Dat klopt, want dat was goed te zien dat het niet kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou je verbeterde anders ascraf wel in a scraf! Dan had je die a en r ook wel kunnen omdraaien.
Dat is sowieso altijd wel lachen als je echt let op wat er gezegd wordt en er daadwerkelijk staatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Over verkeerde vertalingen gesproken. Die trailer net voor die film Bring it on wordt ook een flinke blunder gemaakt. Cheating vertalen als stelen
ha, ik ben het niet eens met de chefs...panacotta hoeft niet perse gestort te worden hoorquote:
Jij durft de chefs tegen te spreken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ha, ik ben het niet eens met de chefs...panacotta hoeft niet perse gestort te worden hoor
Ja foutje, dat moet natuurlijk half 8 zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
dan ben je al een half uur te laat
met een kleine trilling in m'n stem...maar jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij durft de chefs tegen te spreken?
Een afgehakte tiet nog welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mooie presentatie? Ik vond dat ene bord eruit zien als een tiet incluis tepel
Wie weet vinden ze dat wel mooi...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mooie presentatie? Ik vond dat ene bord eruit zien als een tiet incluis tepel
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook liever "iets stijfs wat blijft staan"
Hunquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Type-R het volgende:
Wat is dit voor opdracht dan? Hun waren toch de beste?
Niks dat is alleen de focus van het eerste gerecht op de maandag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Wat is er Zuid-hollands aan deze opdracht?
Best wel fout jaquote:
De tempu.... eh... de chinese.... ehm... uhm....quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
De Haagse bluf die je bij menigeen ziet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Is alleen het thema van de eerste dagquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Wat is er uberhaupt europees aan dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niks dat is alleen de focus van het eerste gerecht op de maandag.
Nouja blijkbaar verwachten ze dat van een topchef.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is er uberhaupt europees aan dan?
Je kunt toch niet alle recepten ter wereld kennen?
Dat blijkt welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar verwachten ze dat van een topchef.
Hanquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat blijkt welmaar wok of han hadden het beter gedaan
QFTquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Han
Wat een eindbaas was dat
"Met bier en een Spa Rood".quote:
Niet mokken, lekker wokken?quote:
quote:
Bij gebrek aan beterquote:
quote:
quote:Ik heb ook liever "iets stijfs wat blijft staan"
Zo passéquote:
Wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop