cheeseburger van rustlersquote:
die zijn viesssquote:
nog nooit gedaanquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me zaterdag wel weer even helemaal stuk gelachen met zo'n fijne lachgas ballon
neequote:
een goed tankstation heeft ook gezonde dingenquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou etenHad geen brood meer vanmorgen dus kon niks meenemen naar werk... ik wil gezond eten, maar er is alleen een tankstation in de buurt....... (en mac , burger king en goudreinet : )
haal een tonijn salade bij de mac, die zijn lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou etenHad geen brood meer vanmorgen dus kon niks meenemen naar werk... ik wil gezond eten, maar er is alleen een tankstation in de buurt....... (en mac , burger king en goudreinet : )
Hou niet van tonijn......quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
haal een tonijn salade bij de mac, die zijn lekker
Dan is dit geen goed tankstationquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een goed tankstation heeft ook gezonde dingen
ze hebben ook andere lekkere saladesquote:Op maandag 26 september 2011 12:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Hou niet van tonijn......
[..]
Dan is dit geen goed tankstationMja je heb wel gezonde dingen, maar niet echt wat je als een lunch kan zien..... (Lees: sultana en zulks)
Ja, maar zijn die wel gezond, en vers? of is dat ook een prutje wat daar al 2 dagen ligtquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ze hebben ook andere lekkere salades
ik zou niet over mn lippen krijgenquote:
Ik zou dan 'Sala...., DOE MAAR EEN BICMAC MENU LARGE, COLA FRITESSAUS KTHNXBYE'quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet over mn lippen krijgen
ik twijfel ook, kijk wel ff wat er bij de goudreinet te bikken valt.....quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet over mn lippen krijgen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dan 'Sala...., DOE MAAR EEN BICMAC MENU LARGE, COLA FRITESSAUS KTHNXBYE'
volgens mijn nichtje komen ze elke dag vers binnenquote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die wel gezond, en vers? of is dat ook een prutje wat daar al 2 dagen ligt
Vers bij de macdonaldsquote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mijn nichtje komen ze elke dag vers binnen
Yep ongelooflijk maar toch waar.quote:
vraag maar aan MPG..quote:
Ok, we gaan nog een hamburger halen.. toch niet.. of toch wel.. nee, toch maar niet..quote:
Dilemma's, dilemma'squote:Op maandag 26 september 2011 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, we gaan nog een hamburger halen.. toch niet.. of toch wel.. nee, toch maar niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |