nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.quote:Op maandag 26 september 2011 11:54 schreef Moeraskat het volgende: [..]
jij bent typisch een 18 jarige die niet eens weet wat die zegt
geeft niks hur
kan je ook niks aan doen.
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goedquote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.
En dat is absoluut geen reëel beeld. Het klopt dat er veel zijn die het wel verkeerd gebruiken maar bij de grote groep mensen waar het wel goed gaat word niks over gezegt of getoond want dat is niet interresant dus krijg je een vertekend beeld.
lol Paranoid ??quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weetje wel hoeveel kinderen er uitgezinnen gehaald worden ivm drugs, hoeveel mensen er in een instelliing komen perjaar ivm drugs, hoeveel ongelukken er zijn ivm drugs, hoeveel geldschulden er zijn ivm drugs, hoeveel doden erzijn ivm drugs?
Droomlekker verder. Gebruik totdat je een ons weegt, doe dr lekker stoer over dat je gebruikt. Verzin voor jezelf een excuus dat je het lekker eens in de zoveel tijd mag gebruiken en dat je niet verslaafd wordt.![]()
dat dusquote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goed
ik moet het toch wel met hem eens zijnquote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.
En dat is absoluut geen reëel beeld. Het klopt dat er veel zijn die het wel verkeerd gebruiken maar bij de grote groep mensen waar het wel goed gaat word niks over gezegt of getoond want dat is niet interresant dus krijg je een vertekend beeld.
ligt er wel aan of je pleziergebruiker bent of gewoon een junkquote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goed
van wie? fluisteren je pilletjes je dat in misschien?quote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet het toch wel met hem eens zijn
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?quote:Op maandag 26 september 2011 12:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ligt er wel aan of je pleziergebruiker bent of gewoon een junk
jammer genoeg wel....quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry MK maar je weet echt niet waar je het over hebt zeg
door niet gevoelig te zijn voor verslaving tegen groepsdruk te kunnen enz enzquote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?
zelfbeheersing natuurlijk, de een kan het en de ander niet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?
Sorry, maar ze heeft wel gelijk. En ook ik heb de drugsinvloeden binnen de vriendenkring gezien enzo.quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry MK maar je weet echt niet waar je het over hebt zeg
en daar rem ik niet voor af als die voor mn auto lopenquote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Echte bazen gebruiken 4x per dag hero.
jullie hebben dan ook ervaring met gevallen waar jet niet goed mee ging.. dan Ben je al bevooroordeelt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry, maar ze heeft wel gelijk. En ook ik heb de drugsinvloeden binnen de vriendenkring gezien enzo.
Drugs is op geen 1 manier goed te praten.
doe gezond.quote:Op maandag 26 september 2011 12:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Echte bazen gebruiken 4x per dag hero.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 26 september 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sorry, maar ze heeft wel gelijk. En ook ik heb de drugsinvloeden binnen de vriendenkring gezien enzo.
Drugs is op geen 1 manier goed te praten.
nee, ik ken meerdere gevallen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jullie hebben dan ook ervaring met gevallen waar jet niet goed mee ging.. dan Ben je al bevooroordeelt.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van wie? fluisteren je pilletjes je dat in misschien?
inderdaad, maar dat schijnt moeilijk te zijn om te begrijpenquote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, maar ik heb al maanden geen pilletje meer gehad, dus die zitten heus niet meer in mij te fluisteren.
het klopt dat mensen/gezin/levens kapot kunnen gaan aan drugs.
maar er zijn genoeg mensen die al jaren gebruiken, die daar geen mens tot last mee zijn.
die gewoon doordeweeks hun geld verdienen en normaal in de samenleving functioneren en waar je niks aan merkt.
nee dat is niet bevoordeelt, dat is weten WAT er van kan komen. En als je aan zoiets gaat beginnen dan kom je in een risicogebied waar je helemaal niet in moet willen komen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jullie hebben dan ook ervaring met gevallen waar jet niet goed mee ging.. dan Ben je al bevooroordeelt.
alcohol is ook drugs popjequote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik ken meerdere gevallen.
Maar goed, zijn dingen die drugsgebruikers niet graag horen en willen inzien.
Tot het bij hun zelf gebeurd en het te laat is
maar absoluut nie tmet de drugs te vergelijken waar het hier over gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alcohol is ook drugs popje
tis ook een verdovend middel inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
koffie ookquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch wel.quote:Op maandag 26 september 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar absoluut nie tmet de drugs te vergelijken waar het hier over gaat.
je draait al wat bijquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee dat is niet bevoordeelt, dat is weten WAT er van kan komen. En als je aan zoiets gaat beginnen dan kom je in een risicogebied waar je helemaal niet in moet willen komen.
En ja, het KAN zijn dat zulke dingen jou niet overkomen, en ik hoop het ook niet voor je. Maar er zijn ook mensen zoals jij, die zeggen ' nou mij overkomt dat niet hoor blablablablabla' en 3 jaar later zitten ze wel met geld problemen en 2 drugs kinderen... en dan?
tis alleen maar een waarschuwing. en ik hoop voor ieder van jullie dat jullie niet in zulke shit komen.
lees er even mn edit bijquote:
in de efteling zoeken ze nog personeel om sprookjes te vertellenquote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je draait al wat bij
Er zijn er ook genoeg die er wel mee om kunnen gaan
ik draai niet bij, ik ben nog steeds van mening dat je het niet moet doen. en daar blijf ik ook bij omdat verleden. omdat mijn bestaan. wat ik hier toch niet in detail ga posten.quote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je draait al wat bij
Er zijn er ook genoeg die er wel mee om kunnen gaan
tuurlijk is het wel te vergelijken, er gaan meer mensen kapot aan drank dan aan drugs omdat en de controles minder streng zijn en drank makkelijk overal te halen is.quote:Op maandag 26 september 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar absoluut nie tmet de drugs te vergelijken waar het hier over gaat.
Ook alcohol verslavingen enzo komen voor. Dat weet ik, en bovenstaande discussie kan ook drugs door alcohol vervangen worden
kroketquote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
De kaas is op, dan maar een broodje kroket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |