cheeseburger van rustlersquote:
die zijn viesssquote:
nog nooit gedaanquote:Op maandag 26 september 2011 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me zaterdag wel weer even helemaal stuk gelachen met zo'n fijne lachgas ballon
neequote:
een goed tankstation heeft ook gezonde dingenquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou etenHad geen brood meer vanmorgen dus kon niks meenemen naar werk... ik wil gezond eten, maar er is alleen een tankstation in de buurt....... (en mac , burger king en goudreinet : )
haal een tonijn salade bij de mac, die zijn lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 12:39 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou etenHad geen brood meer vanmorgen dus kon niks meenemen naar werk... ik wil gezond eten, maar er is alleen een tankstation in de buurt....... (en mac , burger king en goudreinet : )
Hou niet van tonijn......quote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
haal een tonijn salade bij de mac, die zijn lekker
Dan is dit geen goed tankstationquote:Op maandag 26 september 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een goed tankstation heeft ook gezonde dingen
ze hebben ook andere lekkere saladesquote:Op maandag 26 september 2011 12:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Hou niet van tonijn......
[..]
Dan is dit geen goed tankstationMja je heb wel gezonde dingen, maar niet echt wat je als een lunch kan zien..... (Lees: sultana en zulks)
Ja, maar zijn die wel gezond, en vers? of is dat ook een prutje wat daar al 2 dagen ligtquote:Op maandag 26 september 2011 12:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ze hebben ook andere lekkere salades
ik zou niet over mn lippen krijgenquote:
Ik zou dan 'Sala...., DOE MAAR EEN BICMAC MENU LARGE, COLA FRITESSAUS KTHNXBYE'quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet over mn lippen krijgen
ik twijfel ook, kijk wel ff wat er bij de goudreinet te bikken valt.....quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet over mn lippen krijgen
quote:Op maandag 26 september 2011 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dan 'Sala...., DOE MAAR EEN BICMAC MENU LARGE, COLA FRITESSAUS KTHNXBYE'
volgens mijn nichtje komen ze elke dag vers binnenquote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die wel gezond, en vers? of is dat ook een prutje wat daar al 2 dagen ligt
Vers bij de macdonaldsquote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mijn nichtje komen ze elke dag vers binnen
Yep ongelooflijk maar toch waar.quote:
vraag maar aan MPG..quote:
Ok, we gaan nog een hamburger halen.. toch niet.. of toch wel.. nee, toch maar niet..quote:
Dilemma's, dilemma'squote:Op maandag 26 september 2011 12:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, we gaan nog een hamburger halen.. toch niet.. of toch wel.. nee, toch maar niet..
MPG levert alleen de sla enzo.quote:
eigenlijk wil het dat wel zeggenquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
MPG levert alleen de sla enzo.
Dat ze elke dag vers binnenkrijgen wil niet zeggen dat ze elke dag verse dingen gebruiken
Nou nee.. Ik heb bij La Place gewerkt, kregen we ook elke dag verse dingen binnen, maar dat gebruik je echt niet altijd gelijkquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wil het dat wel zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |