Hoiquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een lieve man, ja. Verder een kop thee en wierieee.
Kom er maar in Bobbyquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een lieve man, ja. Verder een kop thee en wierieee.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom er maar in Bobby
Jonko en thee comin' right up u_u
Ik reageer nooit op DM'squote:Op dinsdag 27 september 2011 14:13 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat kan nu niet? Dus al mijn DM's zijn nooit bij jullie aangekomen?
quote:
Ik haat jou ook, maar ik negeer jou toch ook niet.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een dikke joint, hoewel me dat niet verstandig lijkt aangezien ik dan vast nog meer ga lachen O_o
Tof, wanneer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gezellig. Ik moet daar nooit zo van lachen, hoor
.
Nu.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tof, wanneer?![]()
Me neither, maar aangezien ik nu al dom loop te grijnzen de hele tijd
Normaal word ik er heerlijk chill van
Ok, on my wayquote:
O_oquote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:20 schreef Fascination het volgende:
Bobby, heb jij android 2.3.4 al gedownload? Ik krijg geen update via KIES.
Met je mooie otooooooooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik ben haar privechauffeur.
[..]
Ja.Misschien moet je KIES even verwijderen en opnieuw installeren. Of zit je op een Mac? Daar kreeg ik het ook niet werkend.
Hmm, dat kan ik wel eens proberen, ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.Misschien moet je KIES even verwijderen en opnieuw installeren. Of zit je op een Mac? Daar kreeg ik het ook niet werkend.
Lekker voor je, dan wacht je maar buiten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bitch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker voor je, dan wacht je maar buiten.
twitter:BitterzoetAdam twitterde op woensdag 21-09-2011 om 17:53:46Op dit moment kan Frank Ocean helaas nog niet officieel bevestigd worden, ook wij wachten vol spanning af! #fingerscrossed reageer retweet
:'Dquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker voor je, dan wacht je maar buiten.
Wat zit jij nu stom te lachen?quote:
Gewoon van m'n sigaretten. maar ik draai echt zelden zelf, gewoon kant en klaar halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef fyah het volgende:
met welke shag draai je je joints ally? geen blunts dan?
Kies updaten helpt ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef BobbyB het volgende:
Dat heb ik gedaan.quote:
Maar werkt het nu of heb je het nog niet gedaan? Ik zie wel meer mensen met problemen tijdens het updaten.quote:
Nooit echt problemen mee gehadquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar batterijduur is wel sterk verbeterd.
Ja, maar hij vindt nog steeds geen updates. Dit staat er:quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar werkt het nu of heb je het nog niet gedaan? Ik zie wel meer mensen met problemen tijdens het updaten.
Maar batterijduur is wel sterk verbeterd.
wlke provider¿quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar hij vindt nog steeds geen updates. Dit staat er: [ afbeelding ]
Nou ja, zit niets anders op dan te wachten.Maar goed te horen dat de batterijduur is verbeterd, daar heb ik echt behoefte aan.
Oh je hebt vodafone, dan moet je nog ff wachten ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar hij vindt nog steeds geen updates. Dit staat er: [ afbeelding ]
Nou ja, zit niets anders op dan te wachten.Maar goed te horen dat de batterijduur is verbeterd, daar heb ik echt behoefte aan.
Oh, hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh je hebt vodafone, dan moet je nog ff wachten ja.
per provider komt er een updatequote:
Niet iedereen had er last van. De een wat minder dan de ander. Ik kon er meestal nog geen dag mee doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
Nooit echt problemen mee gehad![]()
Binnenkort maar es updaten
Omdat dat specifieke firmware is (lees: bagger van je provider die je erbij krijgtquote:
Hmm, oké.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat dat specifieke firmware is (lees: bagger van je provider die je erbij krijgt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |