Misschien bedoel je scarf?quote:
Nou je verbeterde anders ascraf wel in a scraf! Dan had je die a en r ook wel kunnen omdraaien.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Burner82 het volgende:
nou nou, ik vertype me ook eensAlleen op het werk lees ik na wat ik type
Dat klopt, want dat was goed te zien dat het niet kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou je verbeterde anders ascraf wel in a scraf! Dan had je die a en r ook wel kunnen omdraaien.
Dat is sowieso altijd wel lachen als je echt let op wat er gezegd wordt en er daadwerkelijk staatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Over verkeerde vertalingen gesproken. Die trailer net voor die film Bring it on wordt ook een flinke blunder gemaakt. Cheating vertalen als stelen
Jij durft de chefs tegen te spreken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ha, ik ben het niet eens met de chefs...panacotta hoeft niet perse gestort te worden hoor
Ja foutje, dat moet natuurlijk half 8 zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
dan ben je al een half uur te laat
met een kleine trilling in m'n stem...maar jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij durft de chefs tegen te spreken?
Een afgehakte tiet nog welquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mooie presentatie? Ik vond dat ene bord eruit zien als een tiet incluis tepel
Wie weet vinden ze dat wel mooi...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mooie presentatie? Ik vond dat ene bord eruit zien als een tiet incluis tepel
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook liever "iets stijfs wat blijft staan"
Hunquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Type-R het volgende:
Wat is dit voor opdracht dan? Hun waren toch de beste?
Niks dat is alleen de focus van het eerste gerecht op de maandag.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Wat is er Zuid-hollands aan deze opdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |