nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.quote:Op maandag 26 september 2011 11:54 schreef Moeraskat het volgende: [..]
jij bent typisch een 18 jarige die niet eens weet wat die zegt
geeft niks hur
kan je ook niks aan doen.
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goedquote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.
En dat is absoluut geen reëel beeld. Het klopt dat er veel zijn die het wel verkeerd gebruiken maar bij de grote groep mensen waar het wel goed gaat word niks over gezegt of getoond want dat is niet interresant dus krijg je een vertekend beeld.
lol Paranoid ??quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weetje wel hoeveel kinderen er uitgezinnen gehaald worden ivm drugs, hoeveel mensen er in een instelliing komen perjaar ivm drugs, hoeveel ongelukken er zijn ivm drugs, hoeveel geldschulden er zijn ivm drugs, hoeveel doden erzijn ivm drugs?
Droomlekker verder. Gebruik totdat je een ons weegt, doe dr lekker stoer over dat je gebruikt. Verzin voor jezelf een excuus dat je het lekker eens in de zoveel tijd mag gebruiken en dat je niet verslaafd wordt.![]()
dat dusquote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goed
ik moet het toch wel met hem eens zijnquote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nouja Ik Ben dan wel 18 maar jullie doen echt alsof iedereen die wel eens een coffeeshop binnenloopt een keiharde junk is die alleen maar aan drugs kan denken.
En dat is absoluut geen reëel beeld. Het klopt dat er veel zijn die het wel verkeerd gebruiken maar bij de grote groep mensen waar het wel goed gaat word niks over gezegt of getoond want dat is niet interresant dus krijg je een vertekend beeld.
ligt er wel aan of je pleziergebruiker bent of gewoon een junkquote:Op maandag 26 september 2011 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met geen enkele drugsgebruiker gaat het goed
van wie? fluisteren je pilletjes je dat in misschien?quote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet het toch wel met hem eens zijn
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?quote:Op maandag 26 september 2011 12:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ligt er wel aan of je pleziergebruiker bent of gewoon een junk
jammer genoeg wel....quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry MK maar je weet echt niet waar je het over hebt zeg
door niet gevoelig te zijn voor verslaving tegen groepsdruk te kunnen enz enzquote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?
zelfbeheersing natuurlijk, de een kan het en de ander niet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en hoe hou je jezelf weg bij de grens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |