebt vodafone, dan moet je nog ff wachten ja.
per provider komt er een updatequote:
Niet iedereen had er last van. De een wat minder dan de ander. Ik kon er meestal nog geen dag mee doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
Nooit echt problemen mee gehad![]()
Binnenkort maar es updaten
Omdat dat specifieke firmware is (lees: bagger van je provider die je erbij krijgtquote:
Hmm, oké.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat dat specifieke firmware is (lees: bagger van je provider die je erbij krijgt).
nerds omdat je ergens iets vanaf weetæ vreemd....quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
nerds omdat je ergens iets vanaf weetæ vreemd....
quote:
wat is er nerd aan om counterstrike: source te spelenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
wat is er nerd aan om counterstrike: source te spelen
Ja, ik moet beter op mijn spelling letten. Voorheen zou ik gewoon "geupdate" geschreven hebben.quote:
Hč bah. Dacht dat het allemaal al goed zat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Nyce het volgende:
twitter:BitterzoetAdam twitterde op woensdag 21-09-2011 om 17:53:46Op dit moment kan Frank Ocean helaas nog niet officieel bevestigd worden, ook wij wachten vol spanning af! #fingerscrossed reageer retweet
Ik had laatst met ynuhh gedatet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik moet beter op mijn spelling letten. Voorheen zou ik gewoon "geupdate" geschreven hebben.
Mij een beetje blij maken met een half dooie musquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hč bah. Dacht dat het allemaal al goed zat.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:39 schreef Nyce het volgende:
Mij een beetje blij maken met een half dooie mus
Ik zal die smiley een keer uitprinten, als masker opzetten en je kamer binnen komen in de nacht. Klootzak.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik zal die smiley een keer uitprinten, als masker opzetten en je kamer binnen komen in de nacht. Klootzak.
Ja, vindt je leuk he.quote:
quote:
upgedatequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik moet beter op mijn spelling letten. Voorheen zou ik gewoon "geupdate" geschreven hebben.
ik vertaal updatedquote:
quote:
Wat is CSS-en. zeker een videogame?quote:
tha duuuude..quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheetsquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is CSS-en. zeker een videogame?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tha duuuude..
wat een film..
Nee, nog veel nerderiger dan dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is CSS-en. zeker een videogame?
wie de fuck is joeyquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:37 schreef MouzurX het volgende:
Wie was joey nou ook alweer? C_N toch?
dat ziet er lekker uitquote:
zie jij er ook lekker uitæ Post eens picquote:
quote:
nee dus pic is niet nodigquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef wise het volgende:
[..]
zie jij er ook lekker uitæ Post eens pic
neeæ dat wil ik zien..quote:
ik wil ook wel eens watquote:
quote:
Hihi wat leuk! Eeeenig..quote:
quote:
reetveterquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:37 schreef MouzurX het volgende:
Wie was joey nou ook alweer? C_N toch?
je mag je verlanglijstje bij me inleverenquote:
Is dit een subtiele hint naar mij toe?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook gestopt. Helemaal niet zo'n verkeerd idee.
Meer naar mezelf.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint naar mij toe?
Weet ikquote:
battlefield 3 spelequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Mozy het volgende:
waar is die kankerbelg eigenlijk, hij krijgt nog klappe
jongensgek xDquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben hier alleen nog voor skylark <3
Oh en laki enzo
Zover kom ik geeneens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook alleen maar meisjes e-regelen lol ;p
enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben hier alleen nog voor skylark <3
Oh en laki enzo
intenser dan dit kan ik niet handlen denkik :$quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja srry maar met ping was ons contact veel intenser. Jij zou dat niet eens over mij zegge :s
Nou dan. Je bent echt wel in myn e-hart <3quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
intenser dan dit kan ik niet handlen denkik :$
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou dan. Je bent echt wel in myn e-hart <3
u mad? een e-hart is niet genoeg voor een hartendief als ik hoor. noem me bracequote:
hoax die bbm smiley is </3 met het streepje naar rechtsquote:
>implying dat je niet al slap wasquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Mozy het volgende:
ik krijg echt een slappe van jullie gezeik. ga dm'en ofzo.
Stuur me die gedicht door dan die je voor chai hebt gemaakt :$ miss vind je het leuker alsk die bij laki gebruikquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Mozy het volgende:
ik krijg echt een slappe van jullie gezeik. ga dm'en ofzo.
Haha kaolo ik kon streepje naar rechts niet vindenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hoax die bbm smiley is </3 met het streepje naar rechts
dus je houdt nog van me :$
ik maak elke avond gedicht welke bedoel jij ben je dom ofzo stommequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me die gedicht door dan die je voor chai hebt gemaakt :$ miss vind je het leuker alsk die bij laki gebruik
ik zag fas posten, vandaar hard.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
>implying dat je niet al slap was
wajoo alleen omdak basis doe beteken nie dak dom ben kom dan tfoe wollaquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef Lakitu het volgende:
hodee mozy jij bent echt zelf dom hoor
kom niet met die elvis presley, je houdt gewoon van me. accepteer je gevoelens babyquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha kaolo ik kon streepje naar rechts niet vinden
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Laki ik kom bij jou langs ga ik huilen voor je deur. Dat diggt mozy wel
dit gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Laki ik kom bij jou langs ga ik huilen voor je deur. Dat diggt mozy wel
skylark/cn/seagal/otis hebben samen carnaval gevierd, rv meet breathtaking regelmatig volgensmij (zitten bij elkaar op school)quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel van jullie e-thugs kennen elkaar irl? Chai/Mozy, reetveter/Chuck, verder weet ik het niet.
tli en laster.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel van jullie e-thugs kennen elkaar irl? Chai/Mozy, reetveter/Chuck, verder weet ik het niet.
Gwn als een nerd don't worryquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Allure irl is, want heb ook geen idee hoe ze er uit ziet.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Allure irl is, want heb ook geen idee hoe ze er uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |