De afwas moet ik nog doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net ook als een razende roeland m'n afwas gedaan.
Oceetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik raak trouwens de hele tijd in de war van Cee en Ceetje
quote:
dan ben je al een half uur te laatquote:
Ik ook... en veel...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De afwas moet ik nog doen
Of ze zien in dat het anders de zoveelste hopeloze provincie wordtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij is zuid-holland favoriet bij de chefs, onzettend helpen zeg.
Scraf?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
In the left corner, wearing white: the Kraan.... in the right corner, wearing a whole lot of white without a scraf: The Juul...
Ja, sjaalquote:
Niet dezelfde gewichtsklassequote:
Een scarf dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop