Dat sowieso, ik snap niet waarom ze dat nog steeds niet gedaan hebben.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Per definitie. Ik vind nog steeds dat ze heel erg moeten opschieten met een drugstest, ipv alleen een blaastest.
Zal ik het trouwens nog even leuker vertellen, de neurotransmitters die vrijkomen bij sporten, zijn veelal dezelfden als bij het gebruik van xtc of cocaine.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gelukkig, anders was ik de pineut
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik snap niet waarom ze dat nog steeds niet gedaan hebben.
en dat werkt verslavend bij een X aantal uur sport?quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik het trouwens nog even leuker vertellen, de neurotransmitters die vrijkomen bij sporten, zijn veelal dezelfden als bij het gebruik van xtc of cocaine.
Zoiets had ik gehoord idd.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.
Nooit van 'runners high' gehoord?quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dat werkt verslavend bij een X aantal uur sport?
Klopt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
internetten is ook verslavend ja
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.quote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze waren er wel mee bezig op een gegeven moment geloof ik, maar nooit echt doorgezet.
Jawel, maar vanaf wanneer begint zoietsquote:Op maandag 26 september 2011 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nooit van 'runners high' gehoord?
Blowen is voor negers!quote:Op maandag 26 september 2011 12:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mja ik ga sowieso de weg niet op als ik geblowd heb.
dus jij blowt?quote:
goede actiequote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.
moest je in een potje pissen en werd en zo'n ph stickje in gehouden
you are evilquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in belgie hebben we wel eens een drugstest gehad na een feestje.
moest je in een potje pissen en werd en zo'n ph stickje in gehouden
ik blijf vanaf woensdag uit de buurt van NBT denk ik ..quote:
overigens konden we daarna wel doorrijden, want we hadden allemaal niks gehad.quote:
Gelijk erna. Je zit dan zo vol dopamine, adrenaline en endorfine. Dat geeft ook het voldane gevoel na het sporten.quote:Op maandag 26 september 2011 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar vanaf wanneer begint zoiets
meteen boetequote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar je kan niet tijdens een normale alcohol controle iedereen vragen in een potje te pissen. Zit je weer met in het openbaar urineren enzo.
Interessantquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelijk erna. Je zit dan zo vol dopamine, adrenaline en endorfine. Dat geeft ook het voldane gevoel na het sporten.
Nauwelijks. Alleen als ik xtc op heb of als ik niet kan bewegen van de rugpijn. Ik heb liever paddo's eigenlijk.quote:
ik kan ook niet op commando plassen hurquote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overigens konden we daarna wel doorrijden, want we hadden allemaal niks gehad.
duurde alleen even omdat de chauffeur te nerveus werd om te plassen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik blijf vanaf woensdag uit de buurt van NBT denk ik ..![]()
want spek
Dat is lulligquote:Op maandag 26 september 2011 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meteen boetedat zal de mop zijn.
Mevrouw wilt u even in dit potje plassen aub.
oke , bedankt, dat is dan 60 euro
Neurotransmitters zijn sowieso interessantquote:
zijn die paddo's nu wel of niet illegaal. daar was toch een hele ophef over?quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nauwelijks. Alleen als ik xtc op heb of als ik niet kan bewegen van de rugpijn. Ik heb liever paddo's eigenlijk.
dat lijkt me niks. heb verhalen van mensen gehoord waardoor ik het eigenlijk niet wil proberen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nauwelijks. Alleen als ik xtc op heb of als ik niet kan bewegen van de rugpijn. Ik heb liever paddo's eigenlijk.
quote:
Wel, omdat achterlijke toeristen uit ramen gingen springen enzo. Dat soort rare ideeen heb ik nooit. En ik kan uit het raam springen als ik wil, want ik zit toch op de begane grond.quote:Op maandag 26 september 2011 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zijn die paddo's nu wel of niet illegaal. daar was toch een hele ophef over?
die lijken me idd engquote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me niks. heb verhalen van mensen gehoord waardoor ik het eigenlijk niet wil proberen.
ja ik heb er enge verhalen over gehoord. Maar je weet van te voren toch nooit hoe je er op gaat reageren ?quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel, omdat achterlijke toeristen uit ramen gingen springen enzo. Dat soort rare ideeen heb ik nooit. En ik kan uit het raam springen als ik wil, want ik zit toch op de begane grond.
Als ik het zou hebben.........natuurlijk, helaas heb ik geen spek op werk!quote:
mosterd van de kronequote:
oooooowquote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik het zou hebben.........natuurlijk, helaas heb ik geen spek op werk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tja, het is maar net hoe je het doet. Ik doe het gewoon thuis, met disneyfilms aan ofzo, of andere vrolijke films. Ik ga niet op een onbekende plek zitten, met mensen die ik niet goed ken. Ik heb het tot nu toe ook alleen nog maar gedaan met mijn beste vriend, en ga binnenkort een x met een goede vriend van me.quote:Op maandag 26 september 2011 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me niks. heb verhalen van mensen gehoord waardoor ik het eigenlijk niet wil proberen.
ik ken mensen die er ontzettend hard van gingen hallucineren en dat lijkt me echt eng.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik heb er enge verhalen over gehoord. Maar je weet van te voren toch nooit hoe je er op gaat reageren ?
dat dusquote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken mensen die er ontzettend hard van gingen hallucineren en dat lijkt me echt eng.
ik wil graag nog het gevoel hebben dat ik controle heb over mn eigen lichaam en geest
Nee klopt, de 1e x dat ik het deed heb ik ook de helft opgegeten en toen durfde ik niet meer en weigerde ik keihardquote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja ik heb er enge verhalen over gehoord. Maar je weet van te voren toch nooit hoe je er op gaat reageren ?
Hallucineren is niet eng. Je voelt je (als je het goed doet) op dat moment ontzettend goed, en zit alleen maar met een epic happy face te kijken naar de hallucinaties, en je erover te verwonderen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken mensen die er ontzettend hard van gingen hallucineren en dat lijkt me echt eng.
ik wil graag nog het gevoel hebben dat ik controle heb over mn eigen lichaam en geest
ik heb me zaterdag wel weer even helemaal stuk gelachen met zo'n fijne lachgas ballonquote:Op maandag 26 september 2011 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallucineren is niet eng. Je voelt je (als je het goed doet) op dat moment ontzettend goed, en zit alleen maar met een epic happy face te kijken naar de hallucinaties, en je erover te verwonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |