Met wat voor drugs is alcohol niet te vergelijken dan? Ik weet alleen tripmiddelen, want die zijn niet verslavend.quote:Op maandag 26 september 2011 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar absoluut nie tmet de drugs te vergelijken waar het hier over gaat.
Ook alcohol verslavingen enzo komen voor. Dat weet ik, en bovenstaande discussie kan ook drugs door alcohol vervangen worden
Ik Ben gewoon een goed functionerende hboer waar alles op orde is hoorquote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in de efteling zoeken ze nog personeel om sprookjes te vertellen
maar steeds meer jongeren gaan blowen. en op een steeds jongere leeftijd. over een X aantal jaar zal dat niet veel meer met alcohol gaan schelenquote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk is het wel te vergelijken, er gaan meer mensen kapot aan drank dan aan drugs omdat en de controles minder streng zijn en drank makkelijk overal te halen is.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk is het wel te vergelijken, er gaan meer mensen kapot aan drank dan aan drugs omdat en de controles minder streng zijn en drank makkelijk overal te halen is.
ik kan van eten best gelukkig worden.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eten is ook drugs, want van eten word je dik en daar word je ongelukkig van en dan ga je spullen kopen om gelukkig te zijn en dan krijg je schulden.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eten is ook drugs, want van eten word je dik en daar word je ongelukkig van en dan ga je spullen kopen om gelukkig te zijn en dan krijg je schulden.
En sporten is ook een drug.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
het is niet te vergelijken.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ZIE JE, HET MAAKT EEN STOFJE AAN WAAR JE GELUKKIG VAN WORDTquote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan van eten best gelukkig worden.
toen ik gisteravond op het terras zit met vooraf een vitelli tonato en daarna een met truffelgehakt gevulde kipfilet was ik best gelukkig
ben je nu dik?quote:Op maandag 26 september 2011 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan van eten best gelukkig worden.
toen ik gisteravond op het terras zit met vooraf een vitelli tonato en daarna een met truffelgehakt gevulde kipfilet was ik best gelukkig
Ik Ben wel blij dat je toch niet zo bekrompen bent.quote:Op maandag 26 september 2011 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik draai niet bij, ik ben nog steeds van mening dat je het niet moet doen. en daar blijf ik ook bij omdat verleden. omdat mijn bestaan. wat ik hier toch niet in detail ga posten.
Maar ik wil je wel laten zien dat ik niet een zwart-wit denker ben.
ademen ookquote:
ja, maar dat was ik voor gisteravond ook alquote:
ben je nu ongelukkig?quote:Op maandag 26 september 2011 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat was ik voor gisteravond ook al
idd de beste oplossingquote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Conclusie: Je kunt beter dood zijn.
nee, helemaal niet eigenlijkquote:
beetje in de na kick?quote:
ik ook maar er is niks lekkers inhuisquote:
daarom heb Ik indische worstenbroodjea gehaaldquote:
ja maar comazuipen is weer gevaarlijker dan 1 joint dus onbegonnen discussiequote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is niet te vergelijken.
Neem 1 xtc pil, of 1 glas bier.
Waar merk je meer van ?
Bij alcohol gaat het snel over het veelvuldige gebruik achter elkaar op 1 avond. Ik heb dit een keer ergens opgezocht.
2 glazen bier is zelfs nog steeds veiliger dan ee nxtc pil of een joint
Ik heb alleen broodquote:Op maandag 26 september 2011 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook maar er is niks lekkers inhuis
Dat kon ik ook nog doen maar het is al te laatquote:Op maandag 26 september 2011 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
daarom heb Ik indische worstenbroodjea gehaald
hoeveel mensen zuipen zich op een avond in coma of roken op 1 avond een jointquote:Op maandag 26 september 2011 12:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar comazuipen is weer gevaarlijker dan 1 joint dus onbegonnen discussie
waarom telaat?quote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat kon ik ook nog doen maar het is al te laat
ik ook, en donkerbruinquote:
ja ach lekker boeiend, sommige mensen zuipen, sommige blowen, niet jouw probleem tochquote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoeveel mensen zuipen zich op een avond in coma of roken op 1 avond een joint![]()
Want?quote:Op maandag 26 september 2011 12:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik over 10 minuten moet eten
De enige reden dat het veiliger is, is doordat alcohol legaal is en aan bepaalde maatstaven moeten voldoen. Als het illegaal zou zijn, zouden er veel meer mensen aan dood gaan. Zelfgestoken alcohol is een stuk gevaarlijker.quote:Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is niet te vergelijken.
Neem 1 xtc pil, of 1 glas bier.
Waar merk je meer van ?
Bij alcohol gaat het snel over het veelvuldige gebruik achter elkaar op 1 avond. Ik heb dit een keer ergens opgezocht.
2 glazen bier is zelfs nog steeds veiliger dan ee nxtc pil of een joint
dat hoop je maarquote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ach lekker boeiend, sommige mensen zuipen, sommige blowen, niet jouw probleem toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
das idd helemaal troepquote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De enige reden dat het veiliger is, is doordat alcohol legaal is en aan bepaalde maatstaven moeten voldoen. Als het illegaal zou zijn, zouden er veel meer mensen aan dood gaan. Zelfgestoken alcohol is een stuk gevaarlijker.
Nee. Dat is een primaire behoefte. Met sporten komen er neurotransmitters vrij, net als bij het gebruik van drugs.quote:
pauze ik lig nog in bedquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat hoop je maardat moge duidelijk zijn. alcohol/drugs en verkeer zijn not done..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 26 september 2011 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat hoop je maarja maar dat is weer een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ze thuis zich suf blowen is het niet jouw probleem lijkt me
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Methanolvergiftiging erbij?quote:
gelukkig, anders was ik de pineutquote:Op maandag 26 september 2011 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Dat is een primaire behoefte. Met sporten komen er neurotransmitters vrij, net als bij het gebruik van drugs.
Per definitie. Ik vind nog steeds dat ze heel erg moeten opschieten met een drugstest, ipv alleen een blaastest.quote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat moge duidelijk zijn. alcohol/drugs en verkeer zijn not done..
zolang ik ze niet ken, en het mn familie niet zijn oid niet idd. dan merk ik het niet. Maar goed niet elke gebruiker is zo slim om het alleen thuis te doenquote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dat is weer een ander verhaalals ze thuis zich suf blowen is het niet jouw probleem lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |