Je vergeet René Redzepi (noma).quote:Op maandag 26 september 2011 23:51 schreef SiGNe het volgende:
Perfectie bestaat niet in de keuken.. of je moet Adria Ferran (El Bulli) of Heston Blumenthal (The Fat Duck) heten. [ afbeelding ]
Ah ja, die in Denemarken..quote:
1 onderdeel vergeten is ook geen volledig gerecht, al kreeg je er in de vorige afleveringen slechts 1 punt aftrek door.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
What the fuck.
Niets leveren = 0.
Puree in een glas flikkeren = 4 punten.
1 onderdeel vergeten = 4 punten.
ik met een lekker bekskequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ookMet thee en stroopwafels
Oh ik eet altijd in plaats van een toetje een koekje of chocolaatje bij de after dinner thee voor de tvquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik met een lekker bekske, nog even geen koek, net gegeten
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Dekatria het volgende:
TENEERSTE ISSET ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nu al koffie? Ik heb net m'n eten opquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaalgaat ie weer, bakske koffie erbij
en koken maar
![]()
![]()
dat heb ik al een uur achter m'n kiezen, dus koffie kan onderhand welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu al koffie? Ik heb net m'n eten op
Mmmwwwwwaaaooohhhh Gertjequote:
Ik heb net ook als een razende roeland m'n afwas gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu al koffie? Ik heb net m'n eten op
Eenschquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik al een uur achter m'n kiezen, dus koffie kan onderhand wel
De afwas moet ik nog doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net ook als een razende roeland m'n afwas gedaan.
Oceetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik raak trouwens de hele tijd in de war van Cee en Ceetje
quote:
Ik ook... en veel...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De afwas moet ik nog doen
Of ze zien in dat het anders de zoveelste hopeloze provincie wordtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij is zuid-holland favoriet bij de chefs, onzettend helpen zeg.
Scraf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
In the left corner, wearing white: the Kraan.... in the right corner, wearing a whole lot of white without a scraf: The Juul...
Ja, sjaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |