SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Macaroniquote:Op maandag 26 september 2011 19:00 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Wat ligt er op je bord trouwens?
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Westlandse druiven? Bijna alle groenten en fruit komen uit het Westland
Nee hoor, Utrecht, wacht maar afquote:
Dit inderdaad erg opvallend, elke keer vallen ze daar over en nu zeggen ze het vantevoren.quote:Op maandag 26 september 2011 19:05 schreef SiGNe het volgende:
Ze worden nu al geholpen door de chefs.. de andere groepen kregenniet te horen dat ze geen olijfolie e.d. mochten gebruiken
Vers ui Limburgquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, Utrecht, wacht maar af
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel eerder dat er meer is dan enkel druiven uit het Westlandquote:Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]helemaal niet. Ik woon niet in het westland, hier komt ook heeeeeeeel veel groente en fruit vandaan
een en al tuinbouw hier in de buurt
Ze willen ook wel eens fatsoenlijk eten om maandag...quote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit inderdaad erg opvallend, elke keer vallen ze daar over en nu zeggen ze het vantevoren.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel eerder dat er meer is dan enkel druiven uit het Westland
quote:
Gelderland hoef je niet te kijken, was een dramaquote:Op maandag 26 september 2011 19:10 schreef wonderer het volgende:
Gister eindelijk de finale van Brabant gekeken (Mark), loop nu nog maar een week achter
Jawel, ADHD Rock&Roll Jaap met zijn gerookte komkommerquote:Op maandag 26 september 2011 19:11 schreef wonderer het volgende:
Dat vermoeden had ik al. 't Niveau is sowieso niet erg hoog, er springt nog steeds niet echt iemand uit...
quote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat zei ik eerder ook al![]()
volgens mij houdt ze ook van veul saus
Eerst was het nog 'siepelsjemmen'?quote:Op maandag 26 september 2011 19:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga nog snel effen een tosti in het ijzertje duwen
ik ga zo even opletten, ik ben ook dol op gifjesquote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef franklop het volgende:
dat gezicht van Juul bij de toeter
daar wil ik een gifje van
Die kwam ik laatst nog tegen in de wachtkamer bij Dr. Oetkerquote:Op maandag 26 september 2011 19:17 schreef franklop het volgende:
Lasagne is klaar!
Naar recept van mijn goede vriend Bert Olli
Oetker hè, niet Utker. Die Duitsers kunnen me wat, het is gewoon met een lange oe.quote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst nog tegen in de wachtkamer bij Dr. Oetker
quote:Op maandag 26 september 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerst was het nog 'siepelsjemmen'?
Dit dus. Opeens die u klank invoerenquote:Op maandag 26 september 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oetker hè, niet Utker. Die Duitsers kunnen me wat, het is gewoon met een lange oe.
alles geserveerd in een container of een westlandse kasquote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe ziet zuid hollands eruit dan?
bleek, pukkels en melkhondenboerenhaarquote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe ziet zuid hollands eruit dan?
Typisch zuid hollandsquote:
Met een groen hartquote:Op maandag 26 september 2011 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Het uitgebreide zuid-hollandse poldermodel toegepast?
Hele bord drooggelegd?quote:Op maandag 26 september 2011 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Het uitgebreide zuid-hollandse poldermodel toegepast?
En ze hadden zulke hoge verwachtingenquote:Op maandag 26 september 2011 19:25 schreef Ceetje.. het volgende:
Kraan maakt zich nu al zorgen. Ben benieuwd wat dit weer gaat worden![]()
Triest
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te sprekenquote:Op maandag 26 september 2011 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Is die lerares kleuterjuf ofzo, ze rijmt zoveel....
quote:Op maandag 26 september 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
TEN EERSTE ISSET ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ze juft dan ook in het latijnquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te spreken
Lerares op VWO he.. dan krijg je datquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te spreken
sum-es-est-sumus-estis-sunt!quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ze juft dan ook in het latijn
Als je geen tijd voor koffie hebtquote:Op maandag 26 september 2011 19:32 schreef wonderer het volgende:
Cappuchino van hutspot, hoe KOMEN ze erop?
En geen tijd voor het eten ook niet..quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je geen tijd voor koffie hebt
't Is wel caffeine vrij...quote:Op maandag 26 september 2011 19:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je geen tijd voor koffie hebt
quote:
quote:
Nieuwe TT is gevondenquote:
Hutspotcappuccino.quote:Op maandag 26 september 2011 19:35 schreef kaatje50 het volgende:
hello![]()
wat hebben ze nu gemaakt, het lijkt wel een vlaflip
quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die Suzanne zit in mijn allergiegebied
Toen ie vorig seizoen die deksel vastpakte, zijn z'n pijnzenuwen doorgebrandquote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef Selestha het volgende:
Zo die Kraan heeft vuurvaste handjes, zo die aardappels afgieten met zn blote handen
quote:Op maandag 26 september 2011 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen ie vorig seizoen die deksel vastpakte, zijn z'n pijnzenuwen doorgebrand
pardonquote:Op maandag 26 september 2011 11:44 schreef franklop het volgende:
Ik ga de komende vijf weken missen vanwege vakantie
Dat heeft ie je nog niet verteld?quote:
Neeequote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat heeft ie je nog niet verteld?
quote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
Zulke grote staafmixers is ze niet gewend...!
je was zeker topchef aan het kijken toen ik het je verteldequote:
Jullie hebben wel een hoop ups and downs of niet?quote:
je hebt gewoon niks gezegd...quote:Op maandag 26 september 2011 19:46 schreef franklop het volgende:
[..]
je was zeker topchef aan het kijken toen ik het je vertelde
jawel!!quote:
Blijkbaar net zoals een bierglas bestaat...quote:
Hoi CE. kom net binnengevallen..quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hoi Roos, ik had nog helemaal niet gezien dat je er ook bent
Maar niet elk waterglas is dubbel dingesquote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Elk glas is een waterglas, komnouzeg.
Foute boel. Ze krijgt nog een mri scan, en dan daarna operatie.quote:Op maandag 26 september 2011 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoi CE. kom net binnengevallen..
hoe was het met je moeder?
quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Foute boel. Ze krijgt nog een mri scan, en dan daarna operatie.
Naar zeg, heel veel sterkte toegewenst!quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]sterkte...
En Albert ga ik Alberto noemen. Hij heb ook die maniertjes.
Heb geen zin in ruzie, dus biedt bij dezen mn excuses aan!quote:
Sterkte!!quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dat klinkt ernstig, dus ik wens je hoe dan ook sterkte.quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Jeetje, wat een rotnieuws! heel veel sterkte!quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Je weet dat ik altijd gelijk heb hequote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb geen zin in ruzie, dus biedt bij dezen mn excuses aan!
Ja, wat een kloteziekte is het toch, en dan die verschillende soorten kanker. Bah.quote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Naar zeg, heel veel sterkte toegewenst!
Rot joh....sterkte!quote:Op maandag 26 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
haha...watjequote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb geen zin in ruzie, dus biedt bij dezen mn excuses aan!
Hoi Wonderder, mijn moeder heeft vandaag uitslag gekregen, ze heeft weer borstkanker.quote:Op maandag 26 september 2011 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar dat klinkt ernstig, dus ik wens je hoe dan ook sterkte.
ben straks toch vijf weken wegquote:
Da's kut. Extra veel sterkte. *knuf*quote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hoi Wonderder, mijn moeder heeft vandaag uitslag gekregen, ze heeft weer borstkanker.
Weet het, het is echt een verschrikkelijke ziektequote:Op maandag 26 september 2011 19:52 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ja, wat een kloteziekte is het toch, en dan die verschillende soorten kanker. Bah.
2 maar hoorquote:
Das goedquote:Op maandag 26 september 2011 19:59 schreef franklop het volgende:
roosje, will je ondanks alles wel helpen met inpakken?
Tja, aardappelpuree is ook een gerecht, een leeg glas niet.quote:Op maandag 26 september 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
Gelukkig toch nog iemand die een beetje behoorlijk kan koken, die enige prof in het gezel;schap.
En als je gewoon alleen maar een kwakkie puree in een glas gooit krijg je wel een 4 i.p.v. een leeg glas dat een 0 oplevert.
Of Klara.quote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef SiGNe het volgende:
Perfectie bestaat niet in de keuken.. of je moet Adria Ferran (El Bulli) of Heston Blumenthal (The Fat Duck) heten. [ afbeelding ]
Je vergeet René Redzepi (noma).quote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef SiGNe het volgende:
Perfectie bestaat niet in de keuken.. of je moet Adria Ferran (El Bulli) of Heston Blumenthal (The Fat Duck) heten. [ afbeelding ]
Ah ja, die in Denemarken..quote:
1 onderdeel vergeten is ook geen volledig gerecht, al kreeg je er in de vorige afleveringen slechts 1 punt aftrek door.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
What the fuck.
Niets leveren = 0.
Puree in een glas flikkeren = 4 punten.
1 onderdeel vergeten = 4 punten.
ik met een lekker bekskequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ookMet thee en stroopwafels
Oh ik eet altijd in plaats van een toetje een koekje of chocolaatje bij de after dinner thee voor de tvquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik met een lekker bekske, nog even geen koek, net gegeten
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Dekatria het volgende:
TENEERSTE ISSET ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nu al koffie? Ik heb net m'n eten opquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaalgaat ie weer, bakske koffie erbij
en koken maar
![]()
![]()
dat heb ik al een uur achter m'n kiezen, dus koffie kan onderhand welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu al koffie? Ik heb net m'n eten op
Mmmwwwwwaaaooohhhh Gertjequote:
Ik heb net ook als een razende roeland m'n afwas gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu al koffie? Ik heb net m'n eten op
Eenschquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik al een uur achter m'n kiezen, dus koffie kan onderhand wel
De afwas moet ik nog doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net ook als een razende roeland m'n afwas gedaan.
Oceetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik raak trouwens de hele tijd in de war van Cee en Ceetje
quote:
Ik ook... en veel...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De afwas moet ik nog doen
Of ze zien in dat het anders de zoveelste hopeloze provincie wordtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij is zuid-holland favoriet bij de chefs, onzettend helpen zeg.
Scraf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
In the left corner, wearing white: the Kraan.... in the right corner, wearing a whole lot of white without a scraf: The Juul...
Ja, sjaalquote:
Een scarf dus.quote:
Misschien bedoel je scarf?quote:
Nou je verbeterde anders ascraf wel in a scraf! Dan had je die a en r ook wel kunnen omdraaien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Burner82 het volgende:
nou nou, ik vertype me ook eensAlleen op het werk lees ik na wat ik type
Dat klopt, want dat was goed te zien dat het niet kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou je verbeterde anders ascraf wel in a scraf! Dan had je die a en r ook wel kunnen omdraaien.
Dat is sowieso altijd wel lachen als je echt let op wat er gezegd wordt en er daadwerkelijk staatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Over verkeerde vertalingen gesproken. Die trailer net voor die film Bring it on wordt ook een flinke blunder gemaakt. Cheating vertalen als stelen
Jij durft de chefs tegen te spreken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ha, ik ben het niet eens met de chefs...panacotta hoeft niet perse gestort te worden hoor
Ja foutje, dat moet natuurlijk half 8 zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
dan ben je al een half uur te laat
met een kleine trilling in m'n stem...maar jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij durft de chefs tegen te spreken?
Een afgehakte tiet nog welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mooie presentatie? Ik vond dat ene bord eruit zien als een tiet incluis tepel
Wie weet vinden ze dat wel mooi...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mooie presentatie? Ik vond dat ene bord eruit zien als een tiet incluis tepel
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook liever "iets stijfs wat blijft staan"
Hunquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Type-R het volgende:
Wat is dit voor opdracht dan? Hun waren toch de beste?
Niks dat is alleen de focus van het eerste gerecht op de maandag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Wat is er Zuid-hollands aan deze opdracht?
De tempu.... eh... de chinese.... ehm... uhm....quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
De Haagse bluf die je bij menigeen ziet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Is alleen het thema van de eerste dagquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Wat is er uberhaupt europees aan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niks dat is alleen de focus van het eerste gerecht op de maandag.
Nouja blijkbaar verwachten ze dat van een topchef.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is er uberhaupt europees aan dan?
Je kunt toch niet alle recepten ter wereld kennen?
Dat blijkt welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar verwachten ze dat van een topchef.
Hanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat blijkt welmaar wok of han hadden het beter gedaan
QFTquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Han
Wat een eindbaas was dat
Niet mokken, lekker wokken?quote:
Bij gebrek aan beterquote:
Zo passéquote:
Wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |