Dat sowieso, ik snap niet waarom ze dat nog steeds niet gedaan hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Per definitie. Ik vind nog steeds dat ze heel erg moeten opschieten met een drugstest, ipv alleen een blaastest.
Zal ik het trouwens nog even leuker vertellen, de neurotransmitters die vrijkomen bij sporten, zijn veelal dezelfden als bij het gebruik van xtc of cocaine.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig, anders was ik de pineut
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik snap niet waarom ze dat nog steeds niet gedaan hebben.
en dat werkt verslavend bij een X aantal uur sport?quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik het trouwens nog even leuker vertellen, de neurotransmitters die vrijkomen bij sporten, zijn veelal dezelfden als bij het gebruik van xtc of cocaine.
Zoiets had ik gehoord idd.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.
Nooit van 'runners high' gehoord?quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dat werkt verslavend bij een X aantal uur sport?
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
internetten is ook verslavend ja
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.
Jawel, maar vanaf wanneer begint zoietsquote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nooit van 'runners high' gehoord?
Blowen is voor negers!quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mja ik ga sowieso de weg niet op als ik geblowd heb.
dus jij blowt?quote:
goede actiequote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.
moest je in een potje pissen en werd en zo'n ph stickje in gehouden
you are evilquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.
moest je in een potje pissen en werd en zo'n ph stickje in gehouden
ik blijf vanaf woensdag uit de buurt van NBT denk ik ..quote:
overigens konden we daarna wel doorrijden, want we hadden allemaal niks gehad.quote:
Gelijk erna. Je zit dan zo vol dopamine, adrenaline en endorfine. Dat geeft ook het voldane gevoel na het sporten.quote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar vanaf wanneer begint zoiets
meteen boetequote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar je kan niet tijdens een normale alcohol controle iedereen vragen in een potje te pissen. Zit je weer met in het openbaar urineren enzo.
Interessantquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelijk erna. Je zit dan zo vol dopamine, adrenaline en endorfine. Dat geeft ook het voldane gevoel na het sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |