quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
nerds omdat je ergens iets vanaf weet¿ vreemd....
quote:
wat is er nerd aan om counterstrike: source te spelenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef wise het volgende:
[..]
wat is er nerd aan om counterstrike: source te spelen
Ja, ik moet beter op mijn spelling letten. Voorheen zou ik gewoon "geupdate" geschreven hebben.quote:
Hè bah. Dacht dat het allemaal al goed zat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Nyce het volgende:
twitter:BitterzoetAdam twitterde op woensdag 21-09-2011 om 17:53:46Op dit moment kan Frank Ocean helaas nog niet officieel bevestigd worden, ook wij wachten vol spanning af! #fingerscrossed reageer retweet
Ik had laatst met ynuhh gedatet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik moet beter op mijn spelling letten. Voorheen zou ik gewoon "geupdate" geschreven hebben.
Mij een beetje blij maken met een half dooie musquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hè bah. Dacht dat het allemaal al goed zat.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:39 schreef Nyce het volgende:
Mij een beetje blij maken met een half dooie mus
Ik zal die smiley een keer uitprinten, als masker opzetten en je kamer binnen komen in de nacht. Klootzak.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:54 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik zal die smiley een keer uitprinten, als masker opzetten en je kamer binnen komen in de nacht. Klootzak.
Ja, vindt je leuk he.quote:
quote:
upgedatequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik moet beter op mijn spelling letten. Voorheen zou ik gewoon "geupdate" geschreven hebben.
ik vertaal updatedquote:
quote:
Wat is CSS-en. zeker een videogame?quote:
tha duuuude..quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheetsquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is CSS-en. zeker een videogame?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tha duuuude..
wat een film..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |