Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog 20 minuten en dan is het weer leuk.
Oh daarom lijkt een minuut nu wel een uur te duren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo is dat.
Time flies when you having fun.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo is dat.
Time flies when you having fun.
gadverdammequote:
Mwoppp u_uquote:
quote:
omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:50 schreef Nyce het volgende:
Je gaat toch niet nog meer van deze smerige gifjes posten he?
BWAHAHAHAHAquote:
Je vond het wel leuk eh? Vuig mannetjequote:
Ook bedankt namens mijn collega's.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je vond het wel leuk eh? Vuig mannetje
Die maakt me een beetje dizzy.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef Dqod het volgende:
One more for the road then
Dan niet meer, anders krijg je weer van "NOESSS M'N FEAUN TREKT HET NIET >.<"
[ afbeelding ]
mohhh sallyquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:00 schreef Salatrel het volgende:
een motor van 200kg vooruit duwen terwijl je een gigantische blaar op je hiel hebt ik geen pretje
Gaat een beetje snel eh.. Da's wel jammer jaquote:
Je moet er ook op zitten he, je kan dan gasgeven enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:00 schreef Salatrel het volgende:
een motor van 200kg vooruit duwen terwijl je een gigantische blaar op je hiel hebt ik geen pretje
Omdat ik al een paar dagen para aan het lachen ben O_oquote:
XD see what i did there? LAWL XDquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Salatrel het volgende:
maar wel via de snelweg terug. wat was ik snelweg
#punchlinequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Salatrel het volgende:
maar wel via de snelweg terug. wat was ik snel weg
Non stop?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik al een paar dagen para aan het lachen ben O_o
Niet helemaal, maar wel overdreven veelquote:
I don't even get it myselfquote:
What can I say.. Happens..quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:08 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dit een nutteloze dag. mijn dinsdagen zijn doorgaans wel productief, maar vandaag komt er echt niks van terecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:05 schreef Dqod het volgende:
BOBBY WAAR BEN JIJ NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:
Can i get you anything?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:10 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil gewoon in bed gaan liggen, wachten tot het morgen is. [/emo]
Omdat ze anders gestalkt worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Nyce het volgende:
Dames, waarom is jullie online status verborgen?
Om de mysterieuze roze wolk intact te houdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Nyce het volgende:
Dames, waarom is jullie online status verborgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |