Dilemma dusquote:Op zondag 25 september 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet te veel, ik probeer aan te komen maar wil niet hele dagen bezopen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wil Monkyyy en MYVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MYV krijg je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Waarom denk je dat ik rook? Ik vind het echt ranzigquote:Op zondag 25 september 2011 00:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dilemma dus
Stoppen met roken helpt wel met aankomen
kopen?quote:
Ehm nee, gewoon losse blaadjes, bij de tuinen gehaald zegmaar.quote:Op zondag 25 september 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
van pickwick die gentle green?
quote:
Omdat ik morgen MacBook ga halen, dan is deze overbodig en van dat geld nog even sparen en dan ergens volgende maand die Harman Kardon set halen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:50 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom doe je eigenlijk je laptop weg? Wel leuk ding ofzo!
Om en omquote:
ok ok, welke teevee ?quote:Op zondag 25 september 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik morgen MacBook ga halen, dan is deze overbodig en van dat geld nog even sparen en dan ergens volgende maand die Harman Kardon set halen.
Ey rustig aan aapje van mequote:Op zondag 25 september 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga ergens anders huppelmutsen aub.
Is dat wel goed voor je ogen?quote:Op zondag 25 september 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
Niemand krijgt mij, ik ben al bezit van iemand anders
Lekker!quote:Op zondag 25 september 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ehm nee, gewoon losse blaadjes, bij de tuinen gehaald zegmaar.
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan in een plastic zakje
[..]
Ik heb een Samsung LE40C530, die blijft voorlopig ook wel.quote:Op zondag 25 september 2011 00:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok, welke teevee ?en ps3 natuurlijk?!
quote:Op zondag 25 september 2011 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat wel goed voor je ogen?
bezit zijn van iemand andersquote:Op zondag 25 september 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
Als je bezit bent, kan ik je vast en zeker overkopen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
Bezit is te koopquote:Op zondag 25 september 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
Iemand in dit topic heeft een subtiele hint in zijn naamquote:Op zondag 25 september 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer... het... te... begrijpen....
Gmtaquote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je bezit bent, kan ik je vast en zeker overkopen.
Ga dat dan halen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:51 schreef MYV het volgende:
[..]
Heb ik niet. Roze zwart of lichtblauw.
nouja ps3 is wel meer he; bluray, en streamen en zoquote:Op zondag 25 september 2011 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung LE40C530, die blijft voorlopig ook wel.
Geen PS3, ik game eigenlijk nooit en anders af en toe op de computer een spel.
Ik sluit gewoon mijn HDD aan op de televisie en speel 1080p DTS MKV bestanden af.quote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nouja ps3 is wel meer he; bluray, en streamen en zo
Oh neequote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik doe gewoon roze, want dat matcht bij mn haarkleur
Gewoon streamen vanaf de pc naar je Samsung LED tv of gewoon die bestanden op een USB zetten.quote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nouja ps3 is wel meer he; bluray, en streamen en zo
Lief dagboek?quote:Op zondag 25 september 2011 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Son to dad: I am gay
Dad to son: I had sex with your mom
Son to dad: What?
Dad to son: I thought we were listing things that were totally obvious
Totaal niet.quote:Op zondag 25 september 2011 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Hey Dimens jij hebt verstand van technische dingen toch?
Er ligt iemand in mijn bed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 september 2011 00:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er ligt iemand in mijn bed hoor
Jijzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chill chil chilquote:Op zondag 25 september 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik sluit gewoon mijn HDD aan op de televisie en speel 1080p DTS MKV bestanden af.
Wat voor kabel moet ik kopen als ik mijn tv op mijn pc wil aansluiten om een film te kijken? hdmi of vga?quote:
Ah wat liefffffffquote:Op zondag 25 september 2011 00:55 schreef Boterbartje het volgende:
Monkyyy ik bied 1 amerikaanse dollar, 1000 chileense pesos, wat kronen, 30 euro, een koekje, paar werkschoenen, een printer, 3 pennen, gameboy color, oude HD2, CDs, flesje water, Een mannenbroek diesel maat 32/34, sd kaart, leeg coronaflesje, een modelbootje, een trui en een schoenendoos condorito's om jou over te kopen
(alles wat ik hier zo zie staan)
hdmi want geluid erbij en fullhd. tenzijn je geen hdmi uit hebt in je pcquote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor kabel moet ik kopen als ik mijn tv op mijn pc wil aansluiten om een film te kijken? hdmi of vga?
HDMI is voor HD beelden, VGA is voor SD beelden.quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor kabel moet ik kopen als ik mijn tv op mijn pc wil aansluiten om een film te kijken? hdmi of vga?
Heeft iemand ooit echt een eigen iets? Het concept van eigendom is een constructie van de moderne samenleving die sociale onrechtvaardigheid en regelrechte onderdrukking gefaciliteerd. "Eigenaar" is een illusie dat de mens verhindert het ware geluk in hun leven te vinden.quote:Op zondag 25 september 2011 00:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
bezit zijn van iemand anders
bezit zijn is toch bullshit
hdmi is voor hd beeld én geluid.quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
HDMI is voor HD beelden, VGA is voor SD beelden.
Toch?
SD = Standard definition?quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch?
dat zal wel ja.quote:Op zondag 25 september 2011 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Hey Saisai zoek je nog steeds een plek in Groningen?
Ik heb er wel 1 voor je
Nee, HDMI is digitaal en VGA is analoog.quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch?
Oh ja, ik was geluid vergeten.quote:
Ja.quote:
We gaan toch niet filosoferen hè?quote:Op zondag 25 september 2011 00:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit echt een eigen iets? Het concept van eigendom is een constructie van de moderne samenleving die sociale onrechtvaardigheid en regelrechte onderdrukking gefaciliteerd. "Eigenaar" is een illusie dat de mens verhindert het ware geluk in hun leven te vinden.
en HDMI 1.4 is voor HD 3D beeld, surround sound én return channel soundquote:
Dat heb ik gemerkt.quote:Op zondag 25 september 2011 00:57 schreef Dalando het volgende:
HDMI kabels, ik kan er niet mee omgaan.
Ah, oké.quote:Op zondag 25 september 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, HDMI is digitaal en VGA is analoog.
Ik zal het even met mijn eigenaar bespreken.quote:Op zondag 25 september 2011 00:55 schreef Boterbartje het volgende:
Monkyyy ik bied 1 amerikaanse dollar, 1000 chileense pesos, wat kronen, 30 euro, een koekje, paar werkschoenen, een printer, 3 pennen, gameboy color, oude HD2, CDs, flesje water, Een mannenbroek diesel maat 32/34, sd kaart, leeg coronaflesje, een modelbootje, een trui en een schoenendoos condorito's om jou over te kopen
(alles wat ik hier zo zie staan)
als de kabel niet langer is dan 1 meter maakt het geen flikker uit en kan alles erdoor.quote:Op zondag 25 september 2011 00:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
en HDMI 1.4 is voor HD 3D beeld, surround sound én return channel sound
Als je computer HDMI heeft sowieso HDMI.quote:Op zondag 25 september 2011 00:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
HDMI kabels van de actionquote:Op zondag 25 september 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.![]()
Hoe duur was je kabel, toch niet zo'n Monster Cable ® voor ¤59,95?
Weet ik veel, niet heel duur ofzoquote:Op zondag 25 september 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.![]()
Ey, jij gaat hk kopen. Je hebt het recht niet hem uit te lachenquote:Op zondag 25 september 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt.![]()
Niet zo slim doen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
als de kabel niet langer is dan 1 meter maakt het geen flikker uit en kan alles erdoor.
HK is niet overpriced, die HDMI kabels wel.quote:Op zondag 25 september 2011 00:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ey, jij gaat hk kopen. Je hebt het recht niet hem uit te lachen
action ¤2.69quote:Op zondag 25 september 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
HK is niet overpriced, die HDMI kabels wel.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een kabel van 5 meter nodig, gewoon HDMI dus?
quote:Op zondag 25 september 2011 01:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik doneer bij deze een half opgegeten toetje aan de verzameling van Bart
quote:Op zondag 25 september 2011 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
Dimens; wij hebben die monstercable![]()
Die was alsnog ¤19,95 zeker?quote:Op zondag 25 september 2011 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
zelf voor mijn ps3 gewoon goedkoopste bij MM gepakt hoor
Heb bericht terug van mijn eigenaar, ik ben niet te koop zeg ie.quote:Op zondag 25 september 2011 00:59 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wil aan mijn bod op monkyyy toevoegen:
2.1 computer boxjes, een tijschrift, wekkerradio, half volle prullenbak, jaarboek, 2 schooltassen, kortebroek, riem, 2 usb kabels, papier, kapotte ID, 2 afdrukken van m'n gebit, 2 grote schelpen, een hor, plakstift, schaar, lege cd's, afstandbediening, bandje, canadese dollar
Hoeveel heb je betaald?quote:Op zondag 25 september 2011 00:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet ik veel, niet heel duur ofzo
jaquote:Op zondag 25 september 2011 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Hebben ze HDMI kabels van 5 meter bij de action?
Ik kom daar nooit
Heb je sowieso niet.quote:Op zondag 25 september 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:
Maar als je een HDMI kabel tussen je blu-rayspeler en je tv hebt, dan heb je dus niks meer aan een glasvezelkabel voor digitaal geluid?
Huren dan?quote:Op zondag 25 september 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb bericht terug van mijn eigenaar, ik ben niet te koop zeg ie.
Wat is dan dat gedoe met digital output en dat rode licht dat uit die kabel komt?quote:
Ojahquote:
15/25 euro ofzo? Weet ik veel.quote:
Hmm ik ga toch even kijken, mochten ze het niet hebben dan haal ik gewoon ijsthee bij de Aldiquote:
Done, 1 avond genot aan mijn eigenaar betalen en ik ga een ijsje met je eten.quote:Op zondag 25 september 2011 01:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Huren dan?
Ik betaal 1 avond vol genot
wat nobel van jequote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Done, 1 avond genot aan mijn eigenaar betalen en ik ga een ijsje met je eten.
MAG IK OOK IJS MET JE ETEN ?quote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet meer dan ¤25quote:
Ik bedoelde dat ik hem een keer een avond rust gunquote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
duur zat voor een kabeltjequote:Op zondag 25 september 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet meer dan ¤25
U sad broquote:Op zondag 25 september 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik hem een keer een avond rust gun
Dat is glasvezel, digitaal via rood licht. Is leuk om vanaf je blu-ray of televisie het geluid lossless naar je Home Cinema set te sturen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dan dat gedoe met digital output en dat rode licht dat uit die kabel komt?
vast wel, zelfs mn laptop uit 2005 heeft hetquote:Op zondag 25 september 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris checkt of zn pc een HDMI uitgang heeft
zo zoquote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar wel flex haar van de Koppie Koppie
quote:Op zondag 25 september 2011 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik hem een keer een avond rust gun
okquote:Op zondag 25 september 2011 01:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
MAG IK OOK IJS MET JE ETEN ?![]()
![]()
bij van der poel, beste ijs daar
Kun je niet HDMI van PS3 naar Bose en van Bose HDMI 1.4 ARC naar de televisie doen?quote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
wij hebben optisch van tv naar bose lopen, hdmi van tv naar bose en hdmi van ps3 naar tv
En lossless betekend?quote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is glasvezel, digitaal via rood licht. Is leuk om vanaf je blu-ray of televisie het geluid lossless naar je Home Cinema set te sturen.
spdif en dan opticalquote:Op zondag 25 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is glasvezel, digitaal via rood licht. Is leuk om vanaf je blu-ray of televisie het geluid lossless naar je Home Cinema set te sturen.
eh BOSE = KUT WANT geen hdmi in en 1 hdmi uitquote:Op zondag 25 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet HDMI van PS3 naar Bose en van Bose HDMI 1.4 ARC naar de televisie doen?
Moet je televisie en de Bose wel ARC geschikt zijn, dan heb je die Toslink kabel niet meer nodig.
Vanaf nu zit je voor altijd in mijn friendzone.quote:
Dat het niet nog eens keer geconverteerd wordt naar stereo maar dat het gewoon exact zo aankomt op je Home Cinema als het op de Blu-ray staat. Digitaal zeg maar.quote:
Doe is normaal man.quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_niet,_job_.html
Wat een bazenopmerking
Friends with benefitsquote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanaf nu zit je voor altijd in mijn friendzone.
Maar ijs is daar vet lekker aapjeee!quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanaf nu zit je voor altijd in mijn friendzone.
Ik moet wel, ik werk ermee.quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef Rezania het volgende:
Ik begrijp echt niks van al die kabels.Ik hou het wel bij scheikunde en natuurkunde.
Welk type Bose en televisie heb je?quote:Op zondag 25 september 2011 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
wat wel zou kunnen is : hdmi van bose met ARC naar tv en dan hdmi van ps3 naar tv en toslink van ps3 naar bosemaar ik weet niet of bose ARC ondersteunt
Ik wel, ik vind het interessant maar meer ook niet..quote:
Een converter naar wat?quote:Op zondag 25 september 2011 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Wanneer is deze ijsjesmeeting in 050?
Ik heb net gechecked, geen HDMI uitgangIs er geen converter ofzo?
Je mag mijn winkeltassen vasthouden en buiten staan wachten terwijl ik in de lingerie winkel sta.quote:
Nu ga je dood.quote:Op zondag 25 september 2011 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
mam had gif gespoten beneden, ging ik even m'n mobiel halen.
bam wat een klap op m'n longen zeg!
Ah, oké. Dus weinig tot geen verlies in kwaliteit?quote:Op zondag 25 september 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat het niet nog eens keer geconverteerd wordt naar stereo maar dat het gewoon exact zo aankomt op je Home Cinema als het op de Blu-ray staat. Digitaal zeg maar.
Ja, dan heb je weinig keus.quote:
Ik ga met plezier naar mijn werk, dat dan weer wel.quote:Op zondag 25 september 2011 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het interessant maar meer ook niet..
ik wil dit ookquote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga met plezier naar mijn werk, dat dan weer wel.
Neequote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat je zo'n usb ding in de usbpoort doauwt met een Hdmi uiteinde? Ik niet weten
quote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je mag mijn winkeltassen hebben en mee in het pashokje terwijl ik in de lingerie sta.
Digitaal heeft nooit verlies in kwaliteit, of het komt niet aan en dan heb je geen beeld of geluid.quote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, oké. Dus weinig tot geen verlies in kwaliteit?
[..]
Ja, dan heb je weinig keus.
Friends with benefits is leuke filmquote:
3 meter zal het ook wel halenquote:Op zondag 25 september 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee![]()
Gewoon VGA naar televisie dus. Al is dat op 5 meter niet te doen als je Full HD op je televisie wilt kijken.
Ik moet dat verkopen, doet wel pijn om te "liegen"quote:Op zondag 25 september 2011 01:12 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
tevens monstercable
Ah oké, duidelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Digitaal heeft nooit verlies in kwaliteit, of het komt niet aan en dan heb je geen beeld of geluid.
Heeft je tv niet gewoon een USB ingang?quote:Op zondag 25 september 2011 01:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3 meter zal het ook wel halenFull HD beeld heb ik sowieso niet
ja toen pap dat kocht was ik nog klein dus ik wist dat toen nog niet. achjaa not my money en goed voor economiequote:Op zondag 25 september 2011 01:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet dat verkopen, doet wel pijn om te "liegen"
Goed om de winkels draaiende te houden en mij extra te betalen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja toen pap dat kocht was ik nog klein dus ik wist dat toen nog niet. achjaa not my money en goed voor economie
Hou op.quote:
Computer USB naar televisie USB is er niet.quote:Op zondag 25 september 2011 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft je tv niet gewoon een USB ingang?
Ja, tot die conclusie was ik zelf al gekomen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Analoog heeft kwaliteits verlies, digitaal niet.
Externe HDD naar tvquote:Op zondag 25 september 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Computer USB naar televisie USB is er niet.
Ik bedoel gewoon bestanden op een USB-stick zetten en dan die gewoon in de tv duwen. Moet je tv dat natuurlijk wel ondersteunen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Computer USB naar televisie USB is er niet.
Sowieso geilen op FOK!stersquote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens kansloos op monkyyy geilen in dit topic zeg
Niet weten wanneer 'nee'
Kan dat ook?quote:Op zondag 25 september 2011 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft je tv niet gewoon een USB ingang?
Ligt eraan, je tv moet het natuurlijk wel ondersteunen. Welke tv heb je?quote:
Daar hebben we veel aan.quote:Op zondag 25 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
HDD is een harde schijf he?
Ik heb een Philips nogwat
Heeft het Ambilight?quote:Op zondag 25 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Staat ook zeker nergens op de tv wat voor tv het is
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op zondag 25 september 2011 01:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Staat ook zeker nergens op de tv wat voor tv het is
ik stream alles maar m'n pc zit vol, nog maar 70 gig vrij dus binnenkort even naar MM een TB halen en alles daarop zetten, zeker handig als ik m'n laptopje hebquote:Op zondag 25 september 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan, doe ik nu ook en er is niets beters.
Check hem eens voor USB-ingangen dan, je kan het natuurlijk altijd proberen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neen, 42 inch was tegen de 700 eu maar voor 460 kunnen hosselen
Mediamarktquote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik stream alles maar m'n pc zit vol, nog maar 70 gig vrij dus binnenkort even naar MM een TB halen en alles daarop zetten, zeker handig als ik m'n laptopje heb
Dan is het 6000 serie of daar onder.quote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neen, 42 inch was tegen de 700 eu maar voor 460 kunnen hosselen
Ja vieze TL verlichting en producten die allemaal op je af komen en spul maar voor een TB'tje wil ik er best heen. zit hier bij de ikea dus mooi hotdog erbij voor een euroquote:
Ik wil wel Aurea halen van Philips als het zover is, mooie dingen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens vind ik ambilight echt dikke bullcrap, hebben mn ouders thuis ook. Nouw woeptiedoe
sony heeft wel wat vind ik zelf. Of LG begint beter te worden terwijl ik eerst iets van vanquote:Op zondag 25 september 2011 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil wel Aurea halen van Philips als het zover is, mooie dingen.
Ik stream niks, 1080p DTS streamen werkt voor geen meter.quote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik stream alles maar m'n pc zit vol, nog maar 70 gig vrij dus binnenkort even naar MM een TB halen en alles daarop zetten, zeker handig als ik m'n laptopje heb
Sony zou ik niet halen, is niet meer wat het is geweest met die schermen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
sony heeft wel wat vind ik zelf. Of LG begint beter te worden terwijl ik eerst iets van van
Licht aan de achterkant van je tv dat het kijken prettiger moet maken zodat je niet teveel constrast met je achtergrond hebtquote:
Philips televisies hebben dat, licht aan de zijkant van het scherm die mee kleurt met je televisie.quote:
die lichtjes eromheen met de kleur van het beeld bij Philips teevee'squote:
Philips had toch dezelfde schermen als LG, daar was toch iets gelijk aanquote:Op zondag 25 september 2011 01:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sony zou ik niet halen, is niet meer wat het is geweest met die schermen.
Voor mij een Panasonic of een Philips televisie.
Wat heb je er aan?quote:Op zondag 25 september 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Philips televisies hebben dat, licht aan de zijkant van het scherm die mee kleurt met je televisie.
[ afbeelding ]
rustig voor ogen, mooi dit datquote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Licht aan de achterkant van je tv dat het kijken prettiger moet maken zodat je niet teveel contrast met je achtergrond hebt
Ligt eraan, de passief 3D televisies panelen zijn van LG maar niet alle televisie panelen zijn van LG.quote:Op zondag 25 september 2011 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Philips had toch dezelfde schermen als LG, daar was toch iets gelijk aan
Sowieso die Aurea van Philips, sjiek en zo.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens geilen op foksters is niet erg want monkyyy is wel mooi hoor!
Ah, klinkt best wel logisch eigenlijk. Maar om nou gelijk zo'n dure tv te gaan kopen daarvoor.quote:
quote:
Panasonic TZ8 of hoger.quote:Op zondag 25 september 2011 01:28 schreef Boterbartje het volgende:
Wat is een goeie compact camera dan enzo? ik dacht aan sony cybershot HX5V
Welke Samsung heb je?quote:Op zondag 25 september 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
Toch, zolang mijn samsung het doet blijf ik bij deze televisie.
Hopen dat dit nog zo'n 8 jaar duurt, haal ik wel een mooie oled televisie.
quote:
Die lijkt precies op onze tv.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die lijkt precies op onze tv.Vraag me toch af wat het merkbare verschil tussen al die LE40 tv's is.
oled is organische led wat beter is dan alle schermen die er zijn zoals amoled maar duurzaamheid is nog niet helemaal goedquote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is oled?
Ik heb gewoon Led, ziet er een stuk mooier uit dan dat andere waarvan ik even niet op de naam kom LCD JAA DAT WAS HET
waarom en in wat voor auto?quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een stukje autorijden, toedels.
Niet harder dan mij gaan hequote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een stukje autorijden, toedels.
dat halve veranderen enzulksquote:
Ooh veel plezier! rij langs mij dan dan , krijg je lekker kopje koffie of thee monkyyyquote:Op zondag 25 september 2011 01:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Saab Turbo met een top van 220
Plotseling zin in en ik ben een vrij mens dus dan doe ik dat en Saab.quote:
Meestal helpt het als je er dan glas water overheen gooitquote:Op zondag 25 september 2011 01:33 schreef Rezania het volgende:
Zeg, hoelang geeft Samsung eigenlijk garantie? Want bij onze LE40C6000 loopt nu een zwarte verticale streep door het beeld heen.
quote:
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een stukje autorijden, naar Drommeldaris, toedels.
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 25 september 2011 01:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meestal helpt het als je er dan glas water overheen gooit
Oled staat voor Organic Light Emitting Diode, het echte LED. Gemaakt uit Biologisch verantwoorde stoffen die oplichten.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is oled?
Ik heb gewoon Led, ziet er een stuk mooier uit dan dat andere waarvan ik even niet op de naam kom LCD JAA DAT WAS HET
Ik heb nog geen vlekken, zal wel komen omdat die nog vrij nieuw isquote:Op zondag 25 september 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oled staat voor Organic Light Emitting Diode, het echte LED. Gemaakt uit Biologisch verantwoorde stoffen die oplichten.
LED televisie wat we nu kennen is gewoon een LCD paneel met aan de achter zijkanten LED lampjes die het scherm oplichten.
Wel leuk, wit wat witter is maar je hebt ook meer last van vlekken op het scherm.
Ga eens in het donker zitten en zet een zwarte scene op, dan kan het zichtbaarzijn.quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vlekken, zal wel komen omdat die nog vrij nieuw is
Ik kijk bijna altijd tv in het donker, voordat ik ga slapen. Nog geen last van dusquote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga eens in het donker zitten en zet een zwarte scene op, dan kan het zichtbaarzijn.
En dan een mix van 2 minuten hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef Dalando het volgende:
Iets langer dan een uur mixen, word lachen
Niet elke televisie heeft er last van, maar het kan merkbaar worden wanneer de televisie ouder wordt.quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kijk bijna altijd tv in het donker, voordat ik ga slapen. Nog geen last van dus
Valt het ook onder garantie?quote:Op zondag 25 september 2011 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet elke televisie heeft er last van, maar het kan merkbaar worden wanneer de televisie ouder wordt.
Dat heb je met normaal LCD veel en veel minder.
Neequote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Valt het ook onder garantie?
Dat vind ik knap als je zo'n TL heb:quote:Op zondag 25 september 2011 01:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En dan een mix van 2 minuten hebben
320kbpsquote:Op zondag 25 september 2011 01:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat vind ik knap als je zo'n TL heb:
[ afbeelding ]
XPquote:
dat zag ik dus ook xpquote:
Windows 8quote:
Daar wacht ik dan nog op.quote:
Ik heb een betere ervaring met Windows 7 Ultimate 64 bit dan met Windows XP Home Edition 32 bit.quote:
Maakt niet uit. De helft van de FOK!kers hebben verborgen DEV-talenten in zichquote:
Je moet ook wel SP3 hebben hequote:Op zondag 25 september 2011 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een betere ervaring met Windows 7 Ultimate 64 bit dan met Windows XP Home Edition 32 bit.
Zo goed ben ik ook weer niet in DEV'enquote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De helft van de FOK!kers hebben verborgen DEV-talenten in zich
BBQSausage welquote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo goed ben ik ook weer niet in DEV'en
Ik ook, ik vertrouw vooral die Metro UI niet.quote:Op zondag 25 september 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat het troep gaat worden als ik eerlijk mag zijn.
Oja?quote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dimens developed mijn nieuwe favoriete game
Marokipquote:Op zondag 25 september 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
Mensen die denken iets van computers te weten maar niets weten.
Ow?quote:Op zondag 25 september 2011 01:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dimens developed mijn nieuwe favoriete game
Had ik ook, maar ik heb nog steeds een betere ervaring met Windows 7.quote:
Maar wat voor werk doe je eigenlijk dat je er zoveel van af weet? Iets met verkopen toch?quote:
Nee, een "vriend" van mij.quote:
Ik werk bij de BCC, verkopen ja.quote:Op zondag 25 september 2011 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat voor werk doe je eigenlijk dat je er zoveel van af weet? Iets met verkopen toch?
daarom haat op MMquote:
statische elektriciteitquote:Op zondag 25 september 2011 01:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet mijn pc een keer stofzuigen
Hebben ze daar echt een laagste prijs garantie? Of is dat bedolven onder voorwaarden?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef GlowMouse het volgende:
Er zijn nog 150 users die gewoon ads blijven blokkeren nadat er vrij irritante doch duidelijke meldingen kwamenWie heeft de beste suggestie om deze users over de streep te trekken?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |