Misschien is dat zijn tactiek, dat ze flauw vallen en hij ze dan meeneemt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:06 schreef L0t.. het volgende:
wtf sky, dat is wel veel, je moet de meisjes niet verstikken he
Ik denk Homme van Dior. Maar misschien is die iets te zwaar. Hmm. Ik denk Burberry Touch, die heb ik nog het meest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:06 schreef MouzurX het volgende:
Welke doe je donderdag op skylark? Dan kan ik je ruiken aankomen.
Burberry is goed voor kroegen/discotheken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk Homme van Dior. Maar misschien is die iets te zwaar. Hmm. Ik denk Burberry Touch, die heb ik nog het meest.
En toch ruiken meisjes altijd veel lekkerder dan mannen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef L0t.. het volgende:
wel cute dat jullie daar zo mee bezig zijn
Dus ben je er donderdag überhaupt wel? Als je woensdag al lazarus bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Woensdag ben ik jarig, dan wordt het sowieso feest met Aqua - Herrera.
Haha van die Magier?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:09 schreef Skylark. het volgende:
Op stap doe ik meestal iets fris', als ik een date heb of whatever dan liever iets kruidigs/zwaars. Leen ook vaak van huisgenoten.
Das toch meestal door shampoo enz?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En toch ruiken meisjes altijd veel lekkerder dan mannen.
Denk het wel, heb afscheidsfeestje van iemand.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus ben je er donderdag überhaupt wel? Als je woensdag al lazarus bent.
hahahaha nee, die is al wegquote:
Die is en blijft lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef Skylark. het volgende:
http://www.parfumoutlet.n(...)-edt-50-ml-1453.html
Ik twijfel nu over deze :$ als test of die shop fijn is
Ken zoveel figuren die enkel deo dragen. Ben je gek geworden denk ik danquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:11 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er jongens die dat niet doen dan?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:14 schreef Skylark. het volgende:
Als ik op de fiets zit 's ochtends naar werk/school en ik ben het vergeten dan fiets ik terug. Maar als ik 's ochtends ga sporten doe ik het niet, dat is verpesting. Dan doe ik cheap ass mexx/adidas.
Ohja dat heb ik ook, ik kan ook echt niet 1 stap overslaanquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist niet dat andere mensen dat ook zo interesseerde![]()
. Ik heb ook een vast ritueel voor als ik uit de douche kom. Als ik moet haasten vind ik het vreselijk.
Ik probeer dat heel erg te beperken, want teveel verschillende luchtjes kunnen echt de geur op je huid verpesten. Vriendin van me had dat. Zij had zoveel geurtjes dat op een gegeven moment alles hetzelfde op haar rook en niet op een lekkere en frisse manier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:17 schreef MouzurX het volgende:
Hoeveel luchtjes heb jij dan allure/l0t?
Nee, gewoon als ik douche dan heb ik een vast ritueel zeg maar: haren natmaken, shampoo, tanden poetsen, shampoo eruit, lijf poetsen met bodyshower, scheren en dan ren ik in m'n nakie naar boven, dan trek ik eerst een boxer aan, bekijk ik mezelf in de spiegel, dan m'n sokken en dan ga ik bedenken wat ik aan ga doen. Zoquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:19 schreef MouzurX het volgende:
Een vast ritueel voor je parfum?
Hoe doe je dat nou weer?
Eerst 2x van merk 1, dan 3x van merk 2 dan 1 van merk 4 dan 1 van merk 5?
Ja, altijd 's ochtendsquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef MouzurX het volgende:
Tandenpoetsen onder de douche? Doen meer dat?
Si.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef MouzurX het volgende:
Chill man, dan kun je lekker ver rochelen.quote:
Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:29 schreef Allure_ het volgende:
Ik begin vast het ochtendritueel.
Goedemorgen.
kerk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:21 schreef MouzurX het volgende:
Bwah, ik ben te laat naar bed gegaan, voel me nog wat brak, maar het zonnetje schijnt wel lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En nu ook nog eens lekker koffie erbij. Mijn dag kan al niet meer stuk.
Nou, ik mag vandaag een uur eerder gaan van de baas. Heb ik weer geluk. Kan ik vanavond een uur langer op de bank liggen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bwah, ik ben te laat naar bed gegaan, voel me nog wat brak, maar het zonnetje schijnt wel lekker
haha mijn beeld hierbijquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik mag vandaag een uur eerder gaan van de baas. Heb ik weer geluk. Kan ik vanavond een uur langer op de bank liggen.
Lucky you! Ik ga maar eens naar mijn werk..quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik mag vandaag een uur eerder gaan van de baas. Heb ik weer geluk. Kan ik vanavond een uur langer op de bank liggen.
details pralinekequote:Op dinsdag 27 september 2011 00:38 schreef fyah het volgende:
[..]
haha mijn beeld hierbij
hard geworden
met van die sexy benen. en dan jezelf vingeren met de afstandsbedieningquote:
wat, de afstandsbediening?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef fyah het volgende:
[..]
daarom![]()
nee maar. ik zou kusjes geven
Urbanus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef fyah het volgende:
als jullie me zouden linken met een celebrity, wie zou het zijn?
zachtjes slip ik mijn tong in je neusgatquote:
het stinkt niet eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef fyah het volgende:
[..]
zachtjes slip ik mijn tong in je neusgat
ik fluister lieve woordjes....
het sap loopt uit mijn slurfje
nooit meer laat ik je los
het sap plakt
samen zijn we 1
bitchquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:57 schreef fyah het volgende:
met je korte beentjesen je scheve ogen
mijn mongooltje
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:00 schreef fyah het volgende:
[..]
fine
dan trek ik me wel ff af op die duitse hentai die ik heb gedownload
jy bent veel te druk met mij spotten overalquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:05 schreef fyah het volgende:
Zullen we nog eens cammen?mooie tijden
Deze keer houd ik mijn shirtje wel aan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:05 schreef fyah het volgende:
Zullen we nog eens cammen?mooie tijden
ze leek wel op jequote:Op dinsdag 27 september 2011 01:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jy bent veel te druk met mij spotten overal
lol pointlessquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze keer houd ik mijn shirtje wel aan.
Nog 20 minuten en dan is het weer leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grutjes het is alweer tien over half tien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |