SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Macaroniquote:Op maandag 26 september 2011 19:00 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Wat ligt er op je bord trouwens?
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Westlandse druiven? Bijna alle groenten en fruit komen uit het Westland
Nee hoor, Utrecht, wacht maar afquote:
Dit inderdaad erg opvallend, elke keer vallen ze daar over en nu zeggen ze het vantevoren.quote:Op maandag 26 september 2011 19:05 schreef SiGNe het volgende:
Ze worden nu al geholpen door de chefs.. de andere groepen kregenniet te horen dat ze geen olijfolie e.d. mochten gebruiken
Vers ui Limburgquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, Utrecht, wacht maar af
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel eerder dat er meer is dan enkel druiven uit het Westlandquote:Op maandag 26 september 2011 19:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]helemaal niet. Ik woon niet in het westland, hier komt ook heeeeeeeel veel groente en fruit vandaan
een en al tuinbouw hier in de buurt
Ze willen ook wel eens fatsoenlijk eten om maandag...quote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit inderdaad erg opvallend, elke keer vallen ze daar over en nu zeggen ze het vantevoren.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel eerder dat er meer is dan enkel druiven uit het Westland
quote:
Gelderland hoef je niet te kijken, was een dramaquote:Op maandag 26 september 2011 19:10 schreef wonderer het volgende:
Gister eindelijk de finale van Brabant gekeken (Mark), loop nu nog maar een week achter
Jawel, ADHD Rock&Roll Jaap met zijn gerookte komkommerquote:Op maandag 26 september 2011 19:11 schreef wonderer het volgende:
Dat vermoeden had ik al. 't Niveau is sowieso niet erg hoog, er springt nog steeds niet echt iemand uit...
quote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat zei ik eerder ook al![]()
volgens mij houdt ze ook van veul saus
Eerst was het nog 'siepelsjemmen'?quote:Op maandag 26 september 2011 19:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga nog snel effen een tosti in het ijzertje duwen
ik ga zo even opletten, ik ben ook dol op gifjesquote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef franklop het volgende:
dat gezicht van Juul bij de toeter
daar wil ik een gifje van
Die kwam ik laatst nog tegen in de wachtkamer bij Dr. Oetkerquote:Op maandag 26 september 2011 19:17 schreef franklop het volgende:
Lasagne is klaar!
Naar recept van mijn goede vriend Bert Olli
Oetker hè, niet Utker. Die Duitsers kunnen me wat, het is gewoon met een lange oe.quote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst nog tegen in de wachtkamer bij Dr. Oetker
quote:Op maandag 26 september 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerst was het nog 'siepelsjemmen'?
Dit dus. Opeens die u klank invoerenquote:Op maandag 26 september 2011 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oetker hè, niet Utker. Die Duitsers kunnen me wat, het is gewoon met een lange oe.
alles geserveerd in een container of een westlandse kasquote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe ziet zuid hollands eruit dan?
bleek, pukkels en melkhondenboerenhaarquote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe ziet zuid hollands eruit dan?
Typisch zuid hollandsquote:
Met een groen hartquote:Op maandag 26 september 2011 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Het uitgebreide zuid-hollandse poldermodel toegepast?
Hele bord drooggelegd?quote:Op maandag 26 september 2011 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Het uitgebreide zuid-hollandse poldermodel toegepast?
En ze hadden zulke hoge verwachtingenquote:Op maandag 26 september 2011 19:25 schreef Ceetje.. het volgende:
Kraan maakt zich nu al zorgen. Ben benieuwd wat dit weer gaat worden![]()
Triest
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te sprekenquote:Op maandag 26 september 2011 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Is die lerares kleuterjuf ofzo, ze rijmt zoveel....
quote:Op maandag 26 september 2011 19:29 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
TEN EERSTE ISSET ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ze juft dan ook in het latijnquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te spreken
Lerares op VWO he.. dan krijg je datquote:Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nogal met dure woorden probeert te spreken
sum-es-est-sumus-estis-sunt!quote:Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ze juft dan ook in het latijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |