nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.quote:Op maandag 26 september 2011 11:54 schreef Moeraskat het volgende: [..]
jij bent typisch een 18 jarige die niet eens weet wat die zegt
geeft niks hur
kan je ook niks aan doen.
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goedquote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.
En dat is absoluut geen reëel beeld. Het klopt dat er veel zijn die het wel verkeerd gebruiken maar bij de grote groep mensen waar het wel goed gaat word niks over gezegt of getoond want dat is niet interresant dus krijg je een vertekend beeld.
lol Paranoid ??quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weetje wel hoeveel kinderen er uitgezinnen gehaald worden ivm drugs, hoeveel mensen er in een instelliing komen perjaar ivm drugs, hoeveel ongelukken er zijn ivm drugs, hoeveel geldschulden er zijn ivm drugs, hoeveel doden erzijn ivm drugs?
Droomlekker verder. Gebruik totdat je een ons weegt, doe dr lekker stoer over dat je gebruikt. Verzin voor jezelf een excuus dat je het lekker eens in de zoveel tijd mag gebruiken en dat je niet verslaafd wordt.![]()
dat dusquote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goed
ik moet het toch wel met hem eens zijnquote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.
En dat is absoluut geen reëel beeld. Het klopt dat er veel zijn die het wel verkeerd gebruiken maar bij de grote groep mensen waar het wel goed gaat word niks over gezegt of getoond want dat is niet interresant dus krijg je een vertekend beeld.
ligt er wel aan of je pleziergebruiker bent of gewoon een junkquote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goed
van wie? fluisteren je pilletjes je dat in misschien?quote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet het toch wel met hem eens zijn
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?quote:Op maandag 26 september 2011 12:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ligt er wel aan of je pleziergebruiker bent of gewoon een junk
jammer genoeg wel....quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry MK maar je weet echt niet waar je het over hebt zeg
door niet gevoelig te zijn voor verslaving tegen groepsdruk te kunnen enz enzquote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?
zelfbeheersing natuurlijk, de een kan het en de ander niet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?
Sorry, maar ze heeft wel gelijk. En ook ik heb de drugsinvloeden binnen de vriendenkring gezien enzo.quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry MK maar je weet echt niet waar je het over hebt zeg
en daar rem ik niet voor af als die voor mn auto lopenquote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Echte bazen gebruiken 4x per dag hero.
jullie hebben dan ook ervaring met gevallen waar jet niet goed mee ging.. dan Ben je al bevooroordeelt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry, maar ze heeft wel gelijk. En ook ik heb de drugsinvloeden binnen de vriendenkring gezien enzo.
Drugs is op geen 1 manier goed te praten.
doe gezond.quote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Echte bazen gebruiken 4x per dag hero.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry, maar ze heeft wel gelijk. En ook ik heb de drugsinvloeden binnen de vriendenkring gezien enzo.
nee, ik ken meerdere gevallen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jullie hebben dan ook ervaring met gevallen waar jet niet goed mee ging.. dan Ben je al bevooroordeelt.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van wie? fluisteren je pilletjes je dat in misschien?
inderdaad, maar dat schijnt moeilijk te zijn om te begrijpenquote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, maar ik heb al maanden geen pilletje meer gehad, dus die zitten heus niet meer in mij te fluisteren.
het klopt dat mensen/gezin/levens kapot kunnen gaan aan drugs.
maar er zijn genoeg mensen die al jaren gebruiken, die daar geen mens tot last mee zijn.
die gewoon doordeweeks hun geld verdienen en normaal in de samenleving functioneren en waar je niks aan merkt.
nee dat is niet bevoordeelt, dat is weten WAT er van kan komen. En als je aan zoiets gaat beginnen dan kom je in een risicogebied waar je helemaal niet in moet willen komen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jullie hebben dan ook ervaring met gevallen waar jet niet goed mee ging.. dan Ben je al bevooroordeelt.
alcohol is ook drugs popjequote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik ken meerdere gevallen.
Maar goed, zijn dingen die drugsgebruikers niet graag horen en willen inzien.
Tot het bij hun zelf gebeurd en het te laat is
maar absoluut nie tmet de drugs te vergelijken waar het hier over gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alcohol is ook drugs popje
tis ook een verdovend middel inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
koffie ookquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch wel.quote:Op maandag 26 september 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar absoluut nie tmet de drugs te vergelijken waar het hier over gaat.
je draait al wat bijquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee dat is niet bevoordeelt, dat is weten WAT er van kan komen. En als je aan zoiets gaat beginnen dan kom je in een risicogebied waar je helemaal niet in moet willen komen.
En ja, het KAN zijn dat zulke dingen jou niet overkomen, en ik hoop het ook niet voor je. Maar er zijn ook mensen zoals jij, die zeggen ' nou mij overkomt dat niet hoor blablablablabla' en 3 jaar later zitten ze wel met geld problemen en 2 drugs kinderen... en dan?
tis alleen maar een waarschuwing. en ik hoop voor ieder van jullie dat jullie niet in zulke shit komen.
lees er even mn edit bijquote:
in de efteling zoeken ze nog personeel om sprookjes te vertellenquote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je draait al wat bij
Er zijn er ook genoeg die er wel mee om kunnen gaan
ik draai niet bij, ik ben nog steeds van mening dat je het niet moet doen. en daar blijf ik ook bij omdat verleden. omdat mijn bestaan. wat ik hier toch niet in detail ga posten.quote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je draait al wat bij
Er zijn er ook genoeg die er wel mee om kunnen gaan
tuurlijk is het wel te vergelijken, er gaan meer mensen kapot aan drank dan aan drugs omdat en de controles minder streng zijn en drank makkelijk overal te halen is.quote:Op maandag 26 september 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ook alcohol verslavingen enzo komen voor. Dat weet ik, en bovenstaande discussie kan ook drugs door alcohol vervangen worden
kroketquote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
De kaas is op, dan maar een broodje kroket
Met wat voor drugs is alcohol niet te vergelijken dan? Ik weet alleen tripmiddelen, want die zijn niet verslavend.quote:Op maandag 26 september 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ook alcohol verslavingen enzo komen voor. Dat weet ik, en bovenstaande discussie kan ook drugs door alcohol vervangen worden
Ik Ben gewoon een goed functionerende hboer waar alles op orde is hoorquote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in de efteling zoeken ze nog personeel om sprookjes te vertellen
maar steeds meer jongeren gaan blowen. en op een steeds jongere leeftijd. over een X aantal jaar zal dat niet veel meer met alcohol gaan schelenquote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk is het wel te vergelijken, er gaan meer mensen kapot aan drank dan aan drugs omdat en de controles minder streng zijn en drank makkelijk overal te halen is.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk is het wel te vergelijken, er gaan meer mensen kapot aan drank dan aan drugs omdat en de controles minder streng zijn en drank makkelijk overal te halen is.
ik kan van eten best gelukkig worden.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eten is ook drugs, want van eten word je dik en daar word je ongelukkig van en dan ga je spullen kopen om gelukkig te zijn en dan krijg je schulden.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eten is ook drugs, want van eten word je dik en daar word je ongelukkig van en dan ga je spullen kopen om gelukkig te zijn en dan krijg je schulden.
En sporten is ook een drug.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
het is niet te vergelijken.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ZIE JE, HET MAAKT EEN STOFJE AAN WAAR JE GELUKKIG VAN WORDTquote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan van eten best gelukkig worden.
toen ik gisteravond op het terras zit met vooraf een vitelli tonato en daarna een met truffelgehakt gevulde kipfilet was ik best gelukkig
ben je nu dik?quote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan van eten best gelukkig worden.
toen ik gisteravond op het terras zit met vooraf een vitelli tonato en daarna een met truffelgehakt gevulde kipfilet was ik best gelukkig
Ik Ben wel blij dat je toch niet zo bekrompen bent.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik draai niet bij, ik ben nog steeds van mening dat je het niet moet doen. en daar blijf ik ook bij omdat verleden. omdat mijn bestaan. wat ik hier toch niet in detail ga posten.
Maar ik wil je wel laten zien dat ik niet een zwart-wit denker ben.
ademen ookquote:
ja, maar dat was ik voor gisteravond ook alquote:
ben je nu ongelukkig?quote:Op maandag 26 september 2011 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat was ik voor gisteravond ook al
idd de beste oplossingquote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Conclusie: Je kunt beter dood zijn.
nee, helemaal niet eigenlijkquote:
beetje in de na kick?quote:
ik ook maar er is niks lekkers inhuisquote:
daarom heb Ik indische worstenbroodjea gehaaldquote:
ja maar comazuipen is weer gevaarlijker dan 1 joint dus onbegonnen discussiequote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is niet te vergelijken.
Neem 1 xtc pil, of 1 glas bier.
Waar merk je meer van ?
Bij alcohol gaat het snel over het veelvuldige gebruik achter elkaar op 1 avond. Ik heb dit een keer ergens opgezocht.
2 glazen bier is zelfs nog steeds veiliger dan ee nxtc pil of een joint
Ik heb alleen broodquote:Op maandag 26 september 2011 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook maar er is niks lekkers inhuis
Dat kon ik ook nog doen maar het is al te laatquote:Op maandag 26 september 2011 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
daarom heb Ik indische worstenbroodjea gehaald
hoeveel mensen zuipen zich op een avond in coma of roken op 1 avond een jointquote:Op maandag 26 september 2011 12:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar comazuipen is weer gevaarlijker dan 1 joint dus onbegonnen discussie
waarom telaat?quote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat kon ik ook nog doen maar het is al te laat
ik ook, en donkerbruinquote:
ja ach lekker boeiend, sommige mensen zuipen, sommige blowen, niet jouw probleem tochquote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoeveel mensen zuipen zich op een avond in coma of roken op 1 avond een joint![]()
Want?quote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik over 10 minuten moet eten
De enige reden dat het veiliger is, is doordat alcohol legaal is en aan bepaalde maatstaven moeten voldoen. Als het illegaal zou zijn, zouden er veel meer mensen aan dood gaan. Zelfgestoken alcohol is een stuk gevaarlijker.quote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is niet te vergelijken.
Neem 1 xtc pil, of 1 glas bier.
Waar merk je meer van ?
Bij alcohol gaat het snel over het veelvuldige gebruik achter elkaar op 1 avond. Ik heb dit een keer ergens opgezocht.
2 glazen bier is zelfs nog steeds veiliger dan ee nxtc pil of een joint
dat hoop je maarquote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ach lekker boeiend, sommige mensen zuipen, sommige blowen, niet jouw probleem toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
das idd helemaal troepquote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De enige reden dat het veiliger is, is doordat alcohol legaal is en aan bepaalde maatstaven moeten voldoen. Als het illegaal zou zijn, zouden er veel meer mensen aan dood gaan. Zelfgestoken alcohol is een stuk gevaarlijker.
Nee. Dat is een primaire behoefte. Met sporten komen er neurotransmitters vrij, net als bij het gebruik van drugs.quote:
pauze ik lig nog in bedquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat hoop je maardat moge duidelijk zijn. alcohol/drugs en verkeer zijn not done..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat hoop je maarja maar dat is weer een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ze thuis zich suf blowen is het niet jouw probleem lijkt me
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Methanolvergiftiging erbij?quote:
gelukkig, anders was ik de pineutquote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Dat is een primaire behoefte. Met sporten komen er neurotransmitters vrij, net als bij het gebruik van drugs.
Per definitie. Ik vind nog steeds dat ze heel erg moeten opschieten met een drugstest, ipv alleen een blaastest.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat moge duidelijk zijn. alcohol/drugs en verkeer zijn not done..
zolang ik ze niet ken, en het mn familie niet zijn oid niet idd. dan merk ik het niet. Maar goed niet elke gebruiker is zo slim om het alleen thuis te doenquote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dat is weer een ander verhaalals ze thuis zich suf blowen is het niet jouw probleem lijkt me
Dat sowieso, ik snap niet waarom ze dat nog steeds niet gedaan hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Per definitie. Ik vind nog steeds dat ze heel erg moeten opschieten met een drugstest, ipv alleen een blaastest.
Zal ik het trouwens nog even leuker vertellen, de neurotransmitters die vrijkomen bij sporten, zijn veelal dezelfden als bij het gebruik van xtc of cocaine.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig, anders was ik de pineut
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik snap niet waarom ze dat nog steeds niet gedaan hebben.
en dat werkt verslavend bij een X aantal uur sport?quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik het trouwens nog even leuker vertellen, de neurotransmitters die vrijkomen bij sporten, zijn veelal dezelfden als bij het gebruik van xtc of cocaine.
Zoiets had ik gehoord idd.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.
Nooit van 'runners high' gehoord?quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dat werkt verslavend bij een X aantal uur sport?
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
internetten is ook verslavend ja
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.
Jawel, maar vanaf wanneer begint zoietsquote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nooit van 'runners high' gehoord?
Blowen is voor negers!quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mja ik ga sowieso de weg niet op als ik geblowd heb.
dus jij blowt?quote:
goede actiequote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.
moest je in een potje pissen en werd en zo'n ph stickje in gehouden
you are evilquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.
moest je in een potje pissen en werd en zo'n ph stickje in gehouden
ik blijf vanaf woensdag uit de buurt van NBT denk ik ..quote:
overigens konden we daarna wel doorrijden, want we hadden allemaal niks gehad.quote:
Gelijk erna. Je zit dan zo vol dopamine, adrenaline en endorfine. Dat geeft ook het voldane gevoel na het sporten.quote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar vanaf wanneer begint zoiets
meteen boetequote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar je kan niet tijdens een normale alcohol controle iedereen vragen in een potje te pissen. Zit je weer met in het openbaar urineren enzo.
Interessantquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelijk erna. Je zit dan zo vol dopamine, adrenaline en endorfine. Dat geeft ook het voldane gevoel na het sporten.
Nauwelijks. Alleen als ik xtc op heb of als ik niet kan bewegen van de rugpijn. Ik heb liever paddo's eigenlijk.quote:
ik kan ook niet op commando plassen hurquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overigens konden we daarna wel doorrijden, want we hadden allemaal niks gehad.
duurde alleen even omdat de chauffeur te nerveus werd om te plassen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik blijf vanaf woensdag uit de buurt van NBT denk ik ..![]()
want spek
Dat is lulligquote:Op maandag 26 september 2011 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meteen boetedat zal de mop zijn.
Mevrouw wilt u even in dit potje plassen aub.
oke , bedankt, dat is dan 60 euro
Neurotransmitters zijn sowieso interessantquote:
zijn die paddo's nu wel of niet illegaal. daar was toch een hele ophef over?quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nauwelijks. Alleen als ik xtc op heb of als ik niet kan bewegen van de rugpijn. Ik heb liever paddo's eigenlijk.
dat lijkt me niks. heb verhalen van mensen gehoord waardoor ik het eigenlijk niet wil proberen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nauwelijks. Alleen als ik xtc op heb of als ik niet kan bewegen van de rugpijn. Ik heb liever paddo's eigenlijk.
quote:
Wel, omdat achterlijke toeristen uit ramen gingen springen enzo. Dat soort rare ideeen heb ik nooit. En ik kan uit het raam springen als ik wil, want ik zit toch op de begane grond.quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zijn die paddo's nu wel of niet illegaal. daar was toch een hele ophef over?
die lijken me idd engquote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me niks. heb verhalen van mensen gehoord waardoor ik het eigenlijk niet wil proberen.
ja ik heb er enge verhalen over gehoord. Maar je weet van te voren toch nooit hoe je er op gaat reageren ?quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel, omdat achterlijke toeristen uit ramen gingen springen enzo. Dat soort rare ideeen heb ik nooit. En ik kan uit het raam springen als ik wil, want ik zit toch op de begane grond.
Als ik het zou hebben.........natuurlijk, helaas heb ik geen spek op werk!quote:
mosterd van de kronequote:
oooooowquote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik het zou hebben.........natuurlijk, helaas heb ik geen spek op werk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tja, het is maar net hoe je het doet. Ik doe het gewoon thuis, met disneyfilms aan ofzo, of andere vrolijke films. Ik ga niet op een onbekende plek zitten, met mensen die ik niet goed ken. Ik heb het tot nu toe ook alleen nog maar gedaan met mijn beste vriend, en ga binnenkort een x met een goede vriend van me.quote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me niks. heb verhalen van mensen gehoord waardoor ik het eigenlijk niet wil proberen.
ik ken mensen die er ontzettend hard van gingen hallucineren en dat lijkt me echt eng.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik heb er enge verhalen over gehoord. Maar je weet van te voren toch nooit hoe je er op gaat reageren ?
dat dusquote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken mensen die er ontzettend hard van gingen hallucineren en dat lijkt me echt eng.
ik wil graag nog het gevoel hebben dat ik controle heb over mn eigen lichaam en geest
Nee klopt, de 1e x dat ik het deed heb ik ook de helft opgegeten en toen durfde ik niet meer en weigerde ik keihardquote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik heb er enge verhalen over gehoord. Maar je weet van te voren toch nooit hoe je er op gaat reageren ?
Hallucineren is niet eng. Je voelt je (als je het goed doet) op dat moment ontzettend goed, en zit alleen maar met een epic happy face te kijken naar de hallucinaties, en je erover te verwonderen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken mensen die er ontzettend hard van gingen hallucineren en dat lijkt me echt eng.
ik wil graag nog het gevoel hebben dat ik controle heb over mn eigen lichaam en geest
ik heb me zaterdag wel weer even helemaal stuk gelachen met zo'n fijne lachgas ballonquote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallucineren is niet eng. Je voelt je (als je het goed doet) op dat moment ontzettend goed, en zit alleen maar met een epic happy face te kijken naar de hallucinaties, en je erover te verwonderen.
cheeseburger van rustlersquote:
die zijn viesssquote:
nog nooit gedaanquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me zaterdag wel weer even helemaal stuk gelachen met zo'n fijne lachgas ballon
neequote:
een goed tankstation heeft ook gezonde dingenquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou etenHad geen brood meer vanmorgen dus kon niks meenemen naar werk... ik wil gezond eten, maar er is alleen een tankstation in de buurt....... (en mac , burger king en goudreinet : )
haal een tonijn salade bij de mac, die zijn lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou etenHad geen brood meer vanmorgen dus kon niks meenemen naar werk... ik wil gezond eten, maar er is alleen een tankstation in de buurt....... (en mac , burger king en goudreinet : )
Hou niet van tonijn......quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
haal een tonijn salade bij de mac, die zijn lekker
Dan is dit geen goed tankstationquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een goed tankstation heeft ook gezonde dingen
ze hebben ook andere lekkere saladesquote:Op maandag 26 september 2011 12:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Hou niet van tonijn......
[..]
Dan is dit geen goed tankstationMja je heb wel gezonde dingen, maar niet echt wat je als een lunch kan zien..... (Lees: sultana en zulks)
Ja, maar zijn die wel gezond, en vers? of is dat ook een prutje wat daar al 2 dagen ligtquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ze hebben ook andere lekkere salades
ik zou niet over mn lippen krijgenquote:
Ik zou dan 'Sala...., DOE MAAR EEN BICMAC MENU LARGE, COLA FRITESSAUS KTHNXBYE'quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet over mn lippen krijgen
ik twijfel ook, kijk wel ff wat er bij de goudreinet te bikken valt.....quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet over mn lippen krijgen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dan 'Sala...., DOE MAAR EEN BICMAC MENU LARGE, COLA FRITESSAUS KTHNXBYE'
volgens mijn nichtje komen ze elke dag vers binnenquote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die wel gezond, en vers? of is dat ook een prutje wat daar al 2 dagen ligt
Vers bij de macdonaldsquote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mijn nichtje komen ze elke dag vers binnen
Yep ongelooflijk maar toch waar.quote:
vraag maar aan MPG..quote:
Ok, we gaan nog een hamburger halen.. toch niet.. of toch wel.. nee, toch maar niet..quote:
Dilemma's, dilemma'squote:Op maandag 26 september 2011 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, we gaan nog een hamburger halen.. toch niet.. of toch wel.. nee, toch maar niet..
MPG levert alleen de sla enzo.quote:
eigenlijk wil het dat wel zeggenquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
MPG levert alleen de sla enzo.
Dat ze elke dag vers binnenkrijgen wil niet zeggen dat ze elke dag verse dingen gebruiken
Nou nee.. Ik heb bij La Place gewerkt, kregen we ook elke dag verse dingen binnen, maar dat gebruik je echt niet altijd gelijkquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wil het dat wel zeggen
dat is jullie standpunt en jullie goed recht. ik kan op mn hand tellen op de keer dat het verkeerd is gegaan met mensen. en dan heb ik het over duizenden gevallen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eenschquote:Op maandag 26 september 2011 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is jullie standpunt en jullie goed recht. ik kan op mn hand tellen op de keer dat het verkeerd is gegaan met mensen. en dan heb ik het over duizenden gevallen.
ik vind het meer dat je als drugsgebruiker gelijk een stempel op gedrukt krijgt, zo van hij gebruikt drugs. beetje kortzichtig als je het mij vraagt
HUP, naar kruikenstad jij !quote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik zo laat naar school moet ben ik lam en heb ik heul geen zin meer![]()
![]()
Beter, nadat ik een broodje kroket heb gegetenquote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HUP, naar kruikenstad jij !
Hoe gaat het met je buik ?
ben ik volledig met je eens, dat kan ook gewoon niet!!quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat moge duidelijk zijn. alcohol/drugs en verkeer zijn not done..
nee nee, je gebruikt eerst de oude dingen op, maar zo'n zaken krijgen elke dag vers binnen zodat ze niet veel op voorraad hoeven te hebben het zal dus niet sla zijn van weken oud.quote:Op maandag 26 september 2011 12:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou nee.. Ik heb bij La Place gewerkt, kregen we ook elke dag verse dingen binnen, maar dat gebruik je echt niet altijd gelijk
buikje hequote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HUP, naar kruikenstad jij !
Hoe gaat het met je buik ?
Daar heb je het probleem al, Macdonalds krijgt alles voorgesneden geleverd.quote:Op maandag 26 september 2011 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, je gebruikt eerst de oude dingen op, maar zo'n zaken krijgen elke dag vers binnen zodat ze niet veel op voorraad hoeven te hebben het zal dus niet sla zijn van weken oud.
hoewel ook geen probleem is. mits nog niet gesneden en goed gekoeld bewaard
ach ja, bij macdonalds moet je toch niet verwachten dat je kwaliteit voorgeschoteld krijgtquote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem al, Macdonalds krijgt alles voorgesneden geleverd.
limburgse meadjesquote:
dan heb je dus geluk met zo'n uitwerkingquote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee klopt, de 1e x dat ik het deed heb ik ook de helft opgegeten en toen durfde ik niet meer en weigerde ik keihardIk heb uiteindelijk een ontzettend leuke trip gehad, die niet zo intens was, maar wel ontzettend lekker en fijn.
ik vind het uberhaupt knap dat je op je gsm kan internetten. ik word knettergek van dat kleine scherm.quote:Op maandag 26 september 2011 13:10 schreef stefanhaan het volgende:
Zo eindelijk laptopjeipv crappy telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |